۴۲۵۴۲۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

«هجوم» شهرام مکری آماده نمایش شد

آخرین اخبار از تولیدات فیلم‌های سینمای ایران حاکی از آن است که «هجوم» فیلم جدید شهرام مکری، مراحل ساخت خود را به پایان رسانده و آماده نمایش شده است.

وب‌سایت آی سینما: آخرین اخبار از تولیدات فیلم‌های سینمای ایران حاکی از آن است که «هجوم» فیلم جدید شهرام مکری، مراحل ساخت خود را به پایان رسانده و آماده نمایش شده است. از سوی دیگر تدوین فیلم «نرگس مست» به کارگردانی سید جلال الدین دری هم به پایان رسیده و عوامل مستند «من ناصر حجازی هستم» در حال طی کردن مراحل پیش تولید قسمت دوم این فیلم هستند.
«هجوم» شهرام مکری آماده نمایش شد

تدوین «نرگس مست» به پایان رسید

عبدالله اسفندیاری تهیه‌کننده سینما در مورد آخرین وضعیت فیلم «نرگس مست»، گفت: «تدوین این فیلم تمام شده و بخشی از صداگذاری آن باقی مانده است. امیدوارم هرچه زودتر نسخه نهایی «نرگس مست» آماده شود اما فکر نمی‌کنم تا پایان آذرماه مراحل آماده شدن این فیلم تمام شود.» «نرگس مست» اولین تجربه بلند سینمایی سید جلال الدین دری است. از بازیگران این فیلم می‌توان به سعید پورصمیمی، سیامک صفری، رضا فیاضی، هومن برق نورد، متین ستوده، بهنام قربانی، امیرحسین مدرس، مهدی پاکدل و میترا حجار اشاره کرد.

«هجوم» آماده نمایش می‌شود

شهرام مکری درباره آخرین وضعیت فیلم «هجوم» گفت:« خوشبختانه فیلم «هجوم» تمامی مراحل فنی پس تولید را سپری کرده و هم اکنون آماده اکران است. آخرین مراحل پس تولید «هجوم» از جمله ساخت تیتراژ توسط امیر اثباتی و صداگذاری و میکس توسط پرویز آبنار به تازگی به پایان رسیده و نسخه نهایی فیلم هم اکنون آماده پخش است.» کارگردان «ماهی و گربه» درباره اولین نمایش «هجوم» می‌گوید: «طی هفته آینده «هجوم» را برای حضور در جشنواره فیلم فجر ارسال خواهیم کرد و امیدواریم در صورت انتخاب از دبیرخانه فجر، اولین نمایش «هجوم» در جشنواره فیلم فجر باشد.» این کارگردان سینما از تمایل خود برای حضور در بخش مسابقه ایران خبر داد و تصریح کرد: طی سالهای گذشته بخش ها تفکیک شده بود اما امسال برنامه به این صورت است که، فیلمساز اثر را می فرستد و خود جشنواره تصمیم می گیرد که فیلم در کدام بخش قرار گرفته و اکران شود»

پیش تولید «من ناصر حجازی هستم۲» آغاز شد

بخش دوم مستند «من ناصر حجازی هستم» که سال گذشته در گروه هنر و تجربه به نمایش درآمد و قرار است به زودی ساخته شود. «من ناصر حجازی هستم ۲» بر خلاف قسمت اول به صورت داستانی ساخته خواهد شد. تاکنون حضور علی فتح اله زاده و آتیلا حجازی در بخش داستانی فیلم قطعی شده و قرار است یک نفر دیگر هم به جمع آنها اضافه شود. بخش روایتی این فیلم هم بر عهده یکی از چهره های مطرح سینمای ایران خواهد بود. امیر رفیعی که در قسمت اول «من ناصر حجازی هستم» به عنوان تهیه کننده، طراح، مجری طرح و پژوهشگر حضور داشت، پیش تر اعلام کرده بود که قسمت دوم این مستند با نام «توصیف عقاب» ساخته خواهد شد. نیاز افشین کیا به عنوان سرمایه گذار و سعید رمضانی به عنوان نماینده خانواده ناصر حجازی همچون قسمت اول این مستند حضور خواهند داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج