۴۲۷۴۵۶
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

هاآرتص: جنگ هسته‌ای آمریکا در راه است

روزنامه عبری‌زبان هاآرتص با بررسی اعضای دولت «دونالد ترامپ»، درباره احتمال بروز جنگ جهانی سوم، با ماهیت هسته‌ای، هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم: روزنامه عبری‌زبان هاآرتص با بررسی اعضای دولت «دونالد ترامپ»، درباره احتمال بروز جنگ جهانی سوم، با ماهیت هسته‌ای، هشدار داد.

«حمی شلیو» نویسنده این مقاله نوشت، بسیاری از کشورهای جهان پس از روی کار آمدن دولت ترامپ و با توجه به گرایشات افراطی‌گرایانه مسئولان ارشد آن باید به فکر آماده کردن پناهگاه‌هایی برای در امان ماندن از سلاح‌های هسته‌ای باشند.

شلیو تصریح کرده است که ترامپ تمام تلاش خود را به‌کار گرفته است تا راست‌گرایان افراطی را به پست‌های حساس مرتبط با مسائل امنیت ملی انتخاب کند که از جمله آنها می‌توان به انتخاب «استیو بانون» به عنوان مشاور مسائل راهبردی، انتخاب «مایکل ویلین» از شخصیت‌های تندروی اسلام‌ستیز به عنوان مشاور امنیت ملی و انتخاب «جف سشنیس» معروف به حمایت از جمعیت تندرو و نژادپرست به عنوان وزیر دادگستری اشاره کرد.

این تحلیلگر صهیونیستی خاطرنشان می‌کند که مساله خطرناک درباره این انتصاب‌ها این است که تعداد زیادی از محافل نزدیک به ترامپ به قطعیت وقوع جنگ در دوره ریاست‌جمهوری این میلیاردر جنجالی، ایمان دارند و ترکیب کابینه جدید می‌تواند نسل بشریت را با خطر جدی مواجه کند.

وی تصریح کرده است که ترامپ برای سرپوش گذاشتن بر روی این انتصاب‌های جنجالی خود تلاش خواهد کرد شخصیتی میانه‌رو را به عنوان وزیر خارجه انتخاب کند و «میت رامنی» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در سال ۲۰۱۲ و «نیک هیلی» فرماندار ایالیت کارولینای شمالی از جمله گزینه‌های احتمالی تصدی این سمت هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله صد در صد درست گفته جنگ هسته ایی امریکا رخ میده و این جنگ با کشور ایران شروع خواهد شد شک نکنید.ومیشه جنگ جهانی سوم

    • قاسم

      چرته محضه حتی ترامپ هم اینکارو نمیکنه . همه از عواقب جنگ هسته ای اگاهند .

    • مهدی

      مگه جنگ هسته ای بد؟چراانقدرهمه میترسن ازجنگ هسته ای یه چندتااتم به هم میخورن یه جرقه میزنه حالایکم شعله ش بیشتربجاش به این فکرکنیدمرگش بدون درد.درجاآدم برشته میشهادم اگرآخرتشوساخته باشه باشجاعت وبدون ترس حرف میزنه ودربرابرزورمی ایسته ولی بدبختانه این که همه ماخودمون میدونیم چه کارایی کردیم بخاطرهمین ازتحریم وجنگ وبمب اتم و.......میترسیم.والااگربه خداایمان واقعی داشته باشیم هیچ ابرثدرتی نمیتونه جلوقدرت وحمایت خداازمظلوم کاری انجام بده

    • نا شناس

      ترامپ یه ملیاردر کاخ مجلل دارد مثل بهشت هیچ وقت دست به جنگ هسته ای نخواهد زد چون خودش با کاخش روانه جهنم خواهد شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج