۴۲۵۴۴۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

سیروس الوند:می خواهم فیلمی ماندگار بسازم

سیروس الوند که قصد ساخت فیلمنامه «آنجا همان ساعت» را دارد می‌گوید این فیلم را با وسواس می‌سازد تا اثری ماندگار در کارنامه‌اش باشد.

خبرگزاری مهر: سیروس الوند که قصد ساخت فیلمنامه «آنجا همان ساعت» را دارد می‌گوید این فیلم را با وسواس می‌سازد تا اثری ماندگار در کارنامه‌اش باشد.
سیروس الوند:می خواهم فیلمی ماندگار بسازم

سیروس الوند کارگردان سینما در گفتگو با ما با اشاره به اینکه ساخت پروژه سینمایی «آنجا همان ساعت» به تعویق افتاده است، گفت: این فیلم یک پروژه متفاوت برای من به‌شمار می‌رود و تا زمانی که شرایط مناسب فراهم نشود دست به تولید این پروژه نمی زنم و در حال حاضر به دنبال یک سرمایه‌گذار مناسب برای این فیلم هستم.

وی تاکید کرد: البته فصل لازم برای ساخت «آنجا همان ساعت» را از دست داده ام و با توجه به اینکه جشنواره فیلم فجر در راه است زمان لازم برای تولید آن را ندارم به همین دلیل بعید می دانم که این پروژه در سال جاری جلوی دوربین برود.

کارگردان فیلم «این سیب هم برای تو» توضیح داد: «آنجا همان ساعت» قصه ای نیست که بخواهم با عجله آن را بسازم و می توان گفت این فیلم در ادامه فیلم «یک بار برای همیشه» است که در سال ۱۳۷۰ ساخته شده است به همین دلیل می خواهم «آنجا همان ساعت» به خوبی ساخته شود و تبدیل به یک اثر ماندگار در کارنامه کاری ام شود.

وی ادامه داد: قرار بود در این پروژه ماهور دخترم نیز بازی کند، چرا که قصه فیلم براساس دخترم نوشته شده است. با توجه به اینکه شرایط مناسب برای اکران آن فراهم نشد از او خواستم تا در پروژه تهمینه میلانی بازی کند و آن را از دست ندهد.

الوند در پایان گفت: برای من ساخت این پروژه سینمایی از اهمیت بسیاری برخوردار است و در ساخت آن وسواس لازم را به کار می برم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج