۴۲۶۹۳۲
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

تابش: فعلا گزینه ما روحانی است

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: فعلا گزینه اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری آقای روحانی است اما ممکن است وقتی وارد مصادیق شدیم گزینه های دیگری هم داشته باشیم.

خبرگزاری مهر: عضو فراکسیون امید مجلس گفت: فعلا گزینه اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری آقای روحانی است اما ممکن است وقتی وارد مصادیق شدیم گزینه های دیگری هم داشته باشیم.

محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در حاشیه مراسم ختم مرحومه دباغ در جمع خبرنگاران در خصوص نمایندگان فراکسیون امید در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: سه نفر از فراکسیون امید برای حضور در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان انتخاب شدند و در اولین جلسه شرکت کردند. فکر می کنم جلسات تقسیم کار از این هفته شروع خواهد شد.

تابش ادامه داد: ۳ کمیته در این شورا حضور خواهد داشت؛ کمیته استان ها، کمیته تعامل با شخصیت‌ها و کمیته راهبردی استراتژی.

عضو فراکسیون امید مجلس افزود: اعضای این کمیته ها انتخاب شدند و کمیته ها پس از سازماندهی خط مشی کاری خود را مشخص خواهند کرد. همه کمیته ها بر روی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها متمرکز هستند.

نماینده مردم اردکان با بیان اینکه این کمیته ها هنوز وارد مصادیق نشده اند، گفت: خط مشی ها و راهبردهای کلی و هر آنچه که می تواند دل های مردم را نسبت به انقلاب و انتخابات جلب کند مورد بررسی قرار گرفته است.

وی راهبرد اصلی شورای سیاست گذاری را افزایش مشارکت مردم در انتخابات خواند و گفت: ما می خواهیم کاندیداهای خودمان در عرصه انتخابات موفقیت داشته باشند که در این راستا راهبردهایی را تدوین کرده ایم.

وی ادامه داد: گرایش ما به سمت جوانان، متخصصین و زنان در انتخابات شوراها است. تفاوت انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در آن است که انتخابات ریاست جمهوری انتخابات کلان و ملی و انتخابات شوراها انتخابات منطقه ای است.

تابش تصریح کرد: ما اگر بتوانیم مشارکت مردم را در انتخابات شوراها افزایش دهیم مسلما انتخابات ریاست جمهوری ما پرشورتر برگزار خواهد شد. ما فعلا بر انتخابات شوراها متمرکز هستیم.

عضو فراکسیون امید گفت: در گزینه ما برای انتخابات ریاست جمهوری آقای روحانی است چون عملکردش در حوزه سیاست داخلی و خارجی عملکرد قابل قبولی است، ممکن است وقتی وارد مصادیق شدیم گزینه های دیگری هم مطرح شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاالله که فعلا باشد بعدا نباشد.

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • بدون نام

      خواب دیدی خیر باشه

    • بدون نام

      حتی اصلاح طلبان هم بر روحانی اجماع ندارند.انتخابات بعدی رییس جمهور کسی هست که درد مردم رو بفهمه و به انقلاب و رهبری وفادار باشه.نه اصلاح طلب طرفدار آمریکا

    • بدون نام

      80 درصد مردم کشور ایران ب روحانی رای نمیدهند او ب درد ریاست جمهوری نمیخوره.

    • علی خاسر

      روحانی تواین چهارسال برای خودش،بستگان ،دوستان،اشنائیان کارکردمطمئن توچهارسال ایند برای کشورومردم کارخواهد کردپس بهتره که باز بهش رای بدیم ،تابه یکی دیگه چرایکی دیگه بیاید مطمئن باشیدچهارسال اول برای خودشون کارمیکنندوچهارسال بعدبرای ما،بنظرم حق بااقای تابش .مامجبوریم به اقای روحانی رای بدیم.

    • ایرانی

      ولی گزینه اکثریت مردم نیست.

    • بدون نام

      ببین گزینه مردم چیه؟گزینه تو به مردم اب و نان نمیشود.به کار مردم نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج