۴۲۶۱۰۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مورینیو: اندازه ونگر به من احترام گذاشته نمی شود

سرمربی منچستر یونایتد اذعان کرده رسانه های به او به اندازه آرسن ونگر احترام نمی گذارند.

وبسایت نود: ژوزه مورینیو در آستانه بازی حساس فردا تیمش مقابل آرسنال ضمن مقایسه کارنامه کاری اش با سرمربی آرسنال عنوان کرده رسانه ها به او اندازه آرسن ونگر احترام نمی گذارند.

مورینیو به نقل از Sky Sports در نشست خبری امروز خود راجع به مسائل مختلفی صحبت کرد.

بازی با آرسنال

رکورد من در مقابل دیگر مربیان اهمیت ندارد چون من مقابل آن ها بازی نمی کنم. تیم من مقابل تیم آن ها بازی می کند. در نهایت یک بازی فوتبال یک رویداد منفرد است و ربطی به اتفاقات گذشته ندارد. هنگام بازی من به بازی های گذشته فکر نمی کنم.

شکست ناپذیری مقابل تیم ونگر در لیگ برتر

رکورد خوب یا بد من در مقابل یک مربی برایم اهمیتی ندارد. تنها چیزی که برای من مهم است چیزی که به عنوان یک تیم می گیریم، نتایج مان و کارنامه کاری است. اگر بخوایهم در این مورد صحبت کنیم باید گفت بازی فردا بین دو مربی است که بهترین آمار را در میان مربیان حاضر در لیگ برتر دارند. سر الکس فرگوسن دیگر اینجا نیست و بازی فردا بین دو مربی است که ۶ یا ۷ لیگ برتر را در کارنامه شان دارند. مطمئن نیستم، من سه بار فاتح لیگ برتر شدم و فکر می کنم آقای ونگر هم ۳ بار قهرمان انگلیس شده است. آیا بدین معنی است که به ما حتی زمانی که بهترین نتایج را نمی گیریم باید احترام گذاشته شود؟ فکر می کنم آقای ونگر این احترام را از سوی همه شما دریافت می کند اما فکر نمی کنم چنین احترامی به من گذاشته می شود. من آخرین بار ۱۸ ماه پیش قهرمان انگلیس شدم نه ۱۸ سال پیش. حقیقت این است که به اندازه او به من احترام گذاشته نمی شود. من به راه خودم ادامه می دهم چون می خواهم نهمین لیگ و چهارمین لیگ برتر خودم را فتح کنم.

رونی

در دو یا سه روز اخیر اتفاق خاصی رخ نداد. رونی به خوبی تمرین کرده و می خواهد مقابل آرسنال بازی کند. در مورد اتفاقاتی که در اردوی تیم ملی رخ داده صحبتی ندارم. اتفاقاتی که آنجا رخ می دهد به من ربطی ندارد. بازی های ملی تا ماه مارس تعطیل شده و من حرفی راجع به تیم های ملی ندارم.

حضور در منچستر یونایتد

من در باشگاهی که می خواهم هستم. مسئله به همین سادگی است. زمانی که از چلسی اخراج شدم پیشنهادهای زیادی دریافت کردم. می توانستم بلافاصله با چند تا از بزرگترین باشگاه های اروپا به دنیای مربیگری بازگردم اما صبر کردم. در ۴ باشگاه مختلف قهرمان شدم و می خواهم در هر باشگاهی که کار کردم به قهرمانی برسم. اگر بتوانم این کار را بکنم رکورد خوبی از خودم به جا گذاشتم.

شاو

شاو در این مدت خیلی خوب کار کرد. او آماده بازی است و من مشکلی با او ندارم. نمی گویم او فردا بازی می کند یا نه اما شاو بازیکنی با پتانسیل بالا است. مثل هر بازیکن جوان دیگری او مشکلات کوچکی دارد و باید یاد بگیرد و پیشرفت کند.

مصدومان

ما مصدومانی داریم اما من به خاطر این وضعیت گریه نمی کنم. فرصت بازی برای دیگران پیش آمده و آن ها آماده هستند تا از فرصت شان استفاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج