۴۲۴۱۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جوهانسون واقعا به دنیاهای سایبری تعلق دارد

وقتی برای اولین بار اعلام شد که اسکارلت جوهانسون قرار است در نقش اصلی اقتباس سینمایی «شبح درون پوسته»(Ghost in the shell) - که یک مانگای ژاپنی است - بازی کند، تعجب خیلی‌ها برانگیخته شد و دوباره بحث هایی درباره‌ی محوریت سفید‌پوستان و آمریکایی‌ها در هالیوود به‌راه افتاد.

وب‌سایت فیلم نت نیوز: وقتی برای اولین بار اعلام شد که اسکارلت جوهانسون قرار است در نقش اصلی اقتباس سینمایی «شبح درون پوسته»(Ghost in the shell) - که یک مانگای ژاپنی است - بازی کند، تعجب خیلی‌ها برانگیخته شد و دوباره بحث هایی درباره‌ی محوریت سفید‌پوستان و آمریکایی‌ها در هالیوود به‌راه افتاد.
جوهانسون واقعا به دنیاهای سایبری تعلق دارد

بعد از اعتراضات به حضور «اسکارلت جوهانسون» به عنوان بازیگر «شبح درون پوسته» مدتی شایعه شد که قرار است چهره‌ی بازیگران در این فیلم با استفاده از جلوه‌های کامپیوتری به نحوی تغییر کند تا صورتشان «آسیایی‌تر» به نظر برسد. شایعه‌ای که بارها از سوی پارامونت تکذیب شد ولی با این حال واکنش منفی بازیگرانی مثل کنستانسه وو را درپی داشت.

کارگردان فیلم «روپرت سندرز» برخلاف جو منفی که علیه این انتخاب ایجاد شده بود به دفاع از اسکارلت جوهانسون پرداخت و از سابقه‌ی بیست ساله‌ی او در بازیگری و تاکید کرد. سندرز با قطعیت از یک نوع زیبایی نیمه انسان-نیمه روبات گونه‌ای که در جوهانسون وجود دارد به عنوان مولفه‌های تعیین‌کننده برای انتخابش یاد کرد. سندرز اضافه کرد کرد: «من همیشه با غریزه‌ام بازیگران را انتخاب می‌کنم و فکر می‌کنم خیلی خوش‌شانس هستم که فرصت کار با یک تیم بین‌المللی از بازیگران را پیدا کرده‌ام. چیزی که همیشه می‌خواستم. من از انتخاب جوهانسن دفاع می‌کنم، به نظرم او بهترین بازیگر هم‌نسلش است و باعث افتخارم است که در فیلم بازی می‌کند. فکر کنم کسانی که انیمه‌های اصلی را دیده‌اند از حضور او شدیدا استقبال کنند، چون بازیگر فوق العاده‌ای است و افراد کمی مثل او وجود دارند. انگار او واقعا به این دنیاهای سایبری تعلق دارد و تا به حال توانسته تصویر‌های جذابی از تحول انسان و تبدیل شدنش به روبات و ماشین نشان دهد»

اسکارلت جوهانسون پیش از این در فیلم Her به کارگردانی اسپایک جونز، در نقش یک هوش مصنوعی فوق‌پیشرفته ظاهر شده بود، اما در آنجا تنها با صدایش ایفای نقش می‌کرد.

به نظر می رسد حالا که فیلم در مراحل پایانی ساخت قرار دارد ادست اندرکاران« شبح درون پوسته» از بازی جوهانسون رضایت کامل داشته باشند. به تازگی تریلری از فیلم منتشر شده که در آن بیشترین مانور روی جلوه‌های بصری فراوان فیلم و قابلیت‌های فیزیکی و مبارزاتی شخصیت جوهانسون داده شده است.

«شبح درون پوسته» مجموعه‌ای مانگا(نوعی کامیک بوک ژاپنی) است که داستانش در سال ۲۰۲۹ می‌گذرد و درباره‌ی جنایتکاری سایبری است که سعی دارد با هک کردن ذهن مردم، به مقاصد خودش برسد. با پیگیری‌های گروهی که مسئول دستگیری او هستند، سرانجام مشخص می‌شود که این جنایتکار در واقع یک هوش مصنوعی پیشرفته است که توسط دولت ژاپن ساخته شده.

در «شبح درون پوسته» اسکارلت جوهانسون نقش یک پلیس نیمه انسان/نیمه روبات را ایفا می‌کند که به دنبال دستگیری یک هکر بدنام و خبیث است. «شبح درون پوسته» با بازی اسکارلت جوهانسون از مارچ ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج