جاباما
۴۲۵۹۶۸
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

آمار صدور ویزای اربعین از مرز ۲ میلیون گذشت

رئیس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه با بیان اینکه صدور ویزای زائران ثبت ‌نام کننده اربعین حسینی ساعتی دیگر پایان می‌یابد، گفت: بیش از دو میلیون نفر از ثبت‌نام کننده‌ها ویزا دریافت کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه با بیان اینکه صدور ویزای زائران ثبت ‌نام کننده اربعین حسینی ساعتی دیگر پایان می‌یابد، گفت: بیش از دو میلیون نفر از ثبت‌نام کننده‌ها ویزا دریافت کرده‌اند.

مجتبی کریمی؛ درباره آخرین جزییات ثبت‌نام و صدور روادید زائران اربعین حسینی اظهار کرد: ثبت‌نام برای صدور روادید شامگاه پنج‌شنبه ۲۷ آبان گذشته در سراسر کشور پایان یافت.

وی ادامه داد: استقبال مناسبی از سوی هموطنان و اتباع برای سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی انجام گرفت و دولت عراق نیز تسریع و تسهیل لازم را در صدور روادید زائران انجام داد.

رئیس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه تصریح کرد: خوشبختانه ۱۶ دفتر و کنسولگریهای عراق در ایران امسال فعالیت مناسبی برای صدور روادید انجام دادند وآخرین روادیدهای زائران ثبت‌نام کننده نیز تا آخر وقت امروز جمعه صادر می‌شود.

کریمی افزود: تاکنون بیش از دو میلیون نفر با ثبت‌نام و از راههای قانونی ویزای اربعین حسینی را دریافت کرده‌اند و معدود ویزاهای باقیمانده نیز در حال صدور است.

وی به تعداد اندکی از متقاضیان فاقد مدارک در مرز مهران نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه این تعداد اندک باعث بروز مشکلاتی در خروج سایر زائرین قانونی شدند که اگر این افراد نیز تقاضای ویزای اربعین را ثبت می‌کردند به سرعت برای آنان هم مدارک صادر می‌شد.

رئیس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه تاکید کرد: از عده اندک فاقد مجوز می‌خواهیم که برای سفر به عراق در ایام اربعین حسینی مدارک قانونی اعم از روادید و گذرنامه را فراهم آورند چرا که تنها راه سفر عتبات داشتن مدارک موجه است و با متخلفان در آن سوی مرزها برخورد خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      2 میلیون بعلاوه نفری 40 $ میشه 80 میلیون دلار نوش جون عراق!!!

    • بابک

      شرکت بیمه هم این وسط خوب خیسید!!!!

    • بدون نام

      از هشتاد میلیون ایرانی فقط ۲ میلیون ؟
      یعنی ۲٪
      البته غذای نذری و اینترنت رایگان بی تأثیر نبوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج