۴۲۵۹۴۳
۱۳ نظر
۵۰۰۸
۱۳ نظر
۵۰۰۸
پ

مرگ موتور سوار در پیاده رو

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ یک موتورسوار در پی تصادف با سواری سمند خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ یک موتورسوار در پی تصادف با سواری سمند خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی در این‌باره گفت: حوالی ساعت ۱۶ روز گذشته یک‌دستگاه موتورسیکلت در حال خروج از پیاده‌راه بلوار ایران خودرو بود که ناگهان یک دستگاه سواری سمند به شدت با این موتور سیکلت برخورد کرد.

وی با بیان اینکه در پی این حادثه و به تایید عوامل امدادی فرد موتورسیکلت سوار به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد، گفت: بررسی کارشناسان پلیس راهور نشان می‌دهد که تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده سواری سمند در کنترل وسیله نقلیه به میزان پنجاه درصد و عبور موتورسیکلت سوار از محل غیرمجاز (پیاده‌رو) به میزان ۵۰ درصد دیگر در وقوع این حادثه مرگبار موثر بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به وقوع این حادثه از رانندگان خواست که با توجه کافی به مسیر مقابل رانندگی کرده و سرعت مطمئنه را نیز رعایت کنند، همچنین موتورسیکلت سواران نیز حتما از کلاه ایمنی استفاده کرده و از محل‌های غیرمجاز همچون پیاده‌رو، خطوط ویژه اتوبوس و ... تردد نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حیف

    • بدون نام

      یعنی زور داره خدایی
      یارو از تو پیاده رو اومده ، میخوان یجوری گردن راننده ی ماشین بار کنن
      میخواست مث ادم از تو خیابون راه بره

    • بدون نام

      این موتورسوارها که هر کاری دلشون بخواد میکنن و از راهی دلشون بخواد میرن و بعدش برای بقیه دردسر درست میکنن مثل عجل معلق از توی هر سوراخ و سمبه ای در کسری از ثانیه و مثل بلای آسمانی ناگهان ظاهر میشن کاش بیشتر روشون نظارت میشد و مثل بقیه وسایل نقلیه براشون جریمه های سنگین تری گذاشته میشد و وقتی چند بار تخطی از قانون میکردن حق خرید و فروش موتور و هر وسیله نقلیه ای ازشون گرفته میشد تا برای بقیه حداقل خطر ایجاد نکن سواره و پیاده از دست اینها در امان نیستن توی پیاده رو داری میری موتورسوار با کمال پررویی به عابر پیاده توی پیاده رو اعتراض میکنه و بوق میزنه برات که از صد تا .... بدتر و طلبکارن و آدم نمیدونه دزدن یا چی هستن یا بهت هم میزنن با موتور و میرن

    • بدون نام

      موتور سوار مثل ........ میمونه آخه موتور سوار یه کم آدم باش ......

    • بدون نام

      خدا رحمتش کنه .ادم عاقل وقتی میدونه که عبو از محلهای غیر مجاز مرگ داره نقص عضو داره وهزاران احتمال دیگر .باز هم این کارو انجام میده میشه گفت مرگ خود خواسته .اصولا ما نمیدونیم از دست این متور سوار ها باید چکار کرد .گرفتار شدیم .نه چراغ رعایت میکنن نه قانون میشناسن . نه به حقوق دیگران احترام میزارن .شدن بلای جون عابر و سواره .جون خودشون .

    • طوطی

      ملت چه دل پری از موتور سوار ان دارن!!!
      بعضی ها شون باهمون موتور نون حلال در میارن واسه خانوادشون خداحفظشون کنه,

      موتور از پراید که خیلی بهتره…!!!!!!!!

    • رضا

      بابا بخدا اگه این موتور سوارها رعایت کنند ای اتفاقها نمیفته یکم بفکر خودشون و خانواده شون نیستن ..

    • علی خاسر

      ... یارو ازمحل غیر مجاز وارد مسیری شده که هیچکس تصورش را نمی کنه ،ازطرفی موتورسیکلت با کوچکترین برخورد سقوط میکنه وبه راننده صدمات جبران ناپذیری وارده میشه،دراینجا نقش راننده سمند چه بود،معذرت می خواهم یادم نبود که سمندبیمه داره.

    • بدون نام

      جتاب طوطی .باچه بهایی نان حلال بدست آورده.ببهای نقض مقررات وتجاوز به حریم مردم.ومرگ خودش و آزار عابرین؟

    • آرین

      واقعا ... شما ازپارکینگ میاید بیرون وبه سمت چپ نگاه میکنید تا اگرماشینی نمیاد وارد خیابان اصلی بشوید ناگهان صدای مهیبی ازسمت راست ماشین شما به گوش میرسد ویک موتورسوارکه با سرعت هشتاد کیلومتردرپیاده رو حرکت میکرده وشما اصلا فکرنمیکردید که همچین حماقتی بکنه به شما میزنه وفوت میکنه اونوقت شما پنجاه درصد مقصر میشوید! این یعنی نقص قانون ازفردا قانون بگذارند هرموتورسواری که تصادف کنه درصورت نداشتن کلاه ایمنی حتی اگرمقصرنباشه هیچ خسارتی به اون تعلق نمیگیره ببین تاثیری داره یا نه!

    • خودساخته

      سلام، ای دوستان، ای خوانندگان، ای مردم خوب کجای این موتور سوار مرگ مشکوک است؟؟ موتورسیکلت سواران بدون رعایت قوانین و مقررات مربوط به راهنمایی و رانندگی اقدام میکنند!! عادی است اگر چنین حادثه‌ای پیش آید!!

    • مهدی علیخانی

      باسلام موتور سوارادمهای کم درآمدوقشر کم درامد هستن باید رعایت. حال آنها را کرد

    • بدون نام

      راس میگین خدایی اینقدهم زیادشدن که نگو.ازهرجاکه دلشون میخوادعبورمیکنن.افسرهم وایستاده اینایعنی نقض قانون.اگه جلوشونومثل دوستمون که گفت یه بارمقصرصددرصدشناخته بشن اونوقت ببینیدجواب میده یانه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج