جاباما
۴۲۷۱۹۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انتقاد یزدانی از بازی تیم ملی برابر سوریه

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از عملکرد شاگردان کی روش گفت: سرمربی تیم ملی ابزارهای لازم برای پیروزی برابر سوریه را در اختیار داشت.

خبرگزاری مهر: داریوش یزدانی در خصوص بازی ایران و سوریه و کسب نتیجه مساوی در این بازی عجیب گفت: بازی هیچ تحلیل فنی نداشت چون واقعا در این بازی حتی یک حرکت تاکتیکی هم به چشم نخورد. البته تا حدودی می‌توان به دلیل شرایط بد آب و هوا و زمین، این بازی ضعیف و بی تاکتیک را توجیه کرد. اما همانطور که گفتم فقط تا حدی.

ملی پوش اسبق فوتبال کشورمان گفت: انتقاد از کنفدراسیون فوتبال آسیا که اجازه برگزاری بازی در چنین ورزشگاه غیر استانداردی را می‌دهد به جای خود. اما نمی‌توان از بازی انتقاد آمیز تیم ملی خودمان هم در این بازی به راحتی گذشت. اگر تدابیر لازم برای انجام بازی در چنین زمینی دیده می‌شد، امکان پیروز شدن مقابل سوریه وجود داشت.

هافبک پیشین تیم ملی کشورمان افزود: بازی در زمین های ناهموار و گل آلود یک سبک ویژه در جهان دارد. به این ترتیب که تیم های برتر که قصد پیروزی در چنین بازی هایی دارند باید دو سانتر فوروارد بلند قامت و سرزن جلوی زمین بگذارند و در مقابل یک هافبک دفاعی بگذارند و دو بازیکن که قابلیت ارسال های زودهنگام از کناره‌ها را داشته باشند را مورد استفاده قرار دهند.

وی افزود: کی‌روش ابزار لازم برای انجام چنین بازی را داشت. ما در چپ و راست رضاییان و محمدی را داشتیم که این قابلیت را دارند. در خط حمله هم بازیکنانی مثل انصاریفر و جهانبخش را داشتیم که می‌شد در این بازی از آن ها بعنوان سانتر فورواردهای سرزن استفاده کرد. اگر دقت کرده باشید تنها موقعیت مهم بازی را هم ما روی سانتر میلاد محمدی و ضربه سر جهانبخش در اواخر بازی به دست آوردیم.

یزدانی ادامه داد: به نظرم استفاده از دو هافبک دفاعی در این بازی باعث شد تا عملا تیم ما یک بازیکن اضافه در زمین داشته باشد. ما باید با این شیوه به میدان می‌رفتیم و از ابتدای بازی روی همین سیستم تمرکز می‌کردیم و این تاکتیک را نود دقیقه بی وقفه اجرا می‌کردیم. مطمئن هستم که در این صورت به گل می‌رسیدیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج