۴۲۵۰۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طراحی داخلی خانه و ۱۰ راز ناگفته

برای بسیاری از ما و حتی دکوراتورها لحظه ای پیش می آید که نمی دانیم فضا را چگونه طراحی کنیم که جذاب و منحصربه فرد به نظر برسد. اگر احساس کردید مشکلی وجود دارد و نتیجه دلخواه شما به دست نیامده است، می توانید از ۱۰ راز زیر استفاده کنید.

طراحی داخلی خانه و 10 راز ناگفته





برترین ها: برای بسیاری از ما و حتی دکوراتورهای بسیار حرفه ای، لحظه ای پیش می آید که نمی دانیم فضا را باید چگونه طراحی کنیم که جذاب و منحصربه فرد به نظر برسد. در این گونه مواقع چند دقیقه عقب بایستید، همه جزئیات کار خود را نگاه کنید و مطمئن شوید همه چیز در مکان درست خود قرار دارند و آن چیزی هستند که باید باشند.

اگر در این میان احساس کردید مشکلی وجود دارد و نتیجه دلخواه شما به دست نیامده است، می توانید از ۱۰ رازی که در ادامه اشاره کرده ایم، استفاده کنید.

طراحی داخلی خانه و 10 راز ناگفته

۱. از بخش های مختلف اتاق خود عکس بگیرید

دیدن اتاق از زاویه یک عکس، نگاه تازه ای به شما می بخشد و همچون تماشای یک مجله معماری است. در این حالت، نگاه شما کاملا انتقادی می شود و کوچک ترین ناسازگاری را کشف خواهید کرد. به طور مثال، با تماشای اتاق نشیمن از روی عکس، طراح یا شما متوجه می شوید مثلا اگر یک بطری شیشه ای روی تاقچه بگذارید، دکور خانه تکمیل خواهد شد.

طراحی داخلی خانه و 10 راز ناگفته

۲. هنگام طراحی چند اتاق، از رنگ های مرتبط استفاده کنید

نیازی نیست اتاق های مختلف خانه را با یک رنگ واحد نقاشی کنید. می توانید از رنگ های مشابه با ته مایه های متفاوت از هم استفاده کنید. این کار به اتاق ها احساس طبیعی تر می بخشد. به طور مثال، در این خانه از ترکیب های مختلف رنگ آبی استفاده شده است.

طراحی داخلی خانه و 10 راز ناگفته

۳. استفاده جزئی از رنگ قرمز

لازم نیست طرفدار سرسخت رنگ قرمز باشید تا آن را در طراحی خانه خود بگنجانید. فقط کافیست با یک وسیله کوچک قرمز رنگ، باعث جلب شدن نگاه بیننده شوید. این کار به طراحی شما شکل جذابی می بخشد.

طراحی داخلی خانه و 10 راز ناگفته

۴. استفاده از دسته ای از گل های مشابه

خریدن گل های طبیعی و تازه تا حدی گران تمام می شود. اما استفاده از گل های مصنوعی یک شکل و زیبا می تواند به میز شما زیبایی خاصی ببخشد. سعی کنید از دسته گل هایی که انواع گل ها با رنگ های مختلف دارد، استفاده نکنید. گل های یک شکل و یک رنگ شیک تر هستند.

طراحی داخلی خانه و 10 راز ناگفته

۵. جمع کردن وسایل تزئینی در یکجا به عنوان مجموعه

پراکنده کردن وسایل دکوری در جاهای مختلف خانه باعث می شود تا فضا به هم ریخته دیده شود و آن وسایل نیز ارزش خود را از دست می دهند. با دسته کردن آنها در یک جا و تشکیل یک مجموعه زیبا، می توانید نمای زیبایی به فضا ببخشید.

طراحی داخلی خانه و 10 راز ناگفته

۶. خلوت بودن همیشه بهتر است

توجه داشته باشید، لازم نیست همه گوشه کنارهای خانه خود را با وسایل تزئینی پر کنید. به طور مثال، در این تصویر می بینید که فایل های نگهدارند روزنامه و مجله به دیوار نصب شده اند و تابلوی نقاشی زیبایی در دیوار بالای میز تحریر قرار دارد. این طراحی مینیمال و ساده،به زیبایی میز هم صدمه نزده است.

طراحی داخلی خانه و 10 راز ناگفته

۷. پیش از خرید وسایل، جای آن را مشخص کنید

اینکه پیش از خرید یک وسیله بدانید چه استفاده ای از آن می خواهید داشته باشید و آیا با دیگر وسایل و دکور خانه شما همخوانی دارد یا خیر، بسیار مهم است. به این ترتیب، لازم نیست پس از خرید آن وسیله، آن را مرجوع کنید. برای کمک بیشتر می توانید از فروشنده با تجربه نیز مشاوره بگیرید.

طراحی داخلی خانه و 10 راز ناگفته

۸. منظره ای خلق کنید که نمایانگر شخصیت شماست

اینکه از وسیله ای خوشتان بیاید و آن را خریداری کنید. یا طرحی را بپسندید و آن را در خانه خود پیاده کنید اشکالی ندارد اما باید توجه داشته باشید دکور خانه شما باید نمایش دهنده شخصیت و تفکرات شما باشد نه مغازه ای که از آن خرید کرده اید.

طراحی داخلی خانه و 10 راز ناگفته

۹. استفاده از جایگزین های زیبا

هنگامی که بودجه کافی برای رنگ آمیزی خانه یا کاغذدیواری ندارید، می توانید از نوار چسب های حاضری استفاده کنید. این برچسب ها، زیبا و مقرون به صرفه هستند.

طراحی داخلی خانه و 10 راز ناگفته
10. روح بخشیدن به خانه با گلدان های واقعی

با کمک گلدان های آپارتمانی زیبا، به فضای خانه خود زندگی ببخشید. این گلدان ها علاوه بر زیبایی، باعث تصفیه هوای داخل آپارتمان نیز می شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج