۴۲۴۳۷۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

انهدام باند قاچاق انسان در پاکدشت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت از انهدام باند قاچاق انسان در شهرستان پاکدشت خبر داد و گفت: ۶ نفر از اعضای اصلی این باند که نسبت به قاچاق اتباع بیگانه غیرمجاز از مرزهای شرقی کشور به تهران اقدام می‌کردند از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری میزان: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت از انهدام باند قاچاق انسان در شهرستان پاکدشت خبر داد و گفت: ۶ نفر از اعضای اصلی این باند که نسبت به قاچاق اتباع بیگانه غیرمجاز از مرزهای شرقی کشور به تهران اقدام می‌کردند از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شدند.

علیشپور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت از دستگیری اعضای باند قاچاق انسان در این شهرستان خبر داد و گفت: اعضای اصلی این باند که نسبت به قاچاق اتباع بیگانه غیرمجاز از مرزهای شرقی کشور به تهران اقدام می‌کردند، از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شدند.

علیشپور اضافه کرد: این افراد که به طور گسترده در حوزه قاچاق انسان فعالیت داشتند، اتباع بیگانه غیرمجاز را در یک سوله نگهداری و با دریافت وجوه بعضا تا یک میلیون تومان به رها کردن آنان در سطح شهر اقدام می‌کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت ادامه داد: با دستور دادستانی محل اختفای این باند شناسایی و ۶ نفر از اعضای اصلی آن دستگیر شدند.

وی همچنین گفت: با شناسایی مرکز نگهداری اتباع بیگانه غیرمجاز در پاکدشت سه دستگاه خودروی سواری از متهمان توقیف و دو حساب بانکی با مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان نیز مسدود شده است.

علیشپور تصریح کرد: در این راستا تعداد ۳۷ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز به پلیس اطلاعات تحویل داده شده است تا به کشورشان بازگردانده شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت خاطر نشان کرد: پرونده این متهمان برای بررسی و رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارسال شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج