۴۲۵۴۵۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

آغاز کنسرت کیهان کلهر از شیراز

کیهان کلهر نوازنده کمانچه پس از برگزاری کنسرت دونوازی در تالار وحدت، تور کنسرت ‏های «پردگیان باغ سکوت» را به صحنه می ‏برد.

خبرگزاری مهر: کیهان کلهر نوازنده کمانچه پس از برگزاری کنسرت دونوازی در تالار وحدت، تور کنسرت ‏های «پردگیان باغ سکوت» را به صحنه می ‏برد.
آغاز کنسرت کیهان کلهر از شیراز
کیهان کلهر نوازنده کمانچه پس از برگزاری کنسرت دونوازی به همراه اردال ارزنجان در تالار وحدت، تور کنسرت ‌های «پردگیان باغ سکوت» را از شیراز به صحنه می‌ برد.

سهیل زارعی تهیه کننده کنسرت های کیهان کلهر با اعلام این خبر گفت: پس‌ از اینکه در تاریخ ۲۵ آبان رکورد جدیدی از میزان استقبال عمومی برای کنسرت‌های این هنرمند پرآوازه در اتمام بلیت‌های کنسرت در کمتر از نیم ساعت به ثبت رسید و بسیاری از علاقه‌مندان درخواست تمدید آن را داشتند، تور «پردگیان باغ سکوت» بلافاصله بعد از کنسرت دونوازی آغاز می‌شود و پس‌از آن مهمان علاقه‌مندان شهر بوشهر خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته کنسرت «پردگیان باغ سکوت» روزهای ۲۰ و ۲۱ آذر در شیراز و روز ۲۳ آذر ماه در بوشهر برگزار می شود.

«پردگیان باغ سکوت» برنامه اجرای موسیقی بی‌کلام کیهان کلهر همراه علی بهرامی فرد نوازنده سنتور، هادی آذرپیرا نوازنده تار و نوید افقه نوازنده تمبک بود که وی در اردیبهشت و خردادماه امسال روی صحنه برد و حال قرار است در شهرهایی چون شیراز، بوشهر و چند شهر دیگر نیز روی صحنه برود. این کنسرت در دی ماه نیز میزبان علاقه مندان در تالار وحدت خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج