جاباما
۴۲۷۱۷۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خواندنی های آماری منچستریونایتد - آرسنال

در مهم ترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس، تیم منچستر یونایتد علی رغم ارائه بازی برتر، در آخرین دقایق بازی یک پیروزی کلیدی مقابل آرسنال را از دست داد. نگاهی متفاوت خواهیم داشت به این بازی از دریچه آمار و ارقام

وبسایت نود: دیدار تیم های منچستر یونایتد و آرسنال در هفته دوازدهم لیگ برتر با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت. باز هم بازیکن های تعویضی آرسن ونگر مؤثر واقع شدند و سانتر زیبای آکسلید-چمبرلین با ضربه سر اولیویه ژیرو تبدیل به گل تساوی توپچی ها در دقیقه ۸۹ و خنثی سازی تک گل خوان ماتا برای شیاطین سرخ شد. آرسنال در دومین بازی متوالی در شرایطی مساوی گرفت که کاملاً در جریان بازی، دست پایین را داشت.

بدین ترتیب، منچستر یونایتد طی ۱۱ بازی اخیر لیگ برتر مقابل آرسنال فقط یک بار باخته و رکورد شکست ناپذیری ۱۰ ساله یونایتد مقابل آرسنال در ورزشگاه اولدترافورد همچنان پا بر جا ماند. شکست ناپذیری ژوزه مورینیو مقابل آرسنال در رقابت های لیگ برتر نیز حفظ شد. آقای خاص در ۱۲ تقابل با شاگردان آرسن ونگر به ۵ برد و ۷ مساوی رسیده است. مورینیو اولین مربی منچستر یونایتد بود که در نخستین تقابل خویش به عنوان مربی این باشگاه، مقابل آرسن ونگر پیروز نشد. فرگوسن، مویس و فن خال به عنوان مربی منچستر یونایتد در اولین رویارویی با ونگر، به پیروزی رسیده بودند.

خواندنی های آماری منچستریونایتد - آرسنال

شیاطین سرخ برای اولین بار از سال ۱۹۹۲، در ۳ بازی متوالی خانگی لیگ برتر به نتیجه تساوی دست یافته اند.

دهمین بازی متوالی بدون باخت یونایتد مقابل آرسنال در ورزشگاه اولدترافورد با دهمین بازی متوالی بدون باخت آرسنال در فصل جاری لیگ برتر توأم شد.

حضور فیل جونز در قلب خط دفاعی یونایتد در کنار مارکوس روخو، بازگشت متئو دارمیان به ترکیب اصلی و حضور در پست دفاع چپ، نیمکت نشینی وین رونی پس از جنجال های اخیر و استفاده از مایکل کریک و آنتونی مارسیال در ترکیب اصلی، مهم ترین تصمیمات مورینیو در این بازی بود.

حضور آرون رمزی، الکسیس سانچز و محمد الننی در ترکیب اصلی آرسنال تا حدی غیر قابل پیش بینی بود. کارل جنکینسون در سمت راست خط دفاعی توپچی ها چیزی در حد فاجعه به نظر می رسید.

یک بازی کم حادثه که فقط ۱۷ شوت در مجموع زده شد. آرسنال یک ضربه داخل چارچوب زد که در دقیقه ۸۹ توسط ژیرو به تور دروازه یونایتد چسبید.

خواندنی های آماری منچستریونایتد - آرسنال

۳۵۴ پاس صحیح برای یونایتد با دقت ۸۰%، ۴۳۷ پاس صحیح برای آرسنال با دقت ۷۸%

بیشترین تعداد پاس ها در این بازی به شکودران مصطفی با ۶۳ پاس تعلق داشت. آندر هررا با ۶۰ پاس و دقت ۹۰% و یک پاس گل، کلیدی ترین بازیکن یونایتد در میانه زمین بود. پل پوگبا ۴۸ پاس صحیح و مسوت اوزیل ۵۰ پاس صحیح را به ثبت رساندند.

آرسنال هیچ حمله ای نکرد ولی دو دفاع وسط یونایتد یعنی روخو و جونز در مجموع ۲۳ دفع توپ، ۴ تکل و ۶ دوئل داشتند.

ژوزه مورینیو پس از بازی گفت که منچستر یونایتد بدشانس ترین تیم در لیگ برتر است. او به مزاح گفت که بالاخره به آرسن ونگر باخت!!!

خواندنی های آماری منچستریونایتد - آرسنال

اولیویه ژیرو بیشترین تعداد گل زده برای آرسنال به عنوان یک بازیکن تعویضی در لیگ برتر را دارد. (۱۰ گل به عنوان یار تعویضی) ژیرو در این بازی فقط ۱۷ دقیقه بازی کرد، فقط یک گل زد و از ۷ پاسی که فرستاد، ۴ پاس وی اشتباه بود!

آخرین بار که آرسنال به تیم های تحت هدایت مورینیو گل زده بود به می ۲۰۰۷ مربوط می شد که گیلبرتو سیلوا دروازه چلسی را گشود اما در این بازی، اولین و آخرین شوت داخل چارچوب برای آرسنالی ها درون دروازه شاگردان مورینیو قرار گرفت تا پس از ۹ سال، ونگر یک خوشحالی فوق ملو را در جلوی چشم مورینیو انجام بدهد.

خواندنی های آماری منچستریونایتد - آرسنال

به جز فصل ۰۵-۲۰۰۴، هیچ گاه امتیازهای منچستر یونایتد تا پایان هفته دوازدهم لیگ برتر تا این حد پایین نبوده است. آنها در فصل ۰۵-۲۰۰۴ فقط ۱۸ امتیاز و در فصل جاری فقط ۱۹ امتیاز کسب کرده اند.

حدود ۵ دقیقه پس از تعویض های پیاپی مورینیو، تیم منچستر یونایتد به گل رسید و حدود ۵ دقیقه پس از حضور چمبرلین، تیم آرسنال با پاس گل این بازیکن از شکست گریخت. قبل از شروع بازی می گفتند که این مسابقه، جدال دو مربی بزرگ است و گل های حاصل از تعویض نیز بهترین گواه بر این مدعا بود.

خواندنی های آماری منچستریونایتد - آرسنال

خواندنی های آماری منچستریونایتد - آرسنال
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج