۴۲۵۳۰۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

یورگن کلوپ: تمجید بقیه از ما اهمیتی ندارد

کلوپ معتقد است که ضعف فوتبال ملی انگلستان به دلیل فشردگی لیگ برتر است.

طرفداری: یورگن کلوپ تاکید کرد که تعریف و تمجید بقیه تیم ها در مورد لیورپول اهمیتی ندارد و این خود تیم است که باید به خود باوری در مورد کیفیتش برسد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه لیورپول، وقتی از کلوپ در مورد تمجید بقیه تیم ها از لیورپول سوال شد، او در این خصوص گفت:

البته این صحبت ها خوب است تا این که آن ها بگویند چه خوب! آخر هفته مقابل لیورپول یک بازی آسان داریم. در کل باید بگویم حرف های بقیه در مورد ما ارزش بالایی ندارد؛ چیز خوب و مثبتی است ولی زیاد مهم نیست. مهم ترین مسئله این است که ما در مورد خودمان فکر کنیم. ما انتظاراتمان بالاست و من به این قضیه بدبینانه نگاه نمی کنم. با وجود خوش بین بودن، همیشه نمی گویم: ' خدای من! ما چه تیم خوبی هستیم.' من می دانم که مشکلات در آینده برایمان پیش خواهد آمد و ما نیز باید همچنان در کورس بالای جدول بمانیم. نمی توانیم همیشه جشن بگیریم و بگوییم' خدای من! بازیمان فوق العاده بود. ' تیم ما اعتماد به نفس بالایی دارد و باید به خاطر این جشن بگیریم. سپس می توانیم به صورت طبیعی به این قضیه نگاه کنیم که ما تیم باکیفیتی هستیم و این چیزی است که ما از تیم انتظار داریم.

در خصوص سبک های مختلف تیم ها

پیش از آن که به این جا بیایم، می دانستم که این تیم لیورپول است و تیم ها به روش واضحی روبروی تیم های بزرگ بازی می کنند. پس شما باید برنامه های مختلف برای بازی های متفاوت داشته باشید. ما توپ را بیشتر از حریف در اختیار داریم و وقتی آن را از دست می دهیم، لازم است سریع آن را پس بگیریم زیرا فوتبال برایمان این گونه آسان تر می شود. این همان دلیلی است که ما پرس از جلو را اجرا می کنیم. این روش همیشه جواب نخواهد داد و لازم است روش های دیگر دفاع کردن را نیز یاد بگیریم. هرگز در شرایط بدون نقصی نبودم. همیشه باید با مشکلاتی کنار می آمدم و برای آن ها آماده می شدم. مشکل در این جا، این است که تعداد زیادی تیم خوب وجود دارد که می خواهند برنده شوند، امتیاز جمع کنند و در جدول بالاتر بروند. پس این چیزی است که ما روی آن خوب کار کرده ایم تا راه های مختلف بازی کردن را یاد بگیریم.

در خصوص فاصله زمانی 46 ساعته بین دو دیدار با منچستر سیتی و ساندرلند

این که حتی ۴۸ ساعت به ما زمان داده نشد را نمی توانم باور کنم. دو روز فاصله بین دو بازی چگونه کارایی دارد؟ چگونه تیم را برای این آماده می کنید؟ آیا شما می گویید: ' سخت نیست زیرا بازی دوم با ساندرلند است.' همه می گویند که چرا فوتبال انگلستان در تورنومنت های مهم ناموفق است. می دانید تیم های دیگر چگونه این کار را انجام داده و موفق می شوند؟ آن ها روی صندلی می نشینند و از روش لیگ برتر عبرت می گیرند.

من سنت های این لیگ را درک می کنم و هرگز نمی گویم از بازی های فشرده ژانویه بدم می آید؛ من اتفاقا این را دوست دارم و مشکلی با آن ندارم ولی قراردادن دو بازی در فاصله کمتر از دو روز می تواند به شکل دیگری برنامه ریزی شود. من نمی دانم چرا ما باید دوشنبه بازی کنیم. آیا دوم ژانویه روز خاصی در انگلستان است؟! پس از بازی شما روی صندلی خود می نشینید و می گویید عملکرد خوبی نداشتید و چرا این گونه شد؟ یا این که مصدومیت پیش می آید؛ یا این که یک فرد هلندی( ریموند فرهیخن که مخالف سیستم تمرینات کلوپ است) می گوید که تمرینات شما به اندازه کافی خوب نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج