۴۲۵۹۴۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کاهش ۱۰ هزار تومانی قیمت سکه

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلاو جواهر از کاهش ۲۰ دلاری هر انس طلای جهانی و نیز ۱۰ هزار تومانی قیمت سکه پس از صحبت‌های شب گذشته رئیس فدارال رزور آمریکا خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلاو جواهر از کاهش ۲۰ دلاری هر انس طلای جهانی و نیز ۱۰ هزار تومانی قیمت سکه پس از صحبت‌های شب گذشته رئیس فدارال رزور آمریکا خبر داد.

محمد کشتی‌آرای با اشاره به صحبت ‌های شب گذشته‌ی یلن رئیس فدارل زرور آمریکا در مورد نرخ بهره اظهار کرد: سرانجام این صحبت‌ها کاهش ۲۰ دلاری قیمت جهانی طلاست تا قیمت هر انس طلای جهانی به ۱۲۰۷ دلار برسد در حالی که در طول هفته گذشته تغییر چندانی در قیمت جهانی طلا ایجاد نشد.

وی ادامه داد: در حالی که بازار ایران امروز تعطیل است اما کاهش ۲۰ دلاری قیمت جهانی طلا موجب شده تا قیمت سکه نیز ۱۰ هزار تومان کاهش یابد و به یک میلیون و ۱۰۴ هزار و ۵۰۰ تومان برسد. علاوه بر این قیمت طلای ۱۸ عیار نیز ۱۰۰۰ تومان کاهش یافته و به گرمی ۱۱۰هزار تومان تغییر کرده است.

رئیس اتحادیه سازندگان وفروشندگان طلا وجواهر با تاکید بر این که از امروز (جمعه) قیمت‌های جدیدی دربازار جهانی طلا به ثبت رسیده است گفت: بعد از برگزاری انتخابات آمریکا شرایط اقتصادی در حال بهبود است و همین موضوع عاملی برای بالا رفتن ارزش دلار شده است که موجب سرمایه‌گذاری بر روی طلا می‌شود تا با عرضه‌این محصول در جهت به دست آوردن نقدینگی بیشتر و افزایش تولید گام برداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج