۴۲۳۶۹۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دستگیری انتحاری‌ ها در زابل و چابهار

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برخورد بسیج با تروریست‌ها در عراق و سوریه گفت: سپاه پاسداران در مرز‌های شرقی کشور از ظرفیت بسیج استفاده کرده است و چه بمب‌ها و تروریست‌هایی که در مرز‌ها دستگیر شده‌اند. فهمیده‌های ما امروز انتحاری‌هایی که در زابل و چابهار قصد ورود به مساجد را داشتند در آغوش گرفته‌اند تا مردم آسیب نبینند.

باشگاه خبرنگاران جوان : رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حضور ما در عراق کاملاً مستشاری است و ما تجربیات خود را به ارتش عراق انتقال می‌دهیم.

سردار محمدرضا نقدی در نشست خبری هفته بسیج که در ساختمان بسیج سازمان صدا و سیما برگزار شد گفت: ۳۷ سال از فرمان تشکیل سازمان بسیج گذشت و امروز دنیا به این نتیجه رسیده که این نسخه تعالی بخش فقط یک نظریه پردازی نیست بلکه کاری عملیاتی و میدانی برای رهایی تمام ملت‌ها از بند زور است.

وی ادامه داد: امروز ثابت شد نسخه مقاومت نسخه درستی است. کسانی که این موضوع را باور ندارند باید پیشرفت شگرف جبهه مقاومت و الگو شدن بسیج را ببینند امروز برای همه روشن است که همین مسیر ما را به پیروزی نهایی خواهند رساند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: انقلاب ما انسجام مردم انقلابی در قالب بسیج بود ضربات مهلکی بر پیکره استکبار زد و آن‌ها در براندازی پهلوی ترور‌ها و جنگ تحمیلی به زانو در آورد. ما امروز صحنه‌هایی که در فروپاشی کمنیسم دیدیم در مورد لیبرادموکراسی می‌بینیم که استخوان‌های آن‌ها در حال شکسته شدن است.

نقدی گفت: امروز پرچم حسینی در سواحل مدیترانه، سواحل دریای سرخ، آفریقا و آمریکا بر افراشته شده و همه این‌ها درس‌هایی است که از انقلاب اسلامی گرفته‌ایم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج امسال با شعار تا انقلاب مهدی نهضت ادامه دارد آغاز می‌شود بسیج، انقلابی خدمت‌گذار از شعار‌های اصلی ما است.

وی با اشاره به برنامه‌های بسیج در هفته بسیج مستضعفین تصریح کرد: هدف ما از برگزاری هفته بسیج یادآوری دلاوری‌های بسیج برای ملت بسیجی است. تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، نمایش غدیر، راهپیمایی جاماندگان از اربعین به اماکن مقدسه، خطبه‌خوانی حضرت زینب، توجه به جوانان و نوجوانان بسیجی افتتاح ۵ هزار مهد کودک قرآنی تجدید میثاق با آرمان‌‌های امام راحل و ملاقات با رهبری از برنامه‌های مهم بسیج در این هفته است.

نقدی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه‌های سازمان بسیج مستضعفین گفت: افتتاح ۵۰۰ مهد کودک قرآنی دیدار با فرماندهان و خادمان بسیجی، جشنواره مالک اشتر و عطرافشانی مزار شهدا و آرایش نظامی گردان‌های عاشورا، الزهرا و بیت‌المقدس در روز جمعه و پیوستن آن‌ها به نماز جمعه از دیگر برنامه‌های بسیج است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تظاهرات آمریکا علیه ترامپ اظهار داشت: امروز رهبران آمریکا باید به دنبال راه فرار باشند تا از خشم مردم خود در امان بمانند. امروز همه باید در همه جای جهان مروج تفکر مقاومت باشند که مقاومت عزت بخش مردم است.

نقدی با اشاره به ویژگی‌های انقلابی‌گری از ویژگی‌های برجسته فرد انقلابی دشمن شناسی است. بسیجی انقلابی از شرف و عزت خود دفاع می‌کند ارزش‌مداری و ولایت‌مداری از دیگر ویژگی‌های بسیجی انقلابی است. انقلابی باید بداند پرچم انقلاب دست کیست. از دیگر ویژگی‌های انقلابی‌گری استقرار طلبی، تقوای سیاسی و اجتماعی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برخورد بسیج با تروریست‌ها در عراق و سوریه گفت: از مهمترین کارهای ما مبارزه با تروریست علیه کشور خودمان است آمریکایی‌ها دور تا دور مرز‌های ایران اردوگاه‌های بسیاری برای حمایت از عملیات‌های تروریستی دایر کرده‌اند. سپاه پاسداران در مرز‌های شرقی کشور از ظرفیت بسیج استفاده کرده است و چه بمب‌ها و تروریست‌هایی که در مرز‌ها دستگیر شده‌اند. فهمیده‌های ما امروز انتحاری‌هایی که در زابل و چابهار قصد ورود به مساجد را داشتند در آغوش گرفته‌اند تا مردم آسیب نبینند.

نقدی ادامه داد:برخی از بسیجیان ما برای زیارت امام حسین به کربلا رفتند و سپس به حشدالشعبی عراق پیوسته‌اند. حضور ما در عراق کاملا مستشاری است و ما تجربه‌های خود را به ارتش عراق منتقل می‌کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های اقتصادی بسیج اظهار داشت: بسیج برای تحول در بیکاری کشور برنامه دارد این برنامه به دولت قبل نیز داده شد اما موفق به انجام نشدند هم اکنون این برنامه به دولت یازدهم داده شده است امیدواریم دولت با بیرون آمدن از لاک دیوان سالاری و اداری خود و با کمک مردم موفق به انجام آن شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج