جاباما
۴۲۶۰۳۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

زائران اربعین به تابلوهای «مین‌» توجه کنند

رئیس دبیرخانه ستاد برگزاری هفته ناجا از زائران خواست که هنگام تردد در مسیر های منتهی به مرزهای خروجی به سمت عتبات به تابلوهای هشدار دهنده به خصوص تابلوی انفجار مین توجه کنند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس دبیرخانه ستاد برگزاری هفته ناجا از زائران خواست که هنگام تردد در مسیر های منتهی به مرزهای خروجی به سمت عتبات به تابلوهای هشدار دهنده به خصوص تابلوی انفجار مین توجه کنند.

سرهنگ محمد ابراهیم خاکی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی با فعالیت و کوشش شبانه روزی شرایطی را فراهم کرده تا زائران حسینی با امنیت و آرامش مطلوبی در این گردهمایی شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه در خارج از حریم جاده های منتهی به مرز ، مناطق پاکسازی نشده از مین وجود دارد، هموطنان حتما حین تردد به تابلوهای هشدار دهنده انفجار مین توجه جدی داشته باشند.

بر اساس اعلام پورتال پلیس، رئیس دبیرخانه ستاد برگزاری هفته ناجا خاطرنشان کرد: زائران برای تسهیل سفر به توصیه های پلیس توجه کرده و با ماموران انتظامی همکاری لازم داشته باشند .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوبه دیگه !....بعد از زیارت ،خیابونهای عراق را که باید تمیز کنیم وتحوبلشون بدیم!! بعد هم خودمان بریم روی مینهایی که واسه عراقی ها گذاشتیم وبمیریم ...جالبه !!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج