۴۲۵۶۳۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

طالقانی: از دست دادن «بنا» بزرگترین اشتباه بود

رئیس اسبق فدراسیون کشتی گفت: کار محمد بنا بسیار بزرگ بوده و ما بزرگترین اشتباه را کردیم که او را از دست دادیم.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اسبق فدراسیون کشتی، در ارتباط با لطف و محبت مردم نسبت به خود گفت: من خیلی وقت است که مورد لطف و محبت مردم هستم. احساس می کنم از زمانی که از کشتی کناره گیری کردم، محبت مردم نسبت به بنده بیشتر شده است.

وی، در پاسخ به این پرسش که شما مشکلات مردم را چطور برطرف می کنید، اظهار داشت: همه فکر می کنند که 2،3 میلیارد تومان پول دارم؛ اما زمانیکه مهران مدیری به بنده می گوید در برنامه ما اعلام کن حقوقت چقدر است، می گویم من را وارد این بازی‌ها نکنید. افتخار می کنم که پس از 27 سال مدیریت و 20 سال خدمت در راه آهن، اکنون دریافتی من 1 میلیون و سیصد و ده هزار تومان است؛ اما خدا آنقدر به من آرامش داده که هیچ گله گی هم ندارم و سعی می کنم با آبرویم به مردم کمک کنم.

طالقانی، درباره کشتی کرمانشاه گفت: برای کشتی کرمانشاه ناراحت هستم. من از حسین محبی بیشتر از این انتظار دارم؛ دوست دارم همه کشتی گیران برای کمک به کشتی کرمانشاه کنار حسین محبی قرار بگیرند. ما نباید اکنون در کرمانشاه نماینده نداشته باشیم.
وی، درباره محمد بنا گفت: بنده محمد بنا را با چه سختی از آلمان و اسپانیا به ایران آوردم. او از مربیگری امجدیه شروع کرد تا به سرمربیگری تیم ملی رسید و ایران را قهرمان المپیک کرد. ما که در فرنگی در کل ۴۰ سال گذشته تنها ۳ مدال داشتیم و در زمان محمد به ۹ مدال رسیدیم؛ اکنون برای ۲ مدال برنز بگوییم بد کار کرده است! اصلاً اینطور نبوده؛ کار محمد بنا بسیار بزرگ بوده و ما بزرگترین اشتباه را کردیم که او را از دست دادیم.

سوریان نباید امسال به مسابقات المپیک اعزام می شد؛ زیرا اگر می خواست شرکت کند، باید زودتر از این‌ها وی را انتخاب می کردیم و یک مدال را از دست نمی دادیم.

وی در گفت و گو با رادیو ورزش و در پاسخ به این پرسش که به نظر شما آیا سوریان می تواند به دوران اوج خود بازگردد، عنوان کرد: من خواهش می کنم که مردم راجع به کشتی برای سوریان دیگر هیچ وقت درخواست نکنند. اسطوره ای که در سبک وزن کار می کند و اینقدر وزن کم می کند، درست نیست که بعد از سن ۳۱ سالگی به ورزش حرفه ای بپردازد. در صحبتی هم که ۲ روز قبل با سوریان داشتم، از او درخواست کردم که تشک قهرمانی را ببوسد. سوریان می تواند یکی از بزرگترین مربیان جهان باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج