۴۲۷۱۵۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

پر ازدحام ترین روزهای بازگشت زائران اربعین

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه روز دوم، پنجم و دهم آذرماه بیشترین جمعیت زائران برای بازگشت به کشور را خواهیم داشت گفت: زائران زمان بازگشت خود را به کشور مدیریت کنند.

خبرگزاری تسنیم: سعید اوحدی در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت زائران اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به اینکه تاریخ روز اربعین در کشور عراق مطابق با دوشنبه یکم آذرماه خواهد بود همچنان تعداد زیادی از زائران کشورمان در مسیر عزیمت به سمت کربلا هستند و مسیر پیاده‌روی از نجف را طی می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین موج بازگشت زائران کشورمان نیز به تدریج آغاز شده و زوار در حال رهسپاری به مرزهای سه‌گانه شلمچه، چذابه و مهران هستند.

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: بنابر پیش‌بینی‌ها در روزهای دوم، پنجم و دهم آذرماه شاهد بیشترین ازدحام برای بازگشت زائران خواهیم بود و امیدواریم زوار زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.

اوحدی عنوان کرد: امیدواریم زائران و همچنین خانواده‌های آنان برای ایام بازگشت مدیریت لازم را داشته باشند تا دچار مشکل نشویم .

وی همچنین به حضور معاون اول رئیس جمهوری در جمع راهپیمایی زائران در طول مسیر نجف تا کربلا اشاره کرد و گفت: معاون اول رئیس جمهوری همانند سال گذشته برای ادای نذر خود در جمع زائران حضور یافت و ضمن بازدید از فعالیتهای موکبها، نماز ظهر و عصر را در کنار ‌زوار حسینی اقامه کرد.

رئیس سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: اسحاق جهانگیری در این سفر که ساعتی دیگر به پایان می‌رسد، یاد و خاطره شهدای کربلا را گرامی داشت و از موکبهای مردمی و موکب شهدای منا بازدید کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      هیچ کشوری به اندازه اسراعیل از شاخ شانه کشیدن ایران واعراب وایجاد تنش مذهبی سود نمیبرد کار عربستان را شما تکرار نکنید تنش مذهبی خیلی خطرناک است انجمن حجتیه را از صحنه دینی وسیاسی دور کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج