۴۲۷۱۸۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

پاپ: در جنگ سوم جهانی هستیم

پاپ فرانسیس رهبر مذهبی کاتولیک ها با تاکید بر این که اکنون در جنگ سوم جهانی بسر می بریم، گفت : جهان نیاز به انقلاب محبت دارد.

خبرگزاری ایرنا: پاپ فرانسیس رهبر مذهبی کاتولیک ها با تاکید بر این که اکنون در جنگ سوم جهانی بسر می بریم، گفت : جهان نیاز به انقلاب محبت دارد.
پاپ در مصاحبه با شبکه 'TV2000' که یکشنبه شب پخش شد، افزود: ما اکنون در جنگ جهانی سوم بسر می بریم، باید متوقف شد زیرا ارزش جان انسان بیشتر از اراضی است و بزرگترین دشمن خدا پول است.
وی گفت: تولیدکنندگان اسلحه و قاچاقچیان، به فروش سلاح می پردازند. این دلیل جنگ سوم جهانی است که در آن بسر می بریم، جنگی که قطعه قطعه و در اماکن مختلف وجود دارد. آنها سلاح ها را به دو طرف درگیر می فرشند تا سود ببرند. آنها بسیار قصی القلب هستند و هیچ محبتی ندارند. جهان امروز نیاز به انقلاب محبت دارد.

پاپ فرانسیس در روزهای اخیر همچنین به دفعات دعوت به واژگون کردن دیوارهای حائل و ساختن پل کرده و اظهار داشت: برای افزایش و گسترش رفاه نیاز به واژگون کردن دیوارهای حائل و ساختن پل جهت کاهش نابرابری ها و افزایش آزادی و حقوق است.

وی گفت: نابرابری ها بزرگترین شر جهان امروز است و پول باعث این نابرابری ها شده است . بزرگترین دشمن خدا پول است. شیطان همیشه از راه جیب وارد می شود و جیب در ورودی شیطان است.

رهبر مذهبی کاتولیک ها پیشتر نیز در سخنانی در واتیکان با تاکید بر اینکه پول تهدید واقعی برای بشریت است گفت: هیچ دین و ملتی تروریست نیست بلکه این پول است که بشریت را تهدید می کند. پول با تازیانه ترس و نابرابری های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی حکومت می کند و همواره مولد خشونت بیشتری است که ظاهرا تمامی ندارد. هیچ ملت و مذهبی تروریست نیست. تروریسم زمانی آغاز می شود که پول جایگزین زیبایی آفرینش، زن و مرد، می شود. این سیستم تروریستی است.

رهبر مذهبی کاتولیک های جهان گفت: تمام دیوارها واژگون خواهند شد و نباید گول کسی را خورد. هیچ استبدادی بدون سوء استفاده از ترس ما، مقاوم نیست. ترس برای سوداگران مرگ و سلاح معامله خوبی است، چرا که ما را تضعیف و بی ثبات می کند و دفاع روانی ما را نابود کرده و ما را در قبال درد و رنج دیگران بی حس می کند و در نهایت ما را بی رحم می کنند. وقتی می بینیم که جنگ بر صلح ترجیح داده می شود، وقتی شاهد ترویج بیگانه هراسی هستیم، پشت این بی رحمی ها که به نظر می رسد تبدیل به الگو شده باشند، نسیم سرد ترس وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دانا

      آفرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج