۴۲۷۰۸۹
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

نماینده ستاد کل نیروهای مسلح کشور :

پلیس از ماموریت اربعین سربلند بیرون آمد

نماینده ستاد کل نیروهای مسلح کشور در طرح اربعین حسینی(ع) گفت: نیروی انتظامی سهامدار عمده تامین نظم و امنیت اربعین امسال است.

خبرگزاری ایسنا: سردار ولی مدنی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه و قرارگاه فرعی اربعین، با اشاره به نظم و امنیت مطلوب این پایانه، اظهار کرد: خوشبختانه امسال نیروی انتظامی، تدابیر خوبی برای تسهیل در ورود و خروج زائران به کشور عراق اندیشیده است.

وی افزود: برابر تدبیر سردار باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشور، با فرماندهی مشترک در اربعین شاهد هم افزایی بین نیروهای مسلح در سه مرز شلمچه، مهران و چذابه بودیم.

نماینده ستاد کل نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه کارکنان قرارگاه اربعین در شلمچه خدمت مقدسی دارند، تصریح کرد: نیروی انتظامی سهامدار عمده تامین نظم و امنیت اربعین امسال بود.

مدنی با اشاره به مدیریت یکپارچه حاکم در ناجا، افزود: پلیس از ماموریت اربعین سربلند بیرون آمده است، در بازدید میدانی از مرزهای شلمچه شاهد حضور مسئولان ناجا و نیز استانی هستیم.

وی با تحسین مدیریت و زیرساخت های ایجاد شده در مرز شلمچه، تصریح کرد: امسال با توجه به مدیریت خوب و ایجاد زیرساخت های مناسب در این پایانه مرزی ، شاهد تردد روان زائران در راهپیمایی عظیم اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستیم.

نماینده ستاد کل نیروهای مسلح کشور در پایان از زحمات و تلاش شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و خدمت رسانی به زائران حسینی(ع) قدردانی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماهم از نیروی انتظامی تشکر می کنیم منتهی در برخی ازموارد در مرز چزابه درروز جمعه که خودم شاهد بودم برخوردمناسب با زائرین حسینی انجام نگرفت وموجب ناراحتی و دلخوری برخی زائرین عزیز گردیدانشالله در سالهای آینده این مواردناچیزدربرابرزحمات بسیارنیروی انتظامی اصلاح گردد.

    • بدون نام

      دستشان درد کند

    • بدون نام

      مردمی که با برپایی مواکب بزرگترین خدمت را انجام دادند فراموش نکنید..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج