۴۲۴۹۲۳
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

حدیث میرامینی: نقشی عجیب و سخت بازی کردم

بازیگر نمایش «دور از دسترس اطفال نگهداری شود» با بیان اینکه خودش را در قبال مبارزه با مواد مخدر مسئول می داند، درباره نقش خود در این نمایش گفت.

خبرگزاری مهر: بازیگر نمایش «دور از دسترس اطفال نگهداری شود» با بیان اینکه خودش را در قبال مبارزه با مواد مخدر مسئول می داند، درباره نقش خود در این نمایش گفت.
حدیث میرامینی: نقشی عجیب و سخت بازی کردم

حدیث میرامینی بازیگر «دور از دسترس اطفال نگهداری شود» درباره نقش خود در این نمایش گفت: من نقش سوری را بازی می کنم که به نظرم بسیار کاراکتر سختی است و برای من یک ریسک به حساب می آید به همین دلیل تمام تلاشم را می کنم که بتوانم آن را درست بازی کنم. در واقع سوری یک کاراکتر عجیب است که جایی می توان به آن نگاه از خودگذشتگی داشت و در جای دیگر می توان نگاه خودخواهی و به دور از انسانیت به آن داشت.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم به صورت جامعه شناسانه به آن نگاه کنیم، باید بگویم دسته ها و رده های مختلفی از انسان ها وجود دارند که یک سری از آنها بسیار عجیب و دور از ما هستند. آنها درون خود زندگی می کنند و نگاهشان به زندگی بسیار فرق می کند. آنها آنقدر از عرف جامعه به دور هستند که برای ما بسیار عجیب به نظر می رسند. این متن حسی را در من بیدار می کند که من به عنوان یک بازیگر تلنگر می خورم که این نقش را بازی کنم.

میرامینی در مورد چگونگی نزدیک شدن به نقش توضیح داد: روز اولی که برای این کار صحبت کردم، اعتراف کردم که من چنین چیزی را نمی شناسم پس لازم است تحقیق کنیم. از همان روز ساعت ها در اینترنت تحقیق کردم، مقاله خواندم و فیلم دیدم. همراه گروه نیز به جاهایی رفتیم که این آدم ها زندگی می کنند و آنها را از نزدیک دیدیم و به این ترتیب به لحاظ ظاهری و فیزیکی و نوع صحبت کردن به آنها نزدیک شدیم. باید بگویم که این امر واقعا کار سختی بود چون آنها ارتباط خود با بیرون را کم کرده اند. اینکه آنها چرا این راه را انتخاب کرده اند، برایمان مهم بود. به هر حال موضوعی که وجود دارد، این است که وقتی من چنین آدم هایی را می بینم آنقدر به نظرم عجیب می آیند که اگر کسی را در حال بازی در چنین نقش هایی می دیدم، می گفتم که چقدر اغراق کرده است.
حدیث میرامینی: نقشی عجیب و سخت بازی کردم

وی همچنین در ارتباط با جذابیت نقش از نگاه خودش گفت: سوری، نقش سختی بود و من تا به حال آن را بازی نکرده بودم و اگر می توانستم از پس آن بربیایم اعتماد به نفس و اطمینان به خودم بالاتر می رفت. از طرف دیگر وقتی به دنبال این رفتم که نقش را بشناسم، خودم را در قبال موضوع مبارزه با مواد مخدر مسئول دانستم. مهمترین اتفاقی هم که برای من افتاد این بود که دیگر از اینطور آدم ها نمی ترسم.

میرامینی در پایان در مورد بازخورد تماشاچی پس از تماشای نمایشی با این موضوع تلخ بیان کرد: ما واقعا به دنبال این نیستیم که کاری باب میل تماشاچی انجام دهیم. به هر حال داستان تئاتر با دورهمی و سیرک فرق می کند و منظور هنر و تئاتر صرفا سرگرمی نیست بنابراین وظیفه ما بیدار کردن مردم در قبال دغدغه ها و مسایل تلخ و شیرینی است که در جامعه وجود دارد. ممکن است این موضوع تلخ باشد ولی حقیقت جامعه است و من آن را به چشم خود دیده ام.

نمایش «دور از دسترس اطفال نگهداری شود» نوشته فرشته فرشاد و کارگردانی مهدی پاشایی از ۲۳ آبان تا ۲۳ آذر ساعت ۲۰ در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر به نشانی تقاطع خیابان انقلاب و ولی‌عصر روی صحنه می رود.

«دور از دسترس اطفال نگهداری شود» بر اساس داستان واقعی پدر و مادری است که بر اثر مصرف زیاد شیشه کودک شش ساله خود را آتش می‌زنند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از طراح صحنه: از علیرضا مهران، طراح گریم: سارا بلبلی ، آهنگساز و آوا: آیدا روزبهانه، طراح پوستر و بروشور: سینا افشار، رضا خاکی، گروه کارگردانی: علی محمدی، منشی صحنه: فاطمه ذاتی، مدیر تبلیغات و مشاور رسانه ای: آوا فیاض، دستیار گریم: امیرحسین بلبلی، عکاس: رامین زمین پیما، روابط عمومی: مریم پوراحمدی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج