۴۲۵۴۳۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

استیو کارل و حضور در یک اقتباس محبوب

استیو کارل قرار است در اقتباسی سینمایی از بازی کامپیوتری «ماینکرفت» (Minecraft) بازی کند. این اقتباس که «ماینکرفت: نسخه‌ی سینمایی» نام دارد به کارگردانی راب مک‌الهنی، طراح و نویسنده‌ی سریال «فیلادلفیا همیشه آفتابی است» ساخته خواهد شد.

وب‌سایت فیلم نت نیوز: استیو کارل قرار است در اقتباسی سینمایی از بازی کامپیوتری «ماینکرفت» (Minecraft) بازی کند. این اقتباس که «ماینکرفت: نسخه‌ی سینمایی» نام دارد به کارگردانی راب مک‌الهنی، طراح و نویسنده‌ی سریال «فیلادلفیا همیشه آفتابی است» ساخته خواهد شد. مک‌الهنی فیلمنامه‌ی فیلم جدیدش را به همراه جیسون فاچس، فیلمنامه‌نویس «واندر وومن» و «پن» نوشته است.
استیو کارل و حضور در یک اقتباس محبوب

استودیوی وارنر از فوریه‌ی ۲۰۱۴ حق ساخت نسخه ی سینمایی «ماینکرفت» را خریده بود، ولی مدتی طول کشید تا پروژه به طور رسمی آغاز شود. در ابتدا قرار بود شان لوی، کارگردان «فولاد واقعی» برای کارگردانی این پروژه انتخاب شود. اما چون سازندگان بازی ماینکرفت (شرکت موجنگ/ Mojang) از فیلم‌های او راضی نبودند، کنار گذاشته شد.

بازی «ماینکرفت» داستان یا روایت مشخصی ندارد و همین باعث شده کار کردن روی اقتباس سینمایی‌اش مشکل‌تر از حالت معمول شود. آزادی و گستردگی همه جانبه‌ای که در این بازی وجود دارد، یکی از دلایل موفقیت چشمگیر آن و داشتن بیش از ۱۰۰ میلیون بازیکن در سراسر دنیاست. اما همین گستردگی، چالش‌های زیادی را سر راه ساخت نسخه‌ی سینمایی‌اش قرار می‌دهد.

با توجه به این که هنوز هیچ چیز از داستان فیلم مشخص نیست و معلوم نشده مک‌الهنی قرار است از چه زاویه‌‌ای وارد دنیای بازی شود، نمی‌توان حدس زد که این اقتباس سینمایی چگونه فیلمی از کار درمی‌آید. اما وارنر امیدوار است بتواند به موفقیتی همچون انیمیشن «فیلم لگو» دست پیدا کند. در آن فیلم هم منبع اقتباسی، مجموعه‌ای بی‌انتها از اسباب بازی‌های کودکان بود که هیچ داستان و روایت مشخصی برایش وجود نداشت. با این حال «فیلم لگو» توانست هم به فروش خوبی برسد و هم نظرات مثبت منتقدان را جلب کند. مک‌الهنی از سال ۲۰۱۵ به پروژه اضافه شده و به سختی روی آن کار می‌کند تا نتیجه‌ی مطلوبی به دست آورند. طبق برنامه‌ریزی‌ها، قرار است این فیلم در ۲۵ می سال ۲۰۱۹ اکران شود، و استیو کارل احتمالا اولین نفر از لیست بلند بالای بازیگرانی است که به پروژه اضافه خواهند شد.

بازی «ماینکرفت» که اولین بار در سال ۲۰۱۱ روی پلتفرم‌های مختلف عرضه شد، یک بازی Sandbox است؛ نوعی بازی کامپیوتری که از چهارچوب‌های مرسوم بازی‌ها آزاد است و در آن بازیکن می‌تواند هر زمان و به هر طریقی که اراده می‌کند بازی را ادامه دهد و می‌تواند با استفاده از ابزار آلات خود، سازه‌های مختلفی بسازد. این بازی به سرعت در سراسر دنیا طرفداران زیادی پیدا کرد، به نحوی که در سال ۲۰۱۳ بیش از ۳۰ میلیون نسخه از ان روی پلتفرم‌های مختلف به فروش رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج