۴۲۶۹۸۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سردار نقدی: آمریکا غزل خداحافظی را بخواند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: آمریکا هر حربه‌ای داشت علیه ملت ما به کار برد و به نتیجه‌ای نرسید و آخرین حربه او آن بود که از در دوستی در بیاید که امروز نیز این آقا (ترامپ) آمده که این مساله به بن‌بست رسید و باید غزل خداحافظی را از ابرقدرتی بخواند.

خبرگزاری ایلنا: رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: آمریکا هر حربه‌ای داشت علیه ملت ما به کار برد و به نتیجه‌ای نرسید و آخرین حربه او آن بود که از در دوستی در بیاید که امروز نیز این آقا (ترامپ) آمده که این مساله به بن‌بست رسید و باید غزل خداحافظی را از ابرقدرتی بخواند.

سردار محمدرضا نقدی در حاشیه مراسم ترحیم مرضیه دباغ ضمن تجلیل از شخصیت این بانوی انقلابی اعلام کرد: مرحومه دباغ با اوج حضور در عرصه سیاسی و اوج تربیت و آموزش نسل جوان با اوج حیا و عفت زنی، بسیجی به تمام معنا بود که حجت را بر زنان‌مان تمام کرد.

او در واکنش به سوالی درباره احتمال وضع تحریم‌های جدید از سوی ایالات متحده علیه کشورمان گفت: آمریکا هر آنچه توانسته بود انجام داد و امروز هیچ راهی ندارد به جز آنکه راه نفوذ را در پیش گیرد و بخواهد ما را متقاعد کند که برای پیشرفت راهی جز ارتباط با آمریکا نداریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آمریکا کارهای نظامی، تروریستی و سیاسی خود را علیه ما انجام داد و اقدام‌های فرهنگی نیز فایده‌ای نداشت و همانطور که دیدید سی سال جنگ فرهنگی سنگین علیه ما به راه انداخت که بی‌فایده بود و شاهدیم که از شش سال پیش آنچه تحریم‌های فلج کننده می‌خوانند، راه به جایی نبرد.

سردار نقدی یادآور شد: آمریکا هر حربه‌ای داشت علیه ملت ما به کار برد و به نتیجه‌ای نرسید و آخرین حربه او آن بود که از در دوستی در بیاید که امروز نیز این آقا (ترامپ) آمده که این مساله به بن‌بست رسید و باید غزل خداحافظی را از ابرقدرتی بخواند.

او در پایان درباره آخرین وضعیت حلب و موصل خاطرنشان کرد: به یاری خدا وضعیت خوب است و پیشروی‌ها به صورت مستمر ادامه دارد و رزمندگان مقاومت روی نوار پیروزی جلو می‌روند که ان‌شاءالله روزبه‌روز شاهد تکمیل این پیروزی‌ها باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج