جاباما
۴۲۵۲۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نویل: رونی هنوز تمام نشده است

گری نویل اعتقاد دارد، رونی هنوز با پایان دوران بازیگریش فاصله زیادی دارد.

وبسایت نود: گری نویل اسطوره باشگاه منچستر یونایتد در صحبت هایش در اسکای اسپورت، اذعان داشته که وین رونی ستاره انگلیسی منچستر یونایتد، هنوز با پایان دوران بازیگری خود فاصله دارد. رونی که اخیراً جایگاهش را در ترکیب اصلی از دست داده است، حتی به جدایی از یونایتد هم لینک شده است:

این پایان خط برای رونی نیست. باور دارم که رونی به دورانی از برهه بازیگریش رسیده که قرار نیست همچون قبل، هر هفته برای یونایتد به میدان برود. حالا کمک او به تیم، متفاوت از قبل است. اتفاقی که برای رونی افتاده، خاص نیست. این چیزی است که برای خیلی از بازیکنانی که مرز ۳۰ سال را می گذرانند، اتفاق می افتد. بازیکنان یونایتد در چنین زمانی باید خود تصمیم بگیرند و این کاری است که پیش تر هم انجام داده اند. آیا با این فرصت بازی، حضور در ۲۵-۳۰ بازی از یک فصل، راضی می شوند یا می خواهند همچنان هر هفته به میدان بروند؟ این چیزی است که رونی باید در مورد آن تصمیم بگیرد. تا زمانی که باشگاه با او قرارداد دارد، یونایتد نمی تواند تصمیمی در این مورد اتخاذ کند، این تصمیم معطوف به رونی است. اما نباید فراموش کرد که رونی فقط ۴ هفته است که از ترکیب اصلی کنار گذاشته شده است. اینطور نیست که ماه ها از ترکیب تیم فاصله گرفته باشد. او تازه در میانه راه قرار دارد و هنوز می تواند برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم، بجنگد. همه چیز به خود او بستگی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج