۴۲۷۷۵۲
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

پورمختار:

سود آمریکا در برجام بیش از ایران است

رئیس کمیسیون قضایی مجلس با تأکید بر اینکه آمریکا در برجام بیش از ما سود بردند، گفت: در مقابل همه محدودیت‌هایی که ایران در برجام پذیرفت با عدم لغو تحریم‌ها در حقیقت اهداف ایران از برجام محقق نشد.

خبرگزاری فارس: محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با تأکید بر اینکه توقعی وجود ندارد که رویکرد آمریکا با یک انتخابات ریاست جمهوری نسبت به نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران تغییر کند، گفت: دونالد ترامپ هم جزئی از نظام آمریکاست به خصوص اینکه هر دو کاندیدای انتخابات اخیر آمریکا پیش از انتخاب شدن به صهیونیست‌ها اعلام وفاداری کردند.

وی از تغییرناپذیر بودن شعارهای ملت و دولت ایران سخن گفت و خاطرنشان کرد: البته امیدواریم که آقای ترامپ عاقل باشد و بر خلاف رویکردش در مبارزات در عمل رفتار معقولانه‌ای در پیش گیرد همانطور که پس از انتخاب شدن گفت که ما با کسی دشمنی نداریم، که اگر در عمل به این سخن خود اعتقاد داشته باشد باید جمهوری اسلامی را به عنوان کشوری مستقل بپذیرد.

پورمختار وعده ترامپ مبنی بر پاره کردن برجام را نوعی بلوف خواند و گفت: به نظر می‌رسد در رفتار سیاسی آقای ترامپ پس از به دست گرفتن قدرت تغییراتی ایجاد خواهد شد و شعارهای انتخاباتی‌اش بیشتر تلاشی برای زیر سوال بردن عملکرد دموکرات‌ها بود که در این زمینه موفق نیز شد.

وی تصریح کرد: طبیعتاً با مشاوره‌هایی که اطرافیان باتجربه‌تر رئیس‌جمهور آمریکا به وی خواهند داد تصور می‌شود که برجام را پاره نکند، اما اگر دست به این کار نیز بزند باز به نفع ایران خواهد بود چرا که در برجام بیش از آنکه ما سود ببریم آمریکایی‌ها سود بردند و جلوی پیشرفت ما را در زمینه تحقیقات، فعالیت‌های صلح‌آمیز، بالا بردن سطح غنی‌سازی، افزایش سانتریفیوژها گرفتند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: اهداف برجام از سوی آمریکا برای ما محقق نشده است چرا که تحریم‌ها بر جای خود باقی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس جنابعالی هم اندازه ی اسرائیل وآمریکا نگرانی؟

    • محمد سلطان

      اگر برجام برای ما سودی نداره ودستاوردی در اون نیست وهیچیک از اهداف در برجام میسر نشد علت اینکه ما برجام را پاره نمیکنیم چیه؟ اوضاع چطور بوده که به همین راضی شدیم؟ پس نتیجه همه فقط حرف میزنن.پس ما هم از امریکا میترسیم.درستهههههه یا نهههههه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج