۴۲۵۶۵۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اولاند: ترامپ، روند صلح خاورمیانه را تهدید می‌کند

رئیس‌جمهوری اولاند پیش بینی کرد که پیروزی «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روند صلح خاورمیانه را به خطر اندازد.

خبرگزاری فارس: «فرانسوا اولاند» رئیس‌جمهوری فرانسه امروز پنج‌شنبه تأکید کرد، پیروزی «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا می‌تواند روند صلح خاورمیانه را به خطر اندازد.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، اولاند ادامه داد، پیروزی ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور منتخب آمریکا سدی در برابر تلاش‌های جامعه بین‌الملل در خصوص روند صلح خاورمیانه میان اسرائیل و فلسطینیان ایجاد خواهد کرد.

رئیس جمهور فرانسه گفت: : «شانس برگزاری کنفرانس صلح در پاریس چندان مناسب نیست .... با این وجود، مشکل اصلی تنها لغو این کنفرانس نیست. اگر ترامپ به مواضع خود ادامه دهد، نمی‌توان در جامعه بین‌الملل برای حمایت از روند صلح خاورمیانه اجماع ایجاد کرد. با شرایط کنونی، تعهد کامل به روند صلح و آینده این روند در خطر است».

در دوم نوامبر،«سلمان حرفی» سفیر فلسطین در فرانسه به خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» اعلام کرد که مقامات روسیه در خصوص نهایی کردن تاریخ کنفرانس بین‌المللی تحت رهبری فرانسه در خصوص حل و فصل صلح‌آمیز درگیری‌های صهیونیست‌ها و فلسطینیان با کشورهای میانجی تماس‌های مکرر و مداوم دارد و این نشست احتمال می‌رود اواخر دسامبر برگزار شود.

در ماه سپتامبر، ترامپ به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تحت دولت وی، آمریکا، قدس را بعنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت می‌شناسد.

در ۸ نوامبر، ترامپ موفق شد با شکست رقیب خود در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا پیروز شود و مراسم تحلیف وی روز ۲۰ ژانویه سال آینده میلادی برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج