۴۲۳۹۸۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طاهری در پرسپولیس ماندنی شد؟

در روزهای اخیر گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر رفتن طاهری از باشگاه پرسپولیس با روی کار آمدن وزیر جدید وجود داشت که به نظر می‌رسد این موضوع منتفی شده‌ است.

خبرآنلاین: یکی از تیترهای اصلی روزنامه پیروزی امروز به این نکته اشاره دارد که طاهری در جایگاه مدیریت باشگاه پرسپولیس باقی خواهد ماند. تیتری که به جلسه دو روز پیش طاهری با وزیر ورزش اشاره دارد.

این در حالی است که وزیر جدید اصلا هنوز برنامه های کاری‌اش درباره استقلال و پرسپولیس را نگفته و قطعا با هیچ کدام از اطرافیان دو تیم درباره آنها حرف نزده . به نظر می رسد مسعود سلطانی فر حتی خبر از قرارداد جنجالی اسپانسرینگ استقلال و پرسپولیس و نحوه جذب سرمایه این باشگاه ها ندارد. طاهری در دوران وزارت گودرزی نزدیک ترین فرد به وزیر بود و برای همین مدام ناز می کرد و سر قرارداد اسپانسر و اینکه قرارداد مالی سازمان لیگ با یک شرکت دیگه را هوا کند استعفا داد، حالا که نزدیکترین حامی خود را از دست داده ، شرایطش خیلی فرق کرده و مدام از این می گوید که خبری از تغییرات نیست.

البته در حال حاضر ایجاد تغییرات دراین باشگاه بزرگ پایتخت خیلی اشتباه است، چون پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و تیم برانکو تا اینجای فصل عالی ظاهر شده و بازی های خوبی از خود به نمایش می گذارد. رابطه برانکو و طاهری هم خیلی خوب است و با هم مشکلی ندارند اما مشکل اصلی این است که همیشه درباره قرارداد اسپانسر دو تیم بزرگ پایتخت، در این دو سال ابهام زیاد داشته و سلطانی فر که یک مدیر موفق است، می تواند گره از جزئیات و ابهامات این قراردادها باز کند.

از طرف دیگر هم مهدی تاج یکی از نزدیک ترین ها به سلطانی فر است. در موضوع قرارداد اسپانسرینگ، طاهری فشار زیادی به فدراسیون فوتبال آورد و حالا شاید بخشی از این دلهره او درباره جایگاهش، به همین مسئله ربط پیدا می کند. طاهری در روز معارفه وزیر نه مثل داورزنی و تاج که از نزدیک های وزیر هستند و تعمدا عقب نشسته بودند، در ردیف انتهایی ، کنارشان نشسته بود و نه در ردیف میهمان های ویژه جلویی بود. او در ردیفی که بیشتر خبرنگاران و اهالی رسانه حضور داشتند خیلی بی سر و صدا و غریبانه نشسته بود. با این وجود بعید است فعلا کسی قصدی برای تغییر در پرسپولیس موفق داشته باشد و این خبرسازی که طاهری سنگ هایش را با وزیر واکند، در حقیقت به نوعی یک حرکت رو به جلو است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج