جاباما
۴۲۷۳۹۲
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

بازیگر «شهرزاد»: امیدوارم محبوب باشم

در سینمای ایران نمی توان چیزی را پیش بینی کرد ولی امیدوارم هرچه که هست، محبوب باشم.

باشگاه خبرنگاران جوان: در سینمای ایران نمی توان چیزی را پیش بینی کرد ولی امیدوارم هرچه که هست، محبوب باشم.
بازیگر «شهرزاد»: امیدوارم محبوب باشم

مینا وحید، بازیگر سینما در خصوص آخرین فعالیت سینمایی خود گفت: فیلمنامه‌ای نوشته ام که نگارش آن به تازگی به پایان رسیده است.

وحید در پاسخ به این سوال که ده سال دیگر خود را در عرصه بازیگری چگونه می بیند، گفت: در سینمای ایران نمی توان چیزی را پیش بینی کرد؛ ولی امیدوارم هرچه که هست، محبوب باشم.

وی درباره ملاک انتخاب نقش هایش گفت: اول از همه مهم این است که فیلمنامه را دوست داشته باشم. زمانی هم که فیلمنامه را می پسندم، باید ببینم با نقش پیشنهاد شده، تا چه حد هماهنگی دارم و تا چه حد می توانم تجربه ای که برای نقشم روی می دهد را لمس کنم. اگر نقش برایم ملموس باشد، فکر می کنم که می توانم آن نقش را بهتر از نقش های دیگری که هست، بازی کنم.

بازیگر «کفش هایم کو» درخصوص علت قوی و درست وارد شدنش در سینما گفت: من فوق لیسانس تئاتر هستم و قبل از این که چهره شوم، درس می خواندم، تئاتر کار می کردم و صبر می کردم.

وی در مورد ترس از موفق نشدن در این راه گفت: هنوز هم می ترسم. این ترس یکی از لذت های بازیگری است؛ چون ممکن است پس از هر کار خوبی که بازی می کنی، دیگر پیشنهاد خوبی نداشته باشی. ولی این هم جزو لذت های این کار است و اگر بترسی و صبر نکنی، اشتباه کرده ای و تبدیل به کسی خواهی شد که در کارهای نا مناسب بازی می کند.

بازیگر «دوران عاشقی» در خصوص دغدغه هایش در دنیای بازیگری، گفت: الان دغدغه ام در کارم این است که مدتی را که در صبر می گذرانم، در ارتقای کارم به خودم کمکی می کند یا نه و آیا کار بعدی ام از کار قبلی ام بهتر خواهد شد. چون اگر بهتر نشود، مردم از بازیگر نا امید می شوند و فکر می کنم این بدترین اتفاق برای یک بازیگر است؛ دغدغه ام این است که روی خودم کار کنم تا قوی تر شوم.

بازیگر سریال «شهرزاد» در خصوص کار هایی که برای قوی تر شدنش انجام می دهد، گفت: فیلم میبینم، کلاس بدن و بیان می روم و ورزش می کنم تا روی فرم باقی بمانم و حواسم به رژیم غذایی ام است.

وحید در پاسخ به این سوال که ده سال دیگر خود را در عرصه بازیگری چگونه می بیند، گفت: در سینمای ایران نمی توان چیزی را پیش بینی کرد؛ ولی امیدوارم هرچه که هست، محبوب باشم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گفتن امیدوارم ده سال دیگه محبوب باشم

    • بدون نام

      اين همون مريم يا دزدموناس. اصلا از بازيش خوشم نيمد خيلي لوس بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج