۴۲۴۷۳
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

خجالت قهرمان المپیک از پاداش ۱ میلیونی!

در حالی که بیش از چندین ماه از افتخارآفرینی قوی‌ترین مرد معلول جهان در بازی‌های ۲۰۱۲ لندن نمی‌گذرد، مسئولان استان آذربایجان غربی به تازگی اقدام به برگزاری جشن تقدیر از قهرمان شهرستان کرده و بابت این قهرمانی یک میلیون تومان به این ورزشکار پرداخت کردند که همین مساله انتقادهای بسیار زیاد سیامند رحمان را در پی داشته است!

خبرگزاری ایسنا: در حالی که بیش از چندین ماه از افتخارآفرینی قوی‌ترین مرد معلول جهان در بازی‌های ۲۰۱۲ لندن نمی‌گذرد، مسئولان استان آذربایجان غربی به تازگی اقدام به برگزاری جشن تقدیر از قهرمان شهرستان کرده و بابت این قهرمانی یک میلیون تومان به این ورزشکار پرداخت کردند که همین مساله انتقادهای بسیار زیاد سیامند رحمان را در پی داشته است!

دارنده نشان طلای رقابت‌های فوق سنگین وزنه‌برداری معلولان بازی‌های پارالمپیک لندن اظهار کرد: چند روز قبل مراسم تقدیر از من بابت افتخارآفرینی در لندن برگزار شد. در همه استان آذربایجان غربی فقط من و حسن‌پور، بازیکن تیم ملی والیبال نشسته موفق به کسب مدال در پارالمپیک شدیم. بعد از ماه‌ها مراسم را برگزار و یک میلیون تومان برای تقدیر به ما پرداخت کردند!

وی با انتقاد از پرداخت پاداش بیشتر به ورزشکاران سطح استانی نسبت به قهرمانان ملی یادآور شد: متاسفانه بعد از مراسم متوجه شدم، به ورزشکارانی که در سطح استان نقره گرفتند، نسبت به ما که در مسابقات پارالمپیک مدال گرفتیم، پاداش بیشتری پرداخت کردند. وقتی به من یک میلیون پاداش دادند، خجالت‌زده شدم! اگر می‌دانستم مسئولان استان این‌گونه می‌خواهند از من تقدیر کنند،‌ همان‌جا هدیه را پس می‌دادم.

خجالت قهرمان المپیک از پاداش 1 میلیونی!

وزنه‌برداری دسته فوق سنگین معلولان با انتقاد از این که پاداش یک میلیونی حتی به اندازه یک سکه تمام بهار آزادی هم نیست، خاطر نشان کرد: این برخوردها بد و زشت است. آذربایجان غربی، تهران نیست که ۱۰۰ قهرمان داشته باشد! ما دو ورزشکار مدال‌آور در پارالمپیک بودیم. بعد از چند ماه از ما تقدیر شد، آن‌هم به بدترین شکل ممکن! آن‌وقت هم انتظار دارند که بگویم مسئولان استان آذربایجان غربی به ورزشکاران توجه می‌کنند!

وی ادامه داد: مسئولان هر کجا که می‌روند، از نام ما مایه می‌گذارند. نمی گویم بابت این پاداش ناراحتم ولی مسئولان هم فراموش نکنند که سیامند همیشه قهرمان نیست و اگر یک آسیب کوچک ببیند، همه چیز تمام است. من به خاطر وزنه‌برداری، دانشگاه و زندگی‌ام را رها کردم؛ آن وقت استاندار آذربایجان به قهرمان بازی‌های پارالمپیک یک میلیون تومان پاداش می‌دهد! این که به نفر سوم استان بیشتر از من پاداش دادند، واقعا باعث تاسف است. با این برخوردها ارزش مدال من در پارالمپیک را پایین آوردند. نمی‌دانم چرا مسئولان فرق می‌گذارند. فقط می‌دانم این رفتارها خیلی زشت است!

رحمان با اشاره به اهدای آپارتمان، خودرو و سکه به سایر قهرمانان پارالمپیک در استان‌های دیگر به ایسنا گفت: من هم از این رفتارها مانده‌ام! دوستانم مدام من را مسخره می‌کنند که با گذشت ماه‌ها هنوز استانم، مراسم تقدیری را برگزار نکرده است. مدیر کل آذربایجان غربی را به تازگی دیدم. در مراسم آمد و خودش را معرفی کرد. فکر نمی‌کنم حتی سیامند رحمان را بشناسد!

دارنده نشان طلای بازی‌های پارالمپیک لندن درباره آخرین وضعیتش گفت: حدود یک ماه است که هفته‌ای دو، سه بار به صورت سبک تمرین می‌کنم. چون مسابقات مهمی پیش‌رو نداریم، تمرین‌ها را جدی پیگیری نمی‌کنم. مربی ندارم و مستقل تمرین می‌کنم. فقط برنامه‌های تمرینی را تلفنی با سرمربی تیم ملی هماهنگ می‌کنم. به دلیل نبود امکانات و تجهیزات در اشنویه ناچارم هفته‌ای دو - سه بار ۸۰ کیلومتر تا ارومیه بروم تا تمرین کنم. البته قبلا در ارومیه هم امکانات مهیا نبود که با حمایت خسروی وفا شرایط تمرین مهیا شد.

رحمان در پایان با بیان این که از این پس با نام پرسپولیس در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی شرکت می‌کند، اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس خیلی کم به من پول می‌دهد اما دست مسئولان این باشگاه درد نکند. به دنبال پول نیستم ولی باید بگویم، حمایت رویانیان به رحمان انگیزه داد. البته روند عقد قرارداد طولانی شد که بابت این اتفاق باشگاه پرسپولیس از من عذرخواهی کرد. دل من بزرگ است و این چیزها را به خود نمی‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا هم خجالت آوره!!!!اميدوارم که سيامند باز هم موفق باشه.

    • محمد

      واقعا خجالت آوره..............

    • sahar

      واقعا خجالت آوره ، میلیاردها تومن الکی داره خرج میشه اون وقت سهم قهرمان یه کشور یک میلیون تومنه؟؟؟؟!!!!!!!

    • هادی

      مشکل ما اینه که همه سرمایمونو گذاشتیم رو فوتبالی که معلوم نیست ازش نتیجه بگیریم یا نگیریم.اگه یکچهارم این پولایی که میدیم به فوتبالیستها میدادیم به همچنین افرادی انها با روحیه عالیتری تمرین میکردند برای مسابقات که در اینده در پیش رو دارند!!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج