۴۲۶۶۴۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ساویولا: هرگز جام جهانی را بدون آرژانتین ندیده ام

مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین از آنخل دی ماریا حمایت کرد و اظهار داشت دی ماریا هنوز هم کیفیت های فنی بالایی دارد.

وبسایت نود: آنخل دی ماریا مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال پاریسن ژرمن در رقابت های این فصل لیگ یک فرانسه عملکرد موفقی نداشته و تا کنون پایش به گلزنی باز نشده است.

با وجود عملکرد بسیار ضعیف آنخل دی ماریا در ترکیب تیم پاریسن ژرمن، خاویر ساویولا به حمایت از وی پرداخت. دی ماریا در این فصل در ۱۶ بازی در تمامی رقابت ها به میدان رفته اما تا کنون فقط یک گل برای PSG به ثمر رسانده است. ناکامی دی ماریا در امر گلزنی روی عملکرد کلی پاریسن ژرمن تأثیر منفی گذاشته است به طوری که PSG به عنوان قهرمان چهار دوره اخیر لیگ یک فرانسه در فصل جاری با هدایت اونای امری افت فاحشی پیدا کرده و تا پایان هفته دوازدهم در رده سوم جدول رده بندی لیگ فرانسه قرار دارند. عملکرد این بازیکن ۲۸ ساله آرژانتینی در تیم پاریسی به اندازه ای ضعیف بوده که برخی منابع نزدیک به باشگاه از انتقال او به اینتر ایتالیا در فصل نقل و انتقالات ژانویه خبر می دهند.

خاویر ساویولا معتقد است که دی ماریا که بازیکن باکیفیتی است، می تواند این دوران بسیار بد را پشت سر گذاشته و بار دیگر با آمادگی کامل به میدان بازگردد. ساویولا در مورد هم تیمی سابق خود در تیم ملی و باشگاهی به Omnisport گفت:

دی ماریا استعداد فوق العاده ای دارد و هنوز هم می تواند در سطح بالایی بازی کند. من در بنفیکا با آنخل هم بازی بودم. به خوبی پتانسیل و قابلیت های او را می شناسم. دی ماریا بازیکن بزرگی است. ممکن است الان او در شرایط آرمانی قرار نداشته باشد، اما بازیکن خوبی است و این واقعیتی است که هر بازیکنی در دوران بازی خود افت و خیزهای زیادی دارد. دی ماریا از نظر فوتبالی ویژگی های بسیار خوبی دارد. سرعت و شیوه روبرو شدن با حریف و بازی رو به جلو از جمله ویژگی های بارز آنخل دی ماریا است. خوشبختانه دی ماریا این توانایی را دارد که به سطح قبلی خود برگردد. دی ماریا بسیار خوش شانس است که در تیم ملی آرژانتین این شانس را دارد تا توانایی ها و قابلیت های خود را بار دیگر به همه نشان دهد.
آلبی سلسله این روزها اصلاً حال خوبی ندارد و روزهای سختی را پشت می گذارد. ساویولا نظر خود را اینگونه بیان می کند:

آرژانتین دوران بسیار سختی را سپری می کند. بازیکنان و حتی تمام مردم کشور در مورد صعود به جام جهانی تردید دارند. متأسفانه در چند تورنمنت مهم در دو سه سال اخیر به فینال رسیده ایم اما در فینال بازی را به حریف واگذار کرده و از کسب عنوان قهرمانی باز مانده ایم. کسب چنین نتایجی باعث می شود که مردم نسبت به تیم ملی ناامید شده و اعتماد خودشان به آلبی سلسته را از دست بدهند. نتایج و عملکرد اخیر تیم ملی شرایط سختی را ایجاد کرده زیرا مردم کشورمان انتظارات بیشتری از این تیم دارند. خود من هم با بسیاری از بازیکنان فعلی تیم ملی در گذشته هم بازی بوده ام و می دانم که در چنین مواقعی، شرایط تا چه اندازه سخت و پیچیده می شود، اما هنوز چند بازی دیگر باقی مانده و می توانیم در این بازیها امتیازات از دست رفته را جبران کنیم که مهم ترین اولویت ماست. باید امیدوار بود. هرگز جام جهانی بدون آرژانتین را ندیده ام. ایمان دارم که آلبی سلسته به جام جهانی راه خواهد یافت.
ساویولا در پایان نظر خود را در مورد سرمربی جدید تیم ملی کشورش بیان کرد:

بائوزا تازه کارش را شروع کرده و دوره جدیدی در تیم ملی رقم خورده است. نتایج تیم ملی مطابق انتظارات نبوده است. اما این مربی برای پیشرفت و موفقیت شایسته آنست که زمان بیشتری در اختیار داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج