۴۲۷۰۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بنیتس: جرارد می‌تواند مربی خوبی شود

سرمربی پیشین تیم‌های لیورپول و رئال‌مادرید بر این باور است که هافبک پیشین سرخپوشان مرسی‌ساید پتانسیل این را دارد که مربی خوبی شود.

خبرگزاری تسنیم: استیون جرارد که جدایی‌اش از لس‌آنجلس گلکسی قطعی است و با پایان یافتن سال ۲۰۱۶ قراردادش با این تیم به پایان می‌رسد، به نظر می‌رسد که طرفداران وی به زودی شاهد ورود وی به عرصه مربیگری باشند. رافائل بنیتس که سابقه کار با هافبک پیشین تیم ملی انگلیس را در لیورپول دارد، بر این باور است که جرارد می‌تواند تبدیل به مربی خوبی شود.

بنیتس در گفت‌وگو با روزنامه انگلیسی «نیوکاسل کرونیکل» گفت: زمانی که هدایت لیورپول به من سپرده شد، بازیکنان پرشوری را در این تیم دیدم. یادم می‌آید اولین ملاقاتم با جرارد در پرتغال بود که مایکل اوون و جیمی کرگر هم همراه او بودند. آنها به همراه تیم ملی انگلیس در پرتغال بودند و ما از کادر فنی سه‌شیر اجازه گرفتیم که با آنها صحبت کنیم. در همان دیدار اول در مورد تاکتیک‌ها با هم صحبت کردیم، چیزی که آنها هم مشتاق بحث کردن در موردش بودند.

بنیتس: جرارد می‌تواند مربی خوبی شود

وی افزود: جرارد اما در بین آنها خیلی مشتاق یادگیری بود و رفته رفته هم پست او تغییر کرد. به خاطر دارم که در آن دوره می‌گفتند که از فرانک لمپارد و استیون جرارد باید در خط میانی تیم ملی انگلیس استفاده کرد، اما ما در لیورپول از استیون در پست هافبک راست بازی می‌گرفتیم و او بیش از ۲۰ گل در یک فصل برای ما می‌زد. استیون حتی در تیم تحت‌هدایت فابیو کاپلو هم گاهی در پست هافبک چپ بازی می‌کرد و از کناره‌ها با پای راستش غوغا می‌کرد. در لیورپول نظر ما این بود که بهترین پست برای جرارد بازی به عنوان مهاجم دوم، درست پشت سر فرناندو تورس بود.

سرمربی پیشین رئال‌مادرید در پایان صحبت‌های خود را اینطور جمع‌بندی کرد: وقتی بازیکنی آمادگی بازی در سه یا چهار پست را دارد، دانش آن بازیکن از فوتبال بیشتر می‌شود چون دیدی متفاوت از مشکلات و راه حل‌های آن پیدا می‌کند. بنابراین من فکر می‌کنم استیون این فرصت را دارد که مربی خوبی بشود.

استیون جرارد در تابستان ۲۰۱۵ بود که به حضور ۱۷ ساله‌اش در لیورپول پایان داد و با قراردادی ۱۸ ماهه راهی لس‌آنجلس گلکسی آمریکا شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج