جاباما
۴۲۶۶۴۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

معرفی گلف الکتریکی فیس‌لیفت ۲۰۱۷

با فاصله‌ی اندک از معرفی فولکس‌واگن گلف فیس لیفت ۲۰۱۷، این خودروساز آلمانی در آستانه‌ی نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس نسخه‌ی فیس لیفت e-Golf را رونمایی کرده است.

وب‌سایت پدال: با فاصله‌ی اندک از معرفی فولکس‌واگن گلف فیس لیفت ۲۰۱۷، این خودروساز آلمانی در آستانه‌ی نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس نسخه‌ی فیس لیفت e-Golf را رونمایی کرده است.

معرفی گلف الکتریکی فیس‌لیفت 2017

علاوه بر همان اصلاحات ظاهری صورت گرفته در سایر مدل‌های گلف، این مدل الکتریکی بجای باتری ۲۴.۲ کیلووات ساعتی از مجموعه‌ی لیتیوم-یون ۳۵.۸ کیلووات ساعتی استفاده می‌کند. فولکس می‌گوید که این تغییر باعث افزایش حدود ۵۰ درصدی محدوده‌ی حرکتی شده و به گلف الکتریکی جدید اجازه می‌دهد تا با یک‌بار شارژ برد ۲۰۰ کیلومتری داشته باشد.

معرفی گلف الکتریکی فیس‌لیفت 2017

به منظور هر چه کاربردی‌تر شدن این خودرو، گلف الکتریکی جدید دارای شارژر ۷.۲ کیلوواتی است که به این هاچبک اجازه می‌دهد تا در یک ایستگاه شارژ عادی زیر ۶ ساعت شارژ شود. مدل فول SEL بجای آن توانایی شارژ سریع DC را دارد که اجازه می‌دهد ۸۰ درصد باتری در یک ساعت شارژ شود. این ویژگی در تریم استاندارد به‌صورت آپشن در دسترس است.

معرفی گلف الکتریکی فیس‌لیفت 2017

از جمله‌ی تجهیزات ایمنی کلیدی این خودرو می‌توان به هشدار برخورد جلو با ترمز اضطراری خودکار و پکیج دستیار راننده سفارشی اشاره کرد که شامل کاکپیت دیجیتال فولکس، کروز کنترل تطبیقی، پایش عابران پیاده، پایش نقاط کور، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، دستیار پارک و… اشاره کرد.

معرفی گلف الکتریکی فیس‌لیفت 2017

کابین گلف الکتریکی جدید دارای همان ویژگی‌های مدل‌های دیگر است. بدین ترتیب این خودرو دارای صفحه‌نمایش اطلاعات سرگرمی ۹.۲ اینچی، کنترل حرکتی، اپل کارپلی، اندروید اتو و Mirror Link است.

انتظار می‌رود که جزئیات مربوط به بهای این خودرو در روزهای آتی منتشر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عارف ابرا هیمی

      ok

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج