۴۲۷۵۷۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

طاهری: در شان من نیست جواب آذری را بدهم

مدیرعامل سپاهان گفت: هر ورزشگاهی ارزش خودش را دارد؛ مثل اینکه قیمت خانگی ۵۰۰ متر با خانه ۱۰۰ متری متفاوت است.

کاپ: محسن طاهری در رابطه با وضعیت سپاهان اصفهان اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم. بازی جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و بازیکنان برای دیدار مقابل فولاد خوزستان آماده می شوند.

وی در واکنش به انتقادات سعید آذری از قیمت بالای سپاهان برای اجاره نقش جهان عنوان کرد: آیا ذوب آهنی ها فکر می کنند ۶۰، ۷۰ میلیونی که زمینشان را به سپاهان اجاره می دادند، قیمت پایینی است؟ اگر آنها با ۶، ۷ میلیون به ما زمین می دادند که ما نقش جهان را به آنها ۵ میلیون می دادیم. اصلا بحث مبلغی به میان نیامد که آذری گفته است ۱۲۰ میلیون چون ما با آنها توافقی نکردیم.

طاهری در ادامه بیان داشت: ما تلفنی با هم صحبت کردیم و آنها گفتند که شرایط کارگاهی طوری است که نمی خواهند در ورزشگاه ما بازی کنند و ما هم گفتیم هر طور صلاح می دانید. متاسفانه روی سایتشان نیز یکسری عکس ها را قرار دادند که اصلا حرفه ای نیست.

مدیرعامل سپاهان در خصوص اینکه آذری اعلام کرده ذوب آهن ۴۰۰ میلیون از سپاهان بابت اجاره فولادشهر طلبکار است، گفت: اگر طلبکار هستند، به بخش حسابداری ما بیایند و پولشان را بگیرند، چه ربطی به مسائل دیگر دارد؟ هر ورزشگاهی ارزش خودش را دارد؛ مثل اینکه قیمت خانگی ۵۰۰ متر با خانه ۱۰۰ متری متفاوت است.

وی در واکنش به اینکه آذری اعلام کرده انتظار بیشتری از مدیران سپاهان نمی رود چون کارهای بزرگ آدم های بزرگ می خواهد، خاطرنشان کرد: اشکالی ندارد و بگذارید هر طور که دوست دارد کنایه بزند. کلا نحوه گفتمان آذری همینطور است اما در شان من نیست که جوابش را به این شکل بدهم.

طاهری در پایان درباره اظهارات ویسی درباره اینکه یکسری از داخل این باشگاه می خواهند به سپاهان ضربه بزنند، گفت: من این صحبت ها را شنیدم اما نمی دانم منظور ویسی چیست. باید با او صحبت کنم و بفهمم که ماجرا از چه قرار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایول خوب سوزوندیش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج