۴۲۷۵۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش کمالوند به ادعای مدیران ذوب‌آهن

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز نسبت به اظهارات مسئولان ذوب آهن مبنی بر غیرقانونی بودن میزبانی تیم تبریزی در یک چهارم نهایی جام حذفی واکنش نشان داد.

ورزش سه: فراز کمالوند درباره ادعای ذوب آهنی ها مبنی بر غیرقانونی بودن میزبانی گسترش فولاد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، ضرری که عدم حضور شهرداری ماهشهر در زمین به گسترش زد، بازی با استقلال و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

فشار زیادی را تحمل کردیم

از اتفاقاتی که در امیدیه رخ داد، بشدت ناراحتم. ما ۴ روز تمرینات تیم ما را تعطیل کردیم تا مسافت ۱۱۰۰ کیلومتری تا امیدیه را طی کنیم. هر کدام از مسیرهای رفت و برگشت تیم ما ۱۲ ساعت طول کشیده است. ۴ ساعت و نیم زمان برد تا به تهران بیاییم و به اهواز پرواز کنیم. دو ساعت پرواز تهران به اهواز بود و ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه هم با اتوبوس از اهواز به امیدیه رفتیم. شما فرض کنید چه فشاری به تیم ما آمده است. از سوی دیگر وقتی تیمی بازی دارد، باید فشار تمرینات را کم کند و لغو بازی مصیبت بزرگی برای تیم ما ایجاد کرد.

۵۰ میلیون تومان ضرر مالی کردیم

ما از اول می دانستیم در ماهشهر بازی انجام نمی شود. نه قبل از بازی خودمان با شهرداری که از روز قرعه کشی این موضوع اعلام شده بود. فدراسیون در روز قرعه کشی گفته بود تیمی که شرایط مسابقه در شهر خودش را نداشته باشد، بازی اش به مرکز استان انتقال پیدا می کند. بر این اساس ما حتی هتل خود را در اهواز رزرو کردیم؛ در حالی که اگر می دانستیم بازی در ماهشهر است، اصلا پرواز مستقیم می گرفتیم و دلیلی نداشت به اهواز برویم. ۴ روز تمرینات خود را تعطیل کردیم و ۵۰ میلیون تومان را هم هزینه کردیم.

برای آذری احترام قائلم

برایم جالب است که دوستان ما در باشگاه ذوب آهن می گویند تیم شهرداری ماهشهر انصراف داده است؛ در صورتی که اینطور نیست. ما دعوایی با ذوب آهن و باشگاه دیگری نداریم. اتفاقا برای آذری که از مدیران خوب فوتبال ما است، احترام می گذارم اما همانطور که بهروان وفتاحی دو مسئول سازمان لیگ اعلام کردند، ما قطعا میزبان ذوب آهن هستیم.

شهرداری ماهشهر ترک زمین کرد، انصراف نداد

کاری که تیم ماهشهر کرده به منزله انصراف نیست؛ این کار ترک زمین محسوب می شود. تیمی که می خواهد انصراف دهد طی نامه ای این مساله را اعلام می کند و خیلی از تیم ها این کار را کردند. وقتی ما در زمین حاضر شدیم و داور هم بوده و به علت غیبت تیم حریف داور سوت پایان را زده است، پس این عمل ترک زمین محسوب می شود.

بهترین پذیرایی را از ذوب آهن خواهیم داشت

طبق هر قانونی که حساب کنید ما مشخصا میزبان مسابقه با ذوب آهن در یک چهارم نهایی جام حذفی هستیم. تیم ما ضرر زیادی از سفر به اهواز و امیدیه کرده و دیگر نباید به چنین مسائل پیش پا افتاده ای توجه کنیم. قطعا به بهترین شکل ممکن از ذوب آهن پذیرایی می کنیم. ضمن اینکه جام حذفی را نیز جدی گرفتیم و قصدمان این است تلاش کنیم و تا هرجایی می توانیم بالا برویم.

استقلال همیشه بزرگ است

استقلال همیشه بزرگ است. تیم‌هایی که هواداران زیادی دارند، جایگاه بزرگی هم دارند. ضمن اینکه استقلال در هفته های گذشته نتایج خوبی گرفته است. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را مقابل استقلال در هفته یازدهم به نمایش بگذاریم و تماشاگران فوتبال زیبایی را ببینند. استقلال تیم پرمهره و تاکتیکی است اما ما بازی های این تیم را آنالیز کردیم و انشاءالله عملکرد خوبی خواهیم داشت.

به بازی سال قبل فکر نمی کنیم

ما سال گذشته در شرایطی که یک پنالتی از دست دادیم و ۱۰ نفره شدیم، عملکرد خوبی داشتیم اما هر بازی شرایط خاص خود را دارد. به گذشته فکر نمی کنیم و سعی و تلاشمان بر این است که یک بازی خوب انجام دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج