جاباما
۴۲۵۶۴۶
۴۹ نظر
۵۰۰۴
۴۹ نظر
۵۰۰۴
پ

ناطق نوری: به احمدی نژاد گفتم یا سوادت خیلی بالاست یا روی ابرها هستی، قهر کرد

حزب اسلامی‌ایران‌ زمین با ناطق نوری دیدار کرد.

خبرگزاری تسنیم: حزب اسلامی‌ایران‌ زمین با ناطق نوری دیدار کرد.

حجت الاسلام ناطق نوری در این دیدار با بیان اینکه یکی از مشکلات کشور، عدم انجام کار کارشناسی است،گفت: باید در همه کارها به خبره آن کار مراجعه و از او سوال کرد. خبره می تواند خبره را انتخاب کند و معنی حزب همین است. شورای مرکزی یک حزب کارشناس مسائل حزبی است که بدنه و عامه مردم در مسائل انتخابات باید به آن مراجعه کنند و او بتواند پاسخگو باشد که متأسفانه نوعا احزاب ما این گونه نیستند که باید به این سمت حرکت کنیم تا بتوانیم خبره کار ریاست جمهوری و یا مجلس را به جامعه معرفی کنیم، امروز بیشتر احزاب ما به تعبیر مقام معظم رهبری«قبیله اند» نه حزب!

حجت الاسلام ناطق نوری افزود: تنها حزبی که می شد حزب نامید، حزب توده بود که در کف خیابان بود و هرکسی را که خوب حرف می‌زد؛ از کارگر حمامی که مثل لنین حرف می زند که سال ۴۶ هم به زندان افتاد، گرفته تا صف اتوبوس و قهوه خانه ها و مجالس ختم و...، همه افراد را به خود جذب می کرد. حزب توده سازوکار حزبی داشت و آنقدر قدرت گرفته بود که رژیم شاه نتوانست آن را از پا درآورد.

وی با اشاره به فعالیت احزاب در بعد از انقلاب،گفت: بعد از انقلاب بهترین حزب، حزب جمهوری اسلامی است که هرچه داریم از آنجاست و از جیب آن داریم می‌خوریم؛ حزبی که با نظر امام تشکیل شد و بهترین شخصیت‌ها همچون رهبرمعظم انقلاب‌اسلامی، مرحوم شهیدبهشتی، هاشمی رفسنجانی، موسوی اردبیلی در رأس آن بودند. بعدها به تشخیص امام راحل و به دلیل عدم سازگاری با ساختار حکومتی فیتیله‌اش پایین کشیده شد.

حجت‌الاسلام ناطق نوری بابیان اینکه مشکل دیگر احزاب ما این است که آنها به قاعده کار حزبی آگاه نیستند، اظهار کرد: در کشور ایتالیا میانگین عمر یک دولت ۵/۱ است، دولت عوض می‌شود ولی کشور تکان نمی‌خورد، چرا که در این کشور سیستم وجود دارد و رئیس‌جمهور از هر حزبی باشد حق دارد مشاورین، وزرا و معاونین را از حزب خود برگزیند، اما از آن به پایین کارشناسان هستند که تعیین می‌کنند و رئیس‌جمهور حق ندارد مدیرکل یا رئیس اداره‌ای خاص را تغییر دهد، اما در کشور ما یک جناح روی کار می‌آید و همه را رد می‌کند، آن که رأی می‌آورد کارکنان جناح رقیبش را کنار می‌گذارد.

وی با اشاره به تغییر وزرا، گفت: ما قاعده بازی را بلد نیستیم، کشوری که ۳۷ سال حکومت جمهوری اسلامی دارد نباید این‌گونه باشد، دکتر روحانی سه وزیر را که در مجلس قبلی رد شده بودند، پیشنهاد می‌کند و آنها در این مجلس رأی می‌آورند! چنین چیزی بار را به منزل نمی‌رساند.

حجت‌الاسلام ناطق نوری درباره ارتباطش با احزاب مختلف، تصریح کرد: من به‌عنوان فردی که بنیه دارم، نشاط دارم، حوصله کار تشکیلاتی دارم، نه افراطی هستم و نه تفریطی، خیلی‌ها از اصولگرا و اصلاح‌طلب، راست و چپ را هم قبول دارم و آنها نزد من می‌آیند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴، گفت: سال ۸۴ در همین دفتر جلسه‌ای گذاشتیم، احمدی نژاد می‌گفت من برنامه دارم، مرحوم عسگراولادی هم حضور داشت. پس از آن که احمدی‌نژاد حرف‌هایش را زد، مرحوم عسگراولادی رو به من گفت: این برادر ما احساس می‌کند اسلام را فقط او می‌فهمد، انقلاب را او به اینجا رسانیده و کشور را فقط او می‌تواند اداره کند. من نیز رو به احمدی‌نژاد گفتم، حرف‌هایت را خوب گوش دادم، یا سوادت خیلی بالاست و ما نمی‌فهمیم و یا شما روی ابرها حرف می‌زنید که وی قهر کرد و رفت. بر همین اساس دیگر کاندیداها را نیز آوردیم از آنها برنامه خواستیم، دفاع کردند و بعد هم دیدیم خیلی مایل نیستند کار تشکیلاتی پیش رود من هم گفتم شما را به خیر و ما را به سلامت.

حجت‌الاسلام ناطق نوری در پایان خطاب به اعضای شورای مرکزی حزب اسلامی ایران زمین، گفت: اگر می‌خواهید حزب شکل بگیرد، همین اعتدال را حفظ کنید و با همین فرمان بروید، جوانان را با آغوش باز بپذیرید، عنصر اخلاق را در کار حزبی فراموش نکنید که مهم‌ترین عامل موفقیت حضرت رسول در کار تشکیلاتی خلق نیکو بود و مواضع عادلانه و منصفانه‌ای را که آقای رئوفیان در مصاحبه‌ها دارد، حفظ کنید.

همچنین ابوالقاسم رئوفیان دبیر کل حزب اسلامی ایران‌زمین، با اشاره به دیدار اعضای شورای مرکزی تشکل متبوعش با حجت الاسلام ناطق نوری، اظهار کرد: در این دیدار درباره ضرورت شکل‌گیری و نقش‌آفرینی مؤثر احزاب در کار تشکیلاتی جامعه و نقش یاری‌رسان آنها به‌عنوان بازوی کمکی دولت بحث و گفت‌وگو شد.

وی افزود: همچنین در این دیدار حجت‌الاسلام ناطق نوری از بایدهای کار حزبی و تشکیلاتی به‌عنوان مشکلات امروز فعالیت‌های سیاسی یادکرد و با خاطراتی چند به بیان ضرورت‌های کار تشکیلاتی پرداخت.

دبیرکل حزب اسلامی ایران‌زمین حجت‌الاسلام ناطق نوری را از چهره‌ها و شخصیت‌های معتقد و آشنا به قواعد بازی در عرصه سیاست ورزی و یک چهره بالقوه حزبی دانسته و از برگزاری این دیدار ابراز خرسندی کرد.

رئوفیان با بیان اینکه حجت الاسلام ناطق نوری به عنوان یکی از معدود شخصیت‌های سیاسی معتقد به فعالیت‌های حزبی و معتقد بر اتخاذ مشی اعتدال در حرکت‌های حزبی است،گفت : حزب اسلامی ایران زمین بر اساس چنین شناختی معتقد است،حجت الاسلام ناطق نوری به خوبی می‌تواند از عهده تاسیس یک حزب فراگیر و با تشکیل جبهه ای متشکل از احزاب معتدل پروانه دار از دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب که محوریتش با خود ایشان باشد، بر‌آید و فضای مناسبی برای نهادینه شدن تحزب در کشور فراهم آورد.لذا پیشنهاد ما تشکیل جبهه اعتدال با محوریت ایشان است که بی تردید اقدام به چنین امری حرکت در مسیر و نقشه راه مشخصی است که رهبر معظم انقلاب ترسیم فرموده اند که « راه صحیح، اصولگرایی اصلاح طلبانه است.»

وی افزود: در صورت تشکیل چنین جبهه ای با رویکرد اصولگرایی اصلاح طلبانه اطمینان داریم، نامزد پیشنهادی برای ریاست جمهوری و یا افراد معرفی شده برای مجلس و شوراها با استقبال و پذیرش بالای مردمی مواجه خواهند شد و با توجه به برخورداری منتخبین ازحمایت‌های بعدی، کشور به بهترین شکل ممکن اداره می شود، بی تردید رئیس جمهوری که از پشتوانه قوی احزاب برخوردار باشد، در اداره کشور موفق تر است.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین در بخش دیگری سخنانش، فعالیت حزب متبوعش را منحصر به فعالیت‌های انتخاباتی ندانسته، وبا بیان اینکه انتخابات را بهار کار احزاب و یک روی سکه فعالیت آنها می‌شمارد، روی دیگر سکه فعالیت احزاب را یاری رسانی به مجلس و دولت می‌داند.

رئوفیان بابیان اینکه جامه عمل پوشاندن به اهداف والایی همچون اقتصاد مقاومتی از برنامه‌های پیش روی این حزب است، گفت: در همین راستا با تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی طی نامه‌ای اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، آمادگی خود را جهت کمک به دولت در مبحث مهم مدیریت بهینه بازارچه‌های مرزی و مبارزه با قاچاق کالا اعلام نموده که مورد استقبال دولت نیز قرار گرفت و طی پنج نشست طولانی با حضور مسئولان و کارشناسان نهاد ریاست جمهوری، سازمان برنامه و بودجه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه مقرر شد تا پایان آبان ماه این حزب طرح جامع نحوه اداره بازارچه‌های مرزی را با تمام جزئیات آماده و پس از تصویب در شورای مرکزی حزب برای تصویب به ستاد اقتصاد مقاومتی استان ارائه دهد تا در «بازارچه مرزی پرویزخان» به‌عنوان پایلوت اجرا شود.

وی با اشاره به اظهارات نمایندگان این حزب در استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان شخصی و گلستان از آمادگی حزب متبوعش برای ارائه طرح‌های عملیاتی به دولت خبر داد و گفت: این حزب آمادگی دارد در رابطه با رفع نگرانی دولت و مردم از حوادث نامناسبی که در حوزه مدیریت مالی، بانکی، سرمایه‌گذاری و استخراج نفت و ید، طرح‌های جامعی را آماده و به دولت ارائه نماید.

دبیرکل حزب اسلامی‌ایران‌زمین ضمن تشکر از تعامل دولت با احزاب خواستار توجه جدی دولت در برخورد با مفاسد اقتصادی و اختلاس‌ها و به تاراج رفتن بیت المال شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عشق است احمدینژاد

      ...........واقعا درود به شرف این مرد چقدر با کله و هوشش زیاده
      سیاستمداران ما چند تا مثل دکتر احمدی داشتن وضع اقتصاد و ... این نبود
      احمدی نژاد واقعا” مخه!
      خدا سلامتی بده
      چشم حسود کور باد

    • یوسف یوسفی

      ........... ايشون هر کاری کرد با سیاستش نفت رو به 150 دلار رسوند یک حرف ميزد معادلات بورس بهم میخورد .............. درود به شرفت احمدی نژاد تو هرگز از خاطره ها پاک نخواهی شد

    • بدون نام

      روی ابرها بود حاج اقا

    • بدون نام

      احمدی نژاد ..........وقتی حرف میزنه آدم کیف میکنه به حرفهاش گوش کنه
      قدر این نخبه های سیاست را بدانید......

    • بدون نام

      دولت تدبیر امید هم دیدیم چکار کرد

    • عباس مریخی پور

      باسلام برای اینکه بتواند حزبی در دل مردم قرار بگیرد پس از تشکیل حزب، حزب باید بتواند مشکلات مردم را حل کند تا بتواند یارگیری نماید والا جذب جوانان در حزب برای امیال حزب جهت گرفتن پست است برای خودشان.

    • بدون نام

      اقای روحانی برا مملکت چه کرد؟؟؟

    • بدون نام

      سوادش بالاس مموتی مگه دکترای ترافیک نیست
      ما الان از سر نارمک تا سید خندان دیگه ترافیک نداریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همون حسن بدردتون میخوره

    • بدون نام

      تو ابرا همون بالاها خیلی باسواد به قول صمد این که من کشیدم ماره یا این که آقا معلم کشیده ماره

    • بدون نام

      همشون مثل همن اصول گرا اصلاح طلب نداره احمدی نژاد با 800میلیارد دلار پول نفت چیکار کرد هی ازش میگین شماها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احمدی نژاد یک اسطوره بود
        برای همه انتخاباتها ، من فقط نام او را خواهم نوشت.

    • مهدی

      واقعا احمدی نژاد حرف که میزد به اون عمل میکرد و تا آخرش هم پیگیری میکرد .همیشه امیدوار کننده بود برای مردم. ولی این دولت از روز اول که اومد گفت پول نداریم

    • بدون نام

      احمدی نژاد سوادش کجا بود .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پیش سواد آقای حقوق دان
        خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      دكترهای قلابی كه زیاد هم داریم واحمدی نژاد هم از انها بو د قدر یك دیپلهه قدیم هم سواد ندارند دور برگردانهای احمدی نژاد كه باعث مرگ خیلی ها شد معرف تخصص او در شهر سازی بود البته برای شهرهای صد سال قبل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عخییییی نازی
        صد سال قبل تو ایران ماشین نبود
        عخیییی

      • بدون نام

        دکترهای قلابی مال دانشگاه آزاد هاشمی هستند.
        دکتر احمدی نژاد همین الان استاد تمام دانشگاه معتبر علم و صنعت ایران هست.

    • بدون نام

      احمدی نژاد مملکت رابه لجن کشید...........

    • امیر

      حواب مهدی :
      واقعا مرد عمل بود. هشت سال لیست مفاسد اقتصادی تو جیبش بود و علنیش نکرد. :-):-)

    • بدون نام

      عقلش نمیرسه بچه ست هنوز خوب از بد تشخیص نمیده یک دفعه بخودش امد دیدیه صندلی بهش دادند که میتونه هر کاری دلش میخواد انجام بده اگر سواد داشت هشت سال سیاهی ویرانی رو به این مملکت تقدیم نمیکرد پس همین که همیشه قهر کنه بهتره چون این لقب دکترارو نمیدونم از کجا اورده شما حرف کاملا به جا به او گفته اید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر احمدی نژاد ...

    • بدون نام

      این مثل رو شنیدید گنجشک زرد برادر قناریه!!!!!!!!!

    • بدون نام

      همشون را باید واگذار کرد به خدا اگر خیانت کردن یا اگر خدمت خدا بهترین جزا دهندهاست

    • بدون نام

      درود بر شرف احمدی نژاد

    • سیاووش

      جالب بود،ظاهرا احمدی نژاد در مسیله قهر کردن و سفسطه بازی مهارت داره،،

    • بدون نام

      ای کاش کسی پیدا میشد افراطی و تفریطی رو مشخص میکرد خوب میشد.دولت اعتدال هم داریم میبینیم چراغ خاموش چه که نمیکه

    • بدون نام

      البته گزینه سومی هم وجود دترد به جز با سواد بودن و یا روی ابرها بودن
      بدون عقل بودن
      در عرض ۸ سال 80سال کشور عقب ماند با به مسخره گرفتن همه کارها و قوانین و قطع نامه های بین المللی و البته اختلاس پاکدستان

    • بدون نام

      نمیدونیم دم خروس باور کنیم یاقسم حضرت عباس را

    • بدون نام

      درود بر احمدی نژاد واقعا خوب رییس جمهوری بود دمش گرم.

    • بدون نام

      خواهشا یه کاری کنید که بشه با موبایل هم کامنتا رو لایک کرد.

    • بدون نام

      احمدی نژاد عزیز انشاالله در دولت بعد دوباره ببینیمت همیشه سرافرازباشی و چشم دشمنانت کورباشه

    • همتا

      خوب عمو نگفتی روحیه ش حساسه دلش میشکنه

    • ایران دوست

      آره احمدی نژاد خوب بود!!! اما برای نو کیسه ها!! بی سوادها!! غارت گران بیت المال!! سد سازان که بر روی زمینهای شوره زار سد ساختند و!!!! مسکن بی سر انجام مهر که نیمی از آنها هنوز مشتری ندارد!! اختلاس گران !!! ووو باور دارم که 'به طور یقین هنوز نسل مغول در ایران وجود دارد!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و برای پرکیسه ها!!و برای دکترهای امریکایی و انگلیسی!!و برای سد گتوند که خاتمی ساختش!!و برای 600000 هزار مسکن خالی طهران مال مستکبران!! و برای اختلاس گران رو که خوب اومدی مثل هشت هزار میلیارد و صدو بیست هزار میلیارد و....!!! به باورم هنوز نسل مارانوسها در ایران حتما وجود دارد.

    • ایرانی

      متاسفانه دولت روحانی رکود شدید اقتصادی برای این مملکت به بار آورد
      متاسفم که مردم بهش رای دادن
      الان زمان زمان انتخاب مجدد احمدی نژاد هستش
      کسانی هم حرف های سخیف می زنن واقعا بی انصاف هستن
      نتیجه برجام قلابی رو هم دیدیم
      مردم ایران رو با این برجام قلابی سرکار گذاشتین
      رکود کامل و شدید اقتصادی برای ایران به ارمغان آوردین

    • مریم

      رفسنجانی و خاتمی و احمدی نژاد باهم 24 سال دولت داشت و هرسه الان زیرسوالن و ردصلاحیت میشن . واقعا عجیبه...

    • علی

      پاسخ ایران دوست
      دوست من خورد که خورد نوش جانش
      اما تو دوران اون عربستان جرات نگاه چپ به ایران نکرد
      تو دوران اون پزشکی حق تعارض به بیمار رو نداشت
      تو دوران اون مردم احساس فقر نمی کردند
      پول نفت هارو چیکار کرد؟
      مسکن مهر رو کی راه انداخت
      یارانه ها رو کی راه انداخت
      یکم واقع بین باشیم به ولله بد نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی خورد ؟!
        قبل از ریاست جمهوری یه خونه داشت توو نارمک.
        با پول هشت سال ریاست جمهوری و شاید هم وام ، خونه اش را چند طبقه ساخت. مثل خیلی از مردم تهران.

    • اسداله عابدی

      ,محمود بد اما ان دلیل نمیشه تو خوب باشی یا خوب کار کردی برای مملکت

    • سعید

      احمدی نژاد باایران کاری کرد که تاسالها وتادولتهای متعددی اثرات منفی و گندهای آن پاک نخواهد شد درود بر دکتر روحانی که به دنیا گفت ماسرجنگ نداریم باکسی و درعین حفظ و برگرداندن عزت ازدست رفته دنیا رو مجاب کرد باایران مذاکره کنند و درود برکسی لااقل ایران رو از انزوا نجات داد..مشکلات اقتصادی هم بدتر نشد و لااقل تورم مهارشد....

    • بدون نام

      عزتی ! رو که روحانی به پاسپورت ها برگرداند این بود که به دو پسر ایرانی شیعه تجاوز شد اما هیچ پیگیری نتوانستند آقایون بکنند ...
      حادثه منا رخ داد عمدا اما حتی پول این بنده خداهارو هم نتوانستند بگیرند !
      در مسجد الحرام هم همینطور ...
      این یک نمونه از کارهای مثبت دکتر روحانی

    • بدون نام

      آقای روحانی چرا به جوانان وام ازدواج ۵۰ تا ۱۰۰ میلیونی با سود ۴ درصد نمیدهد ‌؟ آیا خزانه خالیست ؟ پس چرا فیش های نجومی و وام های نجومی میلیاردی به از ما بهتروونا میدهند !؟
      طرفداران پرزیدنت روحانی جواب بدهید ...

    • بدون نام

      این که می گفتند باید اقتصاد مردم بچرخد هم چرخه سانتریفوژ ها الان دقیقا کدومش داره می چرخه؟!
      میگن تورم رو نگه داشته وقتی تو مملکت رکود هست چه فایده ای داره نگه داشتن تورم ! اونم با این آمار های .... بگذریم .
      بچه ۱۲ سالم میگذاشتن اونجا میتونست این کارو انجام بده ...
      بعد روحانی دنبال جیب مردم یارانه ها هاهاها...
      یارانه هارو که ۴۵ هزارتومان رو میخواد قطع کنه اما دوستان لاکچری سوار میلیاردی شو میگه برید خودتون استعفا بدید مجازات ندارن ه ه ه ه ...
      طرفداران جواب بدهند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان مردم دارن میچرخن

    • حسین

      روحانی مدعی شد : « برجام برای ما عزت آورد.» بررسی این ادعا را با مصادیق زیر مرور می کنیم.
      1⃣عدم صدور ویزا برای نماینده‌ ایران در سازمان ملل
      2⃣برخورد زشت عربستان با مقامات ایرانی در فاجعه منا
      3⃣بی‌احترامی و تحقیر روحانی توسط پادشاه سعودی
      4⃣هتک حرمت دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده‌
      5⃣تراشیدن موی سر 9 معلم ایرانی توسط اماراتی‌ها
      6⃣قطع روابط کشورهای فزرتی با ایران
      7⃣اعمال تحریم جدید در پسابرجام توسط آمریکا
      8⃣نقض روح برجام با 52 قطعنامه و طرح آمریکا
      9⃣محدودیت مراودات و ارتباطات علمی پس از برجام

    • حسین

      اگر احمدی نژاد با گفتمانی حاکم بر دولت دهم برگردد مناسب برای نظام و انقلاب نیست اما گفتمان دولت نهم گفتمانی بود که مقام معظم رهبری همواره از آن این طور تعریف می کردند که ارزش های انقلاب را رو دست گرفت و شبانه روز به جامعه و مردم خدمت کرد چون فضای کشور واقعا تبدیل به کارگاه عمرانی شده بود و همه دستگاه ها می دویدند. در آن دولت بیشترین اعتبارات عمرانی در بودجه سالیانه قرار می گرفت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احمدی نژاد سال 96 به هیچ عنوان نمیاد.
        احمدی نژاد دولت دهم از دولت نهم خیلی بهتر بود.
        احمدی نژاد رفت شاید سال 1400 با خواست ملت برگرده.
        شاید ...
        شاید اونروز برخی ها دیگه نباشن...

    • حسین

      اون از وعده 100 روزه دادن برای رفع مشکلات اقتصادی اون از گفتن درمورد بورسیه ها اون از گفتن در مورد بنزین وارداتی یورو 4 و بنزین تولید پتروشیمی های کشورمان اون از وضعیت اشتغال جوانانمان اون از اختلاس 8000میلیارد تومنی صندوق بازنشستگی فرهنگیان ... اون از خارج شدن از رکود اون از مسکسن مهر و مزخرف خواندن آن اون از بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی اون از برجام و پسا برجام اون از قرادادهای نفتی اون از حقوق های نجومی اون هم از جاسوس بودن مذاکره کننده ارشد هسته ای اون هم از خودتحریمی کاری باقی مانده که این دولت نکرده باشد از همین حالا هم تصمیم دارند که دوره بعد بودجه نیروهای مسلح رو کم کنند و یارانه ها رو قطع کنند خدا به دادمان برسد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج