جاباما
۴۲۴۸۴۵
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

رپورتاژ آگهی

راهکاری ساده و سریع برای خرید بلیط اتوبوس!

امکان خرید بلیت اتوبوس بدون نیاز به ثبت نام، در سامانه برای شما فراهم شده است. با وارد کردن مبداء و مقصد سفرتان در سامانه، بهترین، معتبرترین و ارزان قیمت‌‌ترین بلیط‌های اتوبوس را مشاهده خواهید کرد.

راهکاری ساده و سریع برای خرید بلیط اتوبوس!

خرید بلیط اتوبوس بعضی وقت‌ها واقعا به دردسری جدی تبدیل می‌شود. به ندرت کسی فرصت می‌کند از کار و زندگی‌اش بزند تا چند روز قبل از سفرش سراغ یکی از دفترهای مسافرتی را بگیرد و تازه نه اطلاعات درستی در مورد انواع سرویس‌ها داشته باشد و نه تصوری از صندلی که قرار است آن را رزرو کند. بعضی‌ها هم ترجیح می‌دهند برای خرید بلیط اتوبوس مستقیما از خود ترمینال و چند ساعت قبل از حرکت اقدام کنند. خوب این هم روشی است، اما وقتی سراغش می‌روید باید خطر معطل‌شدن در ترمینال، نبودن جای خالی و سرویس مناسب را هم به جان بخرید. فقط تصور کنید خسته از یک روز کاری و با کلی وسائل خودتان را به ترمینال رسانده‌اید و می‌بینید که حتی یک صندلی خالی هم در اتوبوس‌ها پیدا نمی‌شود، یا از همه بدتر اوضاع اتوبوس آن‌قدر خراب است که یا باید بی‌خیال سفر شوید و یا تا خود صبح از بی‌خوابی و کمردرد آرام و قرار نداشته باشید!

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس راه کار خوبی برای صرفه‌جوئی در زمان و هزینه و بالا بردن کیفیت سفر است. اما همیشه هم خرید اینترنتی آسان نیست. اکثر سایت‌هایی که کارشان فروش بلیط اتوبوس می باشد محیطشان آن‌قدر سردرگم‌کننده و دشوار است که آخر سر عطای تمام مزایای احتمالی را به لقایشان می‌بخشید و سراغ همان روش‌های سنتی می‌روید و مشکلات بعدی...

سفر ۷۲۴ سامانه بسیار خوبی است که امکان خرید اینترنتی بلیط اتوبوس را به ساده‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن فراهم کرده است. چه با گوشی باشید و چه با کامپیوتر، محیط گرافیکی ساده اما کارآمد سایت، نظرتان را جلب می‌کند. منوهای جستجو و گزینه‌های مربوط به خرید دقیقا در جای خودشان قرار گرفته‌اند و خیلی راحت می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. اینکه در سفر ۷۲۴ خبری از شلوغی و آشفتگی سایت‌های مشابه نیست، واقعا کمک می‌کند تا در همان یکی دو ثانیه‌ی اول بتوانید جذب محیط سایت شوید و جستجوی مسیرها را شروع کنید. تقریبا هر ترمینال و شهری که در ایران به ذهن‌تان برسد مانند ترمینال غرب، ترمینال آزادی، ترمینال مشهد و ... در لیست خدمات سفر ۷۲۴ قرار دارد و برای ما بسیار جالب بود که متوجه شدیم این سامانه به مسیرهای خارج از کشور هم سرویس ارائه می‌کند و شهرهای پرطرفداری مثل استانبول، وان، ایغدیر، باکو، ترابزون، آنکارا، اربیل، سلیمانیه، تفلیس، ارزروم و... هم در لیست شهرهایی قرار دارند که می‌توانید برای آن‌ها بلیط اتوبوس بخرید.
راهکاری ساده و سریع برای خرید بلیط اتوبوس!

مزیت سایت فقط گرافیک خوب و سرویس‌های متنوع نیست. این قابلیت در سفر ۷۲۴ وجود دارد که به سرعت از وضعیت پر یا خالی بودن صندلی‌های یک سرویس مطلع شوید و در چهار مرحله‌ی خیلی کوتاه و خلاصه خریدتان را قطعی کنید. وقتی برای اولین بار این منوهای کم‌حجم و جمع‌وجور را می‌بینید، از خلاصه بودن‌شان و کوتاه‌بودن زمان خرید تعجب می‌کنید. حتی ممکن است فکر کنید که چیزی از قلم افتاده؛ اما فیلدها و منوها با چنان دقتی طراحی شده‌اند که به ندرت ممکن است اشتباه بکنید و یا در طول فرآیند خرید به مشکلی برخورد کنید. از همه مهم‌تر امکان استرداد بلیط اتوبوس خریداری شده به صورت واریز وجه به حساب بانکی شما است یعنی وقتی قصد کنسل کردن بلیط خود را دارید به صورت آنی مبلغ بلیط به حساب بانکی شما واریز می گردد. در اکثر سایت های مشابه وجه استرداد شده به صورت اعتبار به حساب کاربری خریدار منظور گشته و می بایستی برای رسیدن به مبلغ پرداخت شده از سایت دوباره بلیط خرید!



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج