۴۲۷۵۹۷
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

مزدا خودروی مخصوص مسابقه اش را معرفی کرد

مزدا تصمیم داشت در ماه ژانویه سال میلادی جدید از RT۲۴-P به عنوان خودروی کاملا اسپرت خود در مسابقات اتومبیل‌رانی استقامت ۲۴ ساعته‌ی رولکس رونمایی کند اما زمان آن را چند ماه جلوتر انداخت که قدرت خود را به رخ همگان بکشد و مردم و رسانه‌ها کمی بیشتر با این خودرو در نمایشگاه لس‌آنجلس آشنا شوند.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: مزدا خودروسازی است که با دنیای مسابقات بیگانه نیست، شرکتی که بسیاری نام آن را به عنوان تولید کننده خودروهای پرقدرت، با پیشرانه‌ی دوار در مسابقاتی هم‌چون لمانز به خاطر دارند. مزدا تصمیم داشت در ماه ژانویه سال میلادی جدید از RT۲۴-P به عنوان خودروی کاملا اسپرت خود در مسابقات اتومبیل‌رانی استقامت ۲۴ ساعته‌ی رولکس رونمایی کند اما زمان آن را چند ماه جلوتر انداخت که قدرت خود را به رخ همگان بکشد و مردم و رسانه‌ها کمی بیشتر با این خودرو در نمایشگاه لس‌آنجلس آشنا شوند.
مزدا خودروی مخصوص مسابقه اش را معرفی کرد

این خودرو از هوش طراحی بخش اختصاصی خود به نام کودو (Kodo) سود می‌جوید که به لطف این تیم، این ژاپنی از یک طراحی آیرودینامیک بهره‌ می‌برد که در آن به تمام مسائل فنی دقت شده و آن را تبدیل به یک اتومبیل ریس به معنی واقعی کرده است.

این اتومبیل که به عنوان تنها نمونه‌ی تولیدی در نمایشگاه حاضر شده است، از یک نیروگاه کوچک ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که توانایی تولید ۶۰۰ اسب‌بخار قدرت را دارد. این اتومبیل مجهز به شاسی riley mk. ۳۰ است که اولین تجربه‌ی مزدا از این نوع طراحی به حساب می‌آید که قصد آزمایش آن را دارد. به احتمال زیاد، شرکت مزدا تا اواخر ماه میلادی جاری، این اتومبیل را مورد آزمایش‌های زیادی قرار می‌دهد که پیش از برگزاری مسابقه و حضور آبرومندانه خود، آمادگی لازم را داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ali

      پراید کی معرفی خواهد کرد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج