۴۲۵۴۳۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مت دیمون هم به «هشت یار اوشن» می‌پیوندد

«هشت يار اوشن» قرار است با محوريت قصه‌ی چند سارق زن، ژوئن سال ۲۰۱۸ به نمايش عمومي دربيايد اما خبرهای تازه نشان می‌دهد کارگردان «هشت یار اوشن» از حضور ستاره‌های مرد در فیلمش هم غافل نمانده است.

وب‌سایت فیلم نت نیوز: «هشت يار اوشن» قرار است با محوريت قصه‌ی چند سارق زن، ژوئن سال ۲۰۱۸ به نمايش عمومي دربيايد اما خبرهای تازه نشان می‌دهد کارگردان «هشت یار اوشن» از حضور ستاره‌های مرد در فیلمش هم غافل نمانده است.
مت دیمون هم به «هشت یار اوشن» می‌پیوندد

«هشت یار اوشن» که این بار برخلاف اوشن‌های قبلی با محوریت کاراکترهای زن ساخته می‌شود، تا همین جا هم بازیگران کنجکاوی‌برانگیز زیادی مثل «ساندرا بولاک»، «کیت بلانشت»، «هلنا بونهم کارتر»، «آن هاتاوی» و «ریحانا» را دور هم جمع کرده است. اما به نظر می‌رسد قرار است ستاره‌های بیشتری به این تیم اضافه شوند. مت دیمون که در سه‌گانه‌ی «یازده یار اوشن» استیون سودربرگ حضور داشته، به تازگی اعلام کرده نقش کوتاهی در این فیلم جدید بازی خواهد کرد.

مت دیمون در شب فرش قرمز فیلم «منچستر کنار دریا» که دیمون از تهیه کننده‌هایش است، درباره‌ی «هشت یار اوشن» گفت: «نقش کوتاهی در فیلم بازی می‌کنم. هنوز فیلمنامه را نخوانده‌ام ولی بازیگرانی که در آن حضور دارند شگفت‌انگیزند. خیلی دوست دارم ببینم فیلم با این شخصیت‌های زن چطور از کار درمی‌آید.»

«هشت یار اوشن» را گری راس با فیلمنامه‌ای از خودش و اولیویا میلچ کارگردانی می‌کند و داستانش حول سرقتی ماهرانه می‌چرخد که قرار است در مراسم سالیانه‌ی جذب سرمایه‌ی موزه‌ی متروپولیتن نیویورک اجرا شود. فیلم در همان «جهان داستانی» می‌گذرد که «یازده یار اوشن» سودربرگ و دو فیلم بعدی‌اش رخ می‌دادند و ساندرا بولاک قرار است در نقش یکی از بستگان سارق کاریزماتیکی که جرج کلونی نقشش را بازی می‌کرد ظاهر شود. دیمون در سه‌گانه‌ی قبلی کنار کلونی بازی می‌کرد و نقش لینوس کالدول را داشت. هنوز مشخص نیست که او قرار است همان نقش را در این فیلم ایفا کند یا اینکه در نقشی کاملا متفاوت ظاهر خواهد شد.

گری راس اعلام کرده که فیلمش قرار است از جهات زیادی دنیای فیلم‌های سودربرگ را بسط دهد و به نوعی ادامه‌ی آن فیلم‌ها باشد و حس و حال تقریبا مشابهی هم خواهد داشت. راس و سودربرگ در طراحی این فیلم جدید با یکدیگر همکاری هم کرده‌اند. راس می‌گوید: «من و سودربرگ خیلی درباره‌ی آن صحبت کردیم. درباره‌ی سبک فیلمبرداری و تدوین، ریتم فیلم و نوع موسیقی‌اش. قرار نیست که من از اول همه چیز را طراحی کنم. واقعا خوشحال و هیجان زده‌ام که می‌خواهم فیلم‌های قبلی را بسط دهم. کارکردن روی آن واقعا لذت بخش است».

«هشت یار اوشن» که بازیگران دیگری چون داکوتا فنینگ و سارا پولسون هم در آن حضور خواهند داشت، ژوئن ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج