۴۲۳۷۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آنچلوتی: زیدان لیاقت موفقیت‌هایش را دارد

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ با تمجید از دستیار فرانسوی پیشین خود در رئال‌‌مادرید او راشایسته افتخاری که فصل گذشته کسب کرد، دانست.

خبرگزاری تسنیم: کارلو آنچلوتی با اینکه از رئال‌مادرید اخراج شد، از موفقیت‌هایی که این تیم با هدایت دستیار پیشین او زین‌الدین زیدان کسب کرده - از جمله کسب یازدهمین قهرمانی رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان اروپا - خوشحال است.

زیدان که در دو فصل مربیگری کارلتو در رئال‌مادرید دستیار او بود، اکنون به عنوان سرمربی کهکشانی‌ها ۲۸ بازی بدون شکست متوالی در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است و هدفش رسیدن به رکورد ۳۴ بازی بدون شکست رئال فصل ۸۹-۱۹۹۸ است.

کارلو آنچلوتی در این خصوص به کانال پلاس فرانسه گفت: زیدان دوست من است. او بازیکن من و دستیارم بود و الان هم دارد کارش را در رئال‌مادرید به خوبی انجام می‌دهد و من هم برایش خوشحالم چوت واقعاً لیاقتش را دارد.

کارلتو در ادامه از رویکرد دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه برای راه ندادن کریم بنزما به جمع ملی‌پوشان این کشور و محروم کردن او از بازی در یورو ۲۰۱۶ انتقاد کرد و اظهار داشت: من بابت عدم حضور بنزما در یورو متأسف شدم. کریم لیاقت بازی برای تیم ملی فرانسه را دارد. فرانسه قهرمان یورو نشد و من فکر می‌کنم که اگر بنزما در ترکیب این تیم بود، داستان متفاوتی برای این تیم رقم می‌خورد.

آنچلوتی در پاسخ به این سؤال که آیا روزی خواهد رسید که او سرمربی مارسی شود، تأکید کرد: خیر، چون من نمی‌توانم کاری برای خلاف گذشته‌ام انجام دهم. داستان من در فرانسه با پاری‌سن‌ژرمن بود و در ایتالیا هم داستانم با میلان بود. برای اینتر و المپیک مارسی احترام فراوانی قائل هستم اما به عنوان مثال می‌‌گویم که من نمی‌‌توانم برای هدایت اتلتیکومادرید به اسپانیا برگردم چون سرمربی رئال بوده‌ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج