جاباما
۴۲۷۰۸۰
۲۹ نظر
۵۰۰۴
۲۹ نظر
۵۰۰۴
پ

واژگونی مرگبار پراید زائران به خاطر پرداخت عوارض

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: استفاده نکردن از آزاد راه به علت پرداخت عوارض، در واژگونی پراید زائران حسینی در کیلومتر ۷۵ جاده قدیم همدان به ساوه بی تاثیر نبوده است. در این حادثه راننده ۵۳ ساله در دم کشته شد و دو مرد دیگر به شدت مجروح شدند.

خبرآنلاین: رئیس پلیس راه استان همدان گفت: استفاده نکردن از آزاد راه به علت پرداخت عوارض، در واژگونی پراید زائران حسینی در کیلومتر ۷۵ جاده قدیم همدان به ساوه بی تاثیر نبوده است. در این حادثه راننده ۵۳ ساله در دم کشته شد و دو مرد دیگر به شدت مجروح شدند.

سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان طی گفتگو با خبرنگار با اعلام مطلب فوق افزود: مقارن ساعت ۹ صبح امروز یک دستگاه پراید با ۳ نفر سرنشین که در حال برگشت از کربلا بوده به علت عدم استفاده از آزاد راه همدان به ساوه و خواب آلودگی در کیلومتر ۷۵ این جاده از مسیر منحرف و واژگون شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از انحراف و واژگونی این پراید، راننده ۵۳ ساله به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت و دو سرنشین دیگر این خودرو به شدت مجروح شدند که جهت مداوا به بیمارستان بعثت همدان منتقل شدند.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: این سه نفر اهل همدان و ساکن ساوه بوده و در حال بازگشت از کربلا به محل زندگی خود بودند که این حادثه اتفاق افتاده است.

وی اظهار داشت: بنابر اعلام دو سرنشین دیگر این خودرو، عدم پرداخت عوارض ۸۰ هزار ریالی آزاد راه همدان به ساوه، علت اصلی استفاده از جاده قدیم بوده است.

عوارض سنگین آزاد راه ۱۷۶ کیلومتری همدان به ساوه که اعتراض مردم و نمایندگان مجلس را نیز به همراه داشته، بارها از طریق رسانه ها اعلام شده ولی نه تنها تاثیری در تعدیل آن نداشته بلکه این عوارض بارها افزایش نیز یافته است.

هم اکنون برای عبور از این آزاد راه باید ۸۰ هزار ریال عوارض پرداخت کرد و در طول این راه که بنابر اعلام نظر اکثر کارشناسان، خواب آور نیز است، حداقل امکانات رفاهی هم وجود ندارد.

در طی ایام سفر زائران اربعین حسینی بارها از طرف مسئولان اعلام شد که این آزاد راه برای عبور زائران حسینی رایگان می باشد، ولی در طی حضور چند باره خبرنگار خبر آنلاین در این مسیر، خبری از رایگان شدن این راه مشاهده نشد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تقصیر شماست ملت رو میچاپید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چیچی بیخودی حرف میزنی؟؟؟ عوارض همه جای دنیا وجود داره
        این همه پول بنزین و غیره داده تا کربلا رفته حالا لنگ همین 8 تومن بوده؟؟؟

    • بدون نام

      چه ربطی داره؟؟؟؟

    • محمد سلطان

      ملت باید یاد بگیره هرچیزی هزینه داره.ملت هنوز نمیدونن که پولدرمیارن برای چی.الان پول شده بلای جون آدما.خوب خودت هیچی دونفر دیگه رو چرا ناقص کردی آخه؟

    • بلفکه

      خوب عوارضیاخیلی زیادمیگیرن اون هیچ جالب ترازاون اینه که عوارضیومیدی ردمیشی میبینی جاده پرچاله چولست نمیدونم پول این عوارضیاروچیکارمیکنن خیرنبینن

    • یک شهروند

      آقا مسئول آزاد راه وزارت راه نیست ، همون کیوسک نشین محترمه که عوارضو میگیره...........

    • بدون نام

      ظالمانه ترین عوارض درآزادراه پل زال (اندیمشک خرم آباد) است درمجموع ۱۷۰۰۰تومان . هرسال هم اضافه میشه

    • بدون نام

      هشت هزارتومن عوارض ...میگیرن.چخبره اخه

    • اکبر10146

      بهتر نبود عزیزم نمی رفتی پیش خانوادت بودی تا آنها بی سرپناه نمونن

    • بدون نام

      این چه حرفی هست استفاده نکردن از ازاد راه مگه سراسر کشور ازاد راه داریم چرا نمیگید پراید استاندارد نیست توی هر ازاد راه که بره کارخودش را میکنه یعنی کشتن برادران و خواهران و بچها ........

    • بدون نام

      پراید پراید لعنت به کسی اینا ساخت

    • عبدالله

      امان ازفقر

    • پریسا

      خب چرا اعلام میکنن رایگانه و بعد حرفشون عملی نمیشه؟؟ یعنی نمیشه بخاطر حرمت امام حسین حرفی رو که محض راحتی زائرینش زدن عملی کنن؟!! البته خودشونم مقصر بودن ولی خب خدا رحمت کنه پیرمرد بنده خدارو . هرروز چندتا خبر تصادف هموطنامون :(
      واقعاً ناراحت کنندس

    • مجيد حسني

      بنده نيز با اخذ عوارض سنگين اين مسير مخالفت شديدي دارم در ضمن برخورد کارکنانش هم بسيار نامناسب مي باشد

    • بدون نام

      دولت باید فکری به حال افزایش عوارض آزاد راهها داشته باشد.درقدیم عوارض آزادراه هرسال کمتر شده ولی الان برعکس شده کسی هم پیگیر نیست اصلا این دولت به مشکلات مردم توجهی نمیکند احمدی نژاد بهتر بود مثلا قیمت آزادراه پل زال خرم آباد نگاه کنید از5 هزار تومان به کجا رسیده.

    • مهران

      مسعولین بریدخجالت بکشیدما عواض سالیانه برای خودرومیدیم دیگه گدایی وسط راه ها چیه،،اینهمه مردمو میچاپیدپولشو چکارمیکنید

    • رها

      کسی که چنین سفری میره لنگ پول عوارض اتوبان با جون مردم بازی میکنه نر بهتر

    • هلنا

      ناراحت کنندست قسمتشونو ببین بیچاره ها

    • بدون نام

      بدبختا حتمن نداشتن اينا زايراي،امام حسين بودن عوارض براي جي بود كشور عراق دارنند جقدر كمك ميكنند زوار جابجا ميكنند

    • شیرازی

      بنده خدااینقدرخرج کردی برااین۸۰۰۰تومن دلت سوخت

    • از دیار کورش

      سلام. اولا اگه فقیر بودی ایقده را رفتی خاک عراق چکار؟ دوما. راننده را خواب برده از جاده منحرف شده پس اگه عوارضی رایگان بود اونجاهم منحرف میشد 3.دوست عزیز نفرین به سازنده پراید نکن چون اونی که ساختش واسای جاده وشهر نبود فقط واسای تردد در دانشگاهای کشور کره بوده اونم باسرعت 40کیلو متر .مطمن باشید هرچه سر ما میاد مقصر عقب ماندگی خودمونه .حالابدبخت چی سر خانوادت میاد همه اواره میشن .ایا امام حسین دوست داره این چنین بشه.به خدا نه.از ماست که بر ماست

    • طوطی

      عوارضی دیگه،واسه همه هست،قانونه همه جا هست کم یا زیاد باید داد،بخاطر8هزار تومن جونشو از دست داد ه یه سرپرست خانواده!!!! شایدپول تو جیبی 2روزه بچش بوده اما هیچی ارزش جون ادمو نداره ……

    • بدون نام

      چه ربطي به ازاد راه داره ؟؟اين كه ميگه راننده خوابش برده

    • موسوی

      خدا همه رو کمک کنه

    • سلی

      چه ربطی داره چرا گناه خودت گردن دیگری میندازی همون آزاد راه درست درمونش کنید پر چاله چوله نباش این همه عوارض شهری میگیری .. یه کم به فکر مردم باشید

    • k m

      توی ازاد راه که ادم بیشتر خوابش میبره اما در کل عوارض جاده هم زیاد میگیرند اخه چه دلیل داره که هر جاده ای که ساختن عوارض بگیرند باز خوبه تو بیابون جاده میسازند با این حساب جاد هایی که در قدیم ساخته شده با اون امکانات کم بایستی مردم هر چیه داشتن رو میدادن تا ازش رد میشدن چرا اونها پولی نبوده
      در کل پول زور که باید داد تازه تو ازاد راهها هم تصادف هی شدید تری میشه چون سرعت ماشین بیشتره شاید اگر تو آزاد راه بودن تا الان هر 3نفر مرده بودن

    • حمزه

      پول میدن به عراقیا تا کربلا میرن اونم پیاده ولی پول عوارضی اگر بدن مملکت دزد میشه و اینا هم باج نمیدن.حالا خوبه شب تا صبح داره ازمون دزدی میشه فقط زرنگی واسه عوارضی داشتن.از اونور هم که قربون این وزارت راه نشم،جاده میسازه عین شیشه.اصلا باهات حرف میزنه.هر از گاهی هم از بس که صاف و صیقلیه جاده واسه تنوع چند تا پیچ و خم استاندارد و چاله چوله های لبه داره و عمیق میگذاره که هم ماشینتون و بدون منت چک کنید ببینید مشکلی داره یا نه هم سر پیچ ها یکمی سر سره بازی کنید تازه اگر یه وقتم خواستید بخوابید گاردریل و نیوجرسی چون غربی و این چیزاست نمیگذارن که غرب زده نشیم.

    • شیرولی کاظمیان

      انصافا این ازادراه عوارض زیادی دارد وهیچ امکاناتی هم ندارد تقریبا هردوماه یکبار هم قیمتش گرون میشه

    • بدون نام

      وقتی که درسال عوارض خودرو پرداخت میشه دیگه عوارض اتوبانی معنا نداره محض اطلاع بعضی ازدوستان عرض کردم!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج