۴۲۷۶۰۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رونمایی از کانسپت بیوک وِلیته در چین

یک روز پس از پایان نشست‌های خبری نمایشگاه اتومبیل لس‌آنجلس، جنرال‌موتورز و شریک چینی‌اش، SAIC از کانسپت پلاگین هیبرید «بیوک وِلیته» در در نمایشگاه گوانگ‌ژو رونمایی کردند.

وب سایت پدال - مسعود انیس حسینی: یک روز پس از پایان نشست‌های خبری نمایشگاه اتومبیل لس‌آنجلس، جنرال‌موتورز و شریک چینی‌اش، SAIC از کانسپت پلاگین هیبرید «بیوک وِلیته» در در نمایشگاه گوانگ‌ژو رونمایی کردند. این خودرو که توسط «مرکز فنی اتومبیل پان آسیا» زیر نظر جنرال‌موتورز ساخته شده، در طراحی خود از حال و هوا و فرهنگ چینی کمک گرفته تا یک وسیله نقلیه مقرون‌به‌صرفه، هوشمند و سبز در اختیار قرار دهد.

رونمایی از کانسپت بیوک وِلیته در چین

نمای بیرونی این کراس‌اور جمع‌وجور از الگوی اسپورت و زیباشناسانه کنونی جنرال‌موتورز پیروی می‌کند و در عین حال، زبان طراحی جدید بیوک به منظور بهبود شرایط آئرودینامیک توسعه داده شده است. در نتیجه کاهش ضریب دراگ، به کاهش مصرف سوخت خودرو کمک خواهد کرد. به علاوه، پیشرانه این مدل پلاگین هیبرید از نسل جدید سیستم الکتریکی هوشمند ماژولار جنرال‌موتورز و همین‌طور، یک بسته باتری لیتیومی با ولتاژ بالا استفاده می‌کند؛ سیستمی که مشابه مدل آینده شورولت بولت خواهد بود.

رونمایی از کانسپت بیوک وِلیته در چین

مطابق گفته بیوک، وِلیته دارای یک طراحی داخلی سطح بالا با استفاده از متریال‌های بازیافتی، یک سقف پانوراما و سیستم روشنایی القایی است و می‌تواند به کمک گوشی هوشمند، همه امکانات شبکه‌ای را در کنار یکدیگر قرار دهد. همچنین این خودرو دارای یک سیستم تشخیص ترافیک هوشمند ۳۶۰ درجه، مشابه سیستم مبتنی بر رادار تسلا است. «وِلیته» از حسگرهای خود برای هشدارهای لازم، سیستم کننترل حرکت در بین خطوط و حفظ فاصله مناسب با خودروهای دیگر، کروز کنترل انطباقی و سیستم دید در شب (مشابه سیستم موجود در مرسدس‌بنز کلاس S) استفاده می‌کند.

رونمایی از کانسپت بیوک وِلیته در چین

کانسپت وِلیته از سیستم جدید ماتریس LED هوشمند در چراغ‌های جلو بهره می‌برد که احتمالاً بزودی در مدل‌های جدید بیوک مورد استفاده قرار می‌گیرند. بیوک همچنین از نسل جدید GL۸ و GL۸ اونیر، یک مینی‌ون با ویژگی‌های فراتر از مینی‌ون‌های کلاسیک، رونمایی کرده است. بیوک با این مدل‌ها امیدوار است که جای پای خود را در بازار خودروی چین محکم‌تر کند.

در حال حاضر، «وِلیته» در حدّ یک کانسپت است، ولی تکنولوژی‌هایی که در زیر پوسته آن وجود دارند، بخشی از برنامه کمپانی موسوم به «بیوک بلو» هستند؛ پروژه‌ای که برای اجرای استراتژی جدید برند در زمینه وسایل نقلیه هیبریدی، پلاگین هیبرید و کاملاً الکتریکی برنامه‌ریزی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج