۴۲۳۶۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

عبور غیرمجاز از مرز تا ۶ سال زندانی دارد

معاون کنسولی، پارلمانی و امور ایرانیان خارج از کشور، اعلام کرد که دریافت ویزای عراق برای شرکت در راهپیمایی اربعین به هیچ وجه لغو نشده است.

معاون کنسولی، پارلمانی و امور ایرانیان خارج از کشور، اعلام کرد که دریافت ویزای عراق برای شرکت در راهپیمایی اربعین به هیچ وجه لغو نشده است.

حسن قشقاوی صبح امروز با رد برخی از اخبار منتشر شده در برخی از شبکه‌های اجتماعی مبنی بر این که ویزای عراق برای شرکت در راهپیمایی اربعین لغو شده است، گفت: به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد و بدون ویزا کسی نمی‌تواند این سفر را انجام دهد.

او در بخشی از صحبت‌هایش با بیان این که کسانی که بدون ویزا قصد دارند این سفر را انجام دهند متأسفانه یک امر واجب را که گرفتن ویزاست فدای یک امر مستحب می‌کنند، تصریح کرد: این موضوع باعث ایجاد اخلال در روند انجام وظایف دستگاه‌های مسوول می‌شود.

معاون وزیر خارجه ادامه داد: عبور غیرمجاز از مرز عراق طبق قوانین این کشور تا ۶ سال زندان به همراه دارد و کسانی که بدون ویزا این سفر را انجام می‌دهند همان‌طور که اشاره کردم در انجام وظایف کنسولی اخلال ایجاد می‌کنند و سفیر ما در عراق و کنسول ما در کربلا به جای این که به مسائل امنیتی، تغذیه و بهداشت زائران توجه کند مجبور می‌شوند که به دنبال آزادی این افراد بروند که بدون ویزا به عراق آمده‌اند.

وی افزود: اقدام این زائران یک خیانت به خصوص به کسانی است که اقدام به دریافت گذرنامه کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاحیدر

      زیارت ارباب بی کفن شش سال زندانی دارد چون دویست هزارتومن پول ندارند ولی آمدن هزاران نفر افغانی بدون ویزا و روادید از مرز افغانستان میشود انسان دوستی. خدایا زائران حسین غریبند و بیکس

    • شاهد

      چی میگی ؟ این افغانیهای بدبختم اگه بگیرن دمار از روزگارشون درمیارن دادش ، پدر جدشونو میارن جلو چشمشون، باید بیچاره ها پنج شش ملیونم پیاده شن ، بعدم شوتشون میکنن کشورشون ، خیالت راحت مسئولین حواسشون به همه چی هست ، ول کنید این بدبختا رو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج