جاباما
۴۲۴۳۲۲
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

نشان دادن پیچیدگی های شمشیربازی با این پروژه

شاید شما نیز مثل من اطلاعات زیادی از ورزش شمشیربازی نداشته باشید، اما بدون شک با دیدن این ویدیوها علاقه خاصی به آن پیدا خواهید کرد. شمشیربازی یکی از ورزش‌های بسیار زیبا و در عین حال پیچیده است که در نگاه اول می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد.

وب سایت گجت نیوز: شاید شما نیز مثل من اطلاعات زیادی از ورزش شمشیربازی نداشته باشید، اما بدون شک با دیدن این ویدیوها علاقه خاصی به آن پیدا خواهید کرد. شمشیربازی یکی از ورزش‌های بسیار زیبا و در عین حال پیچیده است که در نگاه اول می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد.
اما آیا تاکنون خود را جای ورزشکارانی که شمشیر به دست داشته و با یکدیگر در حال مبارزه هستند، قرار داده‌اید؟ اگر نه، می‌خواهیم شما را با پروژه تجسم شمشیربازی آشنا کنیم.

نخستین ویدیویی که در میانه این مطلب قرار گرفته، دو شمشیرباز که یکی از آنها Yuki Ota ژاپنی (برنده مسابقات قهرمانی شمشیربازی فلوره جهان در سال 2015) و دیگری بنیان‌گذار پروژه تجسم شمشیربازی (Fencing Visualized Project) است، در حال مبارزه با یکدیگر بوده و حرکات شمشیر آنها با خطوط رنگی دنبال می‌شود.

از آنجایی که بسیاری از افراد نمی‌توانند پیچیدگی این ورزش را درک کنند، در پروژه تجسم شمشیربازی سعی شده تا سرعت عمل و دقت بالایی که شمشیربازها دارند، نشان داده شود. هرچند زبان مکالمات در این ویدیوها به ژاپنی خواهد بود، اما باز هم می‌توان عملکرد سریع و سخت ورزشکاران را مشاهده نمود و تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست.

در دومین ویدیو از پروژه تجسم شمشیربازی می‌توانیم روند تصویربرداری و ساخت این ویدیوها را به کمک دوربین‌های متعدد مشاهده کنیم. به‌علاوه در این ویدیو، پاهای شمشیربازها را می‌بینیم که برخی مواقع با قدرتی زیاد به زمین کوبیده می‌شوند و سازندگان برای نمایش شدت آن، باز هم از خطوط رنگی برای هر دو نفر استفاده کرده‌اند.
حتی در یکی از این ویدیوها سعی شده تا این خطوط رنگی، در ویدیویی زنده هم پیش روی کاربران قرار بگیرد. هر چند شاید نتوان از این ویدیوها به عنوان فیلم‌های آموزشی استفاده کرد، اما می‌توانید با برخی از حرکات و پیچیدگی‌هایی که این ورزش دارد، آشنا شوید.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
نشان دادن پیچیدگی های شمشیربازی با این پروژه
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
نشان دادن پیچیدگی های شمشیربازی با این پروژه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج