۴۲۳۷۷۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رندرهایی از ماجن، کراس‌اوور کوچک پورشه

ظاهراً پورشه در حال کار روی کراس اووری کوچک‌تر از ماکان است بنابراین ما تصمیم گرفته‌ایم تا پیش‌بینی‌ای از آینده‌ی این خودرو داشته باشیم.

وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: ظاهراً پورشه در حال کار روی کراس اووری کوچک‌تر از ماکان است بنابراین ما تصمیم گرفته‌ایم تا پیش‌بینی‌ای از آینده‌ی این خودرو داشته باشیم.

رندرهایی از ماجن، کراس‌اوور کوچک پورشه

روزهایی که پرفروش‌ترین خودروی پورشه مدل ۹۱۱ بوده گذشته است چراکه در حال حاضر ماکان پرطرفدارترین مدل این شرکت است. در سال ۲۰۱۵ که اولین سال حضور کامل این خودرو در بازار بود بیش از ۸۰ هزار دستگاه از این خودرو در سرتاسر جهان به فروش رفته است. ۹۱۱ حتی در رده‌ی دوم نیز قرار نداشته و این کابین بوده که با فروش ۷۳۱۱۹ دستگاهی مقام دوم را به خود اختصاص داده است.
هر دو کراس اوور پورشه در سال ۲۰۱۵ رشد دو رقمی را تجربه کرده‌اند و این امر به پورشه کمک کرده تا برای اولین بار در تاریخ کمپانی بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو را به فروش برساند. پورشه در سراسر جهان فروش ۲۲۵۱۲۱ دستگاهی داشته و ماکان و کابین محبوب‌ترین مدل‌های این شرکت به حساب می‌آیند.

رندرهایی از ماجن، کراس‌اوور کوچک پورشه

به همین خاطر حسی عالی به وجود می‌آید که پورشه در حال تجزیه‌وتحلیل جنبه‌های مختلف ساخت کراس اووری دیگر باشد، کراس اووری که می‌تواند کوچک‌تر و ارزان‌تر از مدل پایه‌ی ماکان ۴۷۵۰۰ دلاری باشد. طبق گفته‌های اتوبیلد، انتظار می‌رود این مدل نام "ماجن-Majun" را به خود بگیرد. طبق اخبار دیگر گفته می‌شود این مدل اشتراکات زیادی با کراس اوور الکتریکی فولکس‌واگن یا آئودی Q۴ داشته باشد.

رندرهایی از ماجن، کراس‌اوور کوچک پورشه
Porsche Macan GTS

حتی اگر این خودرو به خط تولید راه یابد، کراس اوور کوچک‌تر از ماکان در آینده‌ی نزدیک عرضه نخواهد شد زیرا شرکت هم‌اکنون برنامه‌های در حال کار زیادی دارد. نه‌تنها پورشه در حال تدارک نسل جدید کاین است بلکه در حال کار بر روی نسخه‌ی تولیدی کانسپت Mission E نیز هست. به علاوه سال 2017 زمانی است که پانامرا برای اولین بار صاحب نسخه‌ی واگن خواهد شد.

رندرهایی از ماجن، کراس‌اوور کوچک پورشه

همچنین پورشه در تدارک نسخه‌ی فیس لیفت GT3 و معرفی مدل سطح بالای GT2 خواهد بود. در همان زمان شرکت روی نسل بعدی این خودرو نیز کار خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج