جاباما
۴۲۵۴۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خبرهایی از تئاتر شهر

تاریخ پایان اجرای سه پروژه نمایشی به صحنه رفته در تالارهای قشقایی و پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهرمشخص شد .

هنرآنلاین: تاریخ پایان اجرای سه پروژه نمایشی به صحنه رفته در تالارهای قشقایی و پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهرمشخص شد.
خبرهایی از تئاتر شهر

پروژه اجرایی "میکرو لئو" به سرپرستی محمدحسن معجونی و کیوان سررشته که از روز سیزدهم آبان ماه با اجرای چهار نمایش "دست من" به کارگردانی کیوان سر رشته ، "کریستین لی" به کارگردانی اشکان چگینی، "پرواز شماره 745" به کارگردانی مرجان پور غلامحسین و "صف دراز مورچگان" به کارگردانی مهدی چاکری در مرکز مطالعات اجرایی قشقایی آغاز شده روز دوشنبه اول آذر ماه به اتمام می‌رسد.

نمایش "توهم" به کارگردانی خسرو بامداد و فریبا شاهسون نیز که از 12 آبان ماه در پلاتو اجرا به صحنه رفته ، روز جمعه 28 آذر ماه به اجرای خود در این تالار پایان می‌دهد.

نمایش"هفت مجلس در عزا و معجزه" به کارگردانی محمد رحمانیان نیز که از روز دوشنبه 24 آبان ماه در تالار اصلی اجرای خود را آغاز کرده، جمعه 28 آذرماه اجرای خود را به پایان می‌رساند.

به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی نمایش‌های تئاتر شهر 30 آبان ماه اجرایی ندارند

تمامی نمایش‌های مجموعه تئاتر شهر یکشنبه 30 آبان ماه به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی به صحنه نمی‌روند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، تمامی نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر یکشنبه 30 آبان ماه به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی اجرایی نخواهند داشت.

نمایش "طپانچه خانم" دو اجرایی می‌شود

نمایش "طپانچه خانم" به کارگردانی شهاب الدین حسین پور روزهای پایانی هفته جاری در دو نوبت میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش "طپانچه خانم" به نویسندگی محمد امیر یار احمدی و کارگردانی شهاب الدین حسین پور در تالار چهارسو روزهای پنجشنبه 27 و جمعه 28 آبان در دو نوبت ساعت‌های 18 و 20 میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

این اثر نمایشی که از 29 مهر ماه در تالار چهارسو به صحنه رفته هر روز غیر از شنبه‌ها و روزهای یاد شده ساعت 20 با بازی فریبا متخصص ، آرش فلاحت پیشه ، محمد نادری ، گیلدا حمیدی ، حمید رحیمی ، محمد صدیقی مهر ، غزاله جزایری ، علیرضا مؤیدی ، مرضیه سهراب ،سیماخزاعی، مهدا رزازی در تالار چهارسو به صحنه می‌رود.

برای آگاهی از برنامه‌ها ، اخبار و اطلاعات آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر به سایت رسمی این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com مراجعه فرمایید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج