۴۲۵۶۲۵
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

قسمت دوم فیلم «Don&#۰۳۹;t Breathe» ساخته خواهد شد

فیلم ترسناک «نفس نکش» (Don&#۰۳۹;t Breathe) از جمله فیلم‌هایی بود که در سال جاری میلادی با استقبال گسترده طرفداران سینما مواجه شد. جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن است که قسمت دوم این فیلم در دست تولید است.

وب سایت تک شات: فیلم ترسناک «نفس نکش» (Don't Breathe) از جمله فیلم‌هایی بود که در سال جاری میلادی با استقبال گسترده طرفداران سینما مواجه شد. جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن است که قسمت دوم این فیلم در دست تولید می‌‎باشد. با وجود اینکه خبر تولید فیلم «نفس نکش ۲» از سوی کمپانی فیلمسازی گوست هاوس پیکچرز تایید نشده است، فید آلوارز کارگردان قسمت اول این فیلم، در مصاحبه با وب سایت ComingSoon اعلام کرد که مراحل پیش تولید قسمت دوم آن را آغاز کرده است.
قسمت دوم فیلم «Don't Breathe» ساخته خواهد شد

هنگامیکه آلوارز در مورد تولید فیلم «دختری در تار عنکبوت» (The Girl in the Spider's Web) با رودو سایاگوس صحبت کرد، وی ایده تولید قسمت دوم فیلم «نفس نکش» را با آلوارز در میان گذاشت. ناگفته نماند که سایاگوس مسئولیت نگارش فیلمنامه قسمت اول «نفس نکش» را برعهده داشته است.
فید آلوارز در مورد دنباله این فیلم چنین می‌گوید: «ما مراحل تولید قسمت دوم «نفس نکش» را به تازگی شروع کرده ایم و دقیقاً می‌دانیم که پایان آن چه خواهد شد. البته در حال حاضر نمی‌توانیم در مورد جزئیات این پروژه چیزی بگوییم. فقط به شما اطمینان می‌دهیم که داستان فیلم «نفس نکش» به همان یک قسمت ختم نخواهد شد. »

براساس گزارش وب سایت Box Office Mojo، فیلم «نفس نکش» با بودجه ۹.۹ میلیون دلار ساخته شد و به رکورد فروش جهانی ۱۵۲.۱ میلیون دلار دست یافت. بدین ترتیب، تولید قسمت دوم این فیلم دور از انتظار نبوده است. در فیلم «نفس نکش ۲»، شاهد حضور مجدد شخصیت نابینای داستان (با بازی استفان لنگ) خواهیم بود. در حال حاضر، اطلاعات ارائه شده از این فیلم در همین حد است.

علاوه بر استفان لنگ، بازیگرانی همچون جین لوی، دیلان مینت و دنیل زواتو در قسمت اول فیلم «نفس نکش» به ایفای نقش پرداخته‌اند. فید آلوارز پیش از کارگردانی این فیلم، سکان هدایت پروژه سینمایی «کلبه وحشت» (Evil Dead) و یک قسمت از سریال «از بام تا شام» (From Dusk Till Dawn) را در اختیار داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایمان

      واقعا فیلم قشنگی بود ...پر بود از هیجان

    • وحید

      این فیلم و یا فیلم های جدید رو چجوری باید گیر بیارم؟

    • Maral

      خیلی هیجان داشت فیلم فوق العاده بود.اصلا قابل حدس زدن یا پیش بینی که آخرش چی میشه نبود.همه چیزش غیر منتظره بود...

    • بدون نام

      خیلی هیجانی بود

    • مسعود

      خیلی عالی بود.. فوق العاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج