۴۲۵۱۴۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

افشای مشخصات فنی و عملکردی فورد GT

فورد برای مدت‌زمانی بسیار طولانی، علاقه‌مندان را جهت انتشار مشخصات فنی و عملکردی نسل جدید مدل GT خود منتظر گذاشته است. البته یک دلیل بسیار خوب برای این کار وجود دارد و آن این است که به‌قدری این سوپراسپرت خیره‌کننده است که باید برای مدتی فقط به آن نگاه کرد.

وب سایت پدال - امیر دهقان: فورد برای مدت‌زمانی بسیار طولانی، علاقه‌مندان را جهت انتشار مشخصات فنی و عملکردی نسل جدید مدل GT خود منتظر گذاشته است. البته یک دلیل بسیار خوب برای این کار وجود دارد و آن این است که به‌قدری این سوپراسپرت خیره‌کننده است که باید برای مدتی فقط به آن نگاه کرد. GT جدید یک سوپراسپرت فوق‌العاده است که وعده داده شده سریع‌ترین، عجیب‌ترین، گران‌ترین و احتمالاً بهترین خودروی ساخت فورد باشد.

افشای مشخصات فنی و عملکردی فورد GT

بنابراین تاکنون اطلاعات چندانی از مشخصات GT جدید اعلام نشده است اما به‌تازگی یک ایمیل عجیب منتشر شده که مشخصات کامل این خودرو را افشا کرده است. اگر اطلاعات این ایمیل صحت داشته باشد می‌توان به مشخصات کلیدی فورد GT جدید پی برد. پیش‌ازاین، مشخص شده بود که فورد GT مجهز به یک پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V۶ بای‌توربوی است اما هیچ اطلاعات دیگری از مشخصات آن موجود نبود.

افشای مشخصات فنی و عملکردی فورد GT

در این ایمیل، مشخص شده که پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری فورد ۷۳۰ اسب بخار قدرت و ۸۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که برای پیشرانه‌ای با چنین حجمی در یک‌کلام فوق‌العاده است. وظیفهٔ انتقال نیرو هم بر عهدهٔ یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه است اما ذکر شده که احتمالاً یک گیربکس هفت سرعتهٔ دستی نیز به‌عنوان آپشن بعداً برای مدل‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ ارائه خواهد شد.

افشای مشخصات فنی و عملکردی فورد GT

فورد GT جدید با تکیه‌بر این موتور خارق‌العاده، وزن ۱۳۹۲ کیلوگرمی خود را ظرف تنها ۲.۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت رسانده و نهایتاً به حداکثر سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعت دست پیدا می‌کند. این خودرو مسافت ۴۰۰ متر را هم در ۱۰.۷ ثانیه طی می‌کند. رینگ‌های خودرو از نوع ۲۰ اینچی بوده و لاستیک‌های آن‌که از نوع میشلن پایلوت اسپرت هستند، در جلو ۲۴۵ و در عقب ۳۲۵ می‌باشند.

افشای مشخصات فنی و عملکردی فورد GT

در این ایمیل، رقبای فورد GT خودروهای آکورا NSX، لامبورگینی اوراکان، شورولت کوروت Z۰۶، لامبورگینی اونتادور، فراری ۴۸۸ GTB و دوج چلنجر هلکت ذکر شده‌اند؛ اما عجیب است که نام چلنجر هلکت به‌عنوان رقیب GT ذکر شده ولی اسمی از مک‌لارن ۵۷۰ یا ۶۵۰ دیده نمی‌شود. در پایان ایمیل هم قیمت این سوپراسپرت آمریکایی ۲۳۷,۵۵۰ دلار ذکر شده است. بااین‌حال هنوز فورد اظهارنظری در مورد تأیید یا تکذیب این ایمیل نکرده است و بنابراین همچنان باید تا انتشار مشخصات رسمی صبر کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج