۴۲۷۶۴۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

کفش جدید آدیداس به کود تبدیل می شود!

شرکت آدیداس با همکاری باشگاه فوتبال بایرن مونیخ لباس هایی را معرفی کرده است که به طور کامل از مواد بازیافتی اقیانوس ها ساخته شده بودند و حالا گام دیگری در تولید این گونه محصولات برداشته شده است.

وب سایت سخت افزار - محمد یوسفی زاده: کمپانی آدیداس سالانه بیش از ۳۰۰ میلیون محصول مختلف تولید می کند که در بخش های مختلفی مانند کفش های ورزشی، لباس ها، کلاه و لوازمی مانند توپ در رشته های گوناگون طبقه بندی می شوند.
کفش جدید آدیداس به کود تبدیل می شود!
بیشتر تجهیزات پوشیدنی که در این شرکت تولید می شوند از پلیمرهایی نظیر ترموپلاستیک یا پلی اورتان تشکیل می شوند. شاید همین نکته باعث شده آدیداس به فکر ساخت محصولاتی دوست دار طبیعت باشد.
در هفته های گذشته این شرکت با همکاری باشگاه فوتبال بایرن مونیخ لباس هایی را معرفی کرد که به طور کامل از مواد بازیافتی اقیانوس ها ساخته شده بودند و حالا گام دیگری در تولید این گونه محصولات برداشته شده است.

آدیداس با همکاری یک کمپانی آلمانی دیگر به نام AMSilk کفش های ورزشی فوق العاده جالبی را تولید کرده است. این شرکت نوعی ماده ابریشمی مشابه تار عنکبوت تولید می کند که بیواستیل نام دارد و بر خلاف پلاستیک، کاملا قابل تجزیه شدن در طبیعت است. همچنین دقیقا مشابه تار عنکبوت، استحکام بسیار بالایی نیز از خود نشان می دهد که همین باعث شده به گزینه ای عالی برای ساخت کفش های ورزشی تبدیل شود.
این کفش های جدید که Futurecraft Biofabric نام دارند از همین ماده تولید شده اند که کاملا در طبیعت تجزیه می شود. به گفته آدیداس این کفش ها 15 درصد سبک تر از نمونه های پلیمری هستند و برای ورزش هایی که شامل دویدن می شوند انتخابی عالی به حساب می آید.
AMSilk برای ساخت بیواستیل از نوعی باکتری استفاده می کند که منجر به جمع آوری ماده ای پودر مانند می شود. سپس این پودر وارد آزمایشگاه می شود و تنها با کسری از انرژی مورد نیاز برای ساخت کفش های پلیمری به کفش های ورزشی تبدیل می شود. همچنین آنزیم هایی توسط AMSilk در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت که آنها را قادر می سازد در هر زمان کفش های خود را به صورت کامل تجزیه کنند.

بر اساس توضیحات آدیداس، این کفش ها که در حال حاضر نمونه های اولیه آنها در کنفرانس بیومواد نیویورک به نمایش در آمده اند، از سال آینده به صورت گسترده روانه بازار خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج