۴۲۷۹۳۳
۳۱ نظر
۵۰۰۴
۳۱ نظر
۵۰۰۴
پ

اظهار تاسف لاریجانی از اتفاق مشهد

رییس مجلس شورای اسلامی اقدام دادستانی مشهد برای لغو سخنرانی نایب رییس مجلس و پلمپ مکان سخنرانی علی مطهری را تاسف‌آور توصیف کرد.

خبرگزاری ایسنا: رییس مجلس شورای اسلامی اقدام دادستانی مشهد برای لغو سخنرانی نایب رییس مجلس و پلمپ مکان سخنرانی علی مطهری را تاسف‌آور توصیف کرد.

علی لاریجانی در نطق امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی با تاسف‌آور دانستن اقدام دادستانی مشهد برای لغو سخنرانی نایب رییس مجلس شورای اسلامی و پلمپ مکان سخنرانی، گفت: این رفتار موجب این همه بحث در کشور شد.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: قانون‌گذار، شورای تامین را برای بررسی همین امور در نظر گرفته است. فرضا اطلاعاتی به دادستانی مشهد رسیده که این سخنرانی با مشکل امنیتی مواجه خواهد شد، راه‌کار آن طرح موضوع در شورای تامین استان و تصمیم جمعی است. بنده نمی‌خواهم فعلا قضاوت نهایی داشته باشم چون سخنان دادستان محترم را نشنیده‌ام اما از روز قبل از اربیعن که در جریان قرار گرفتم و موضوع را با رییس محترم قوه قضاییه در میان گذاشتم، ایشان هم ترجیح امر را بحث در شورای تامین و تصمیم‌گیری در آن می‌دانستند و آقای استاندار خراسان رضوی در تماس با این جانب گفتند «ما از نظر شورای تامین استان هیچ مشکل امنیتی پیش‌بینی نمی‌کنیم». وزیر محترم کشور هم در روز اربعین همین معنا را بیان کردند.

لاریجانی ادامه داد: شورای تامین برای بررسی همه جانبه همین امور است که هر نهاد عضو اطلاعات دست یافته خود را مطرح کند تا در حکومت با نظر صائب و قاطع عمل شود.( احسنت احسنت نمایندگان مجلس را در پی داشت.)

وی متذکر شد:‌ این گونه رفتارهای تک روانه در مستندترین وجه آن خود عامل تفرقه و انشقاق در ساختارهای کشور و بروز اختلاف می‌شود که به هیچ وجه مصلحت کشور آن هم در شرایط حساس فعلی نمی‌باشد البته به نظر می‌رسد استانداران در این گونه موارد به عنوان رییس شورای تامین استان و مسئول امنیت استان باید دستور صریح به نیروی انتظامی دهند و قبل از بروز حادثه جلوی این اقدامات را بگیرند.

رییس مجلس شورای اسلامی با مامور کردن کمیسیون شوراها و امور داخلی، گفت: لازم است این کمیسیون ابعاد موضوع و همچنین موارد مشابه را که در خبرها آمده است را رسیدگی و نتایج کار را به مجلس گزارش کند البته نظر مسئولان مربوطه در قوه قضاییه و دولت نیز باید اخذ شود و نظر جامع ارائه شود تا از تکرار این اقدامات در کشور جلوگیری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا که . فقر و فحشا رو تو این مملکت ول کردن . گیر دادن به لغو سخنرانی یه آدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • سعادت قمی

      تاسف بخورید برای بیکاری جوانان ومشکل ازدواج و فقر وتنگ دستی مردم .تاسف بخورید برای خجالت کشیدن یک مرد پیش خانوادش از تنگ دستیش .

    • بدون نام

      چندین دهه اس مردم تو سختی دارن زندگی میکنن حالا که به اینجا رسیده یه عده یاد فقر و فحشا و بیکاری جوانان افتادن
      من و خیلی های دیگه کار میخوایم تا زندگی مون را سر و سامون بدیم اما اجازه نمیدیم از مشکلات و بدبختی های ما برای ماس مالی کردن کارهای خودتون استفاده کنید شما نه فکر فقر مردمید نه فحشا نه بیکاری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت من هم موافقم

      • علی

        * نظر:
        هر چیز به جای خویش نیکوست اختلاس محکوم اگر آزادی باشد مشکلات حل می است و باید رسوا شود فحشا محکوم است بیکاری محکوم است سلب آزادی محکوم است شود
        ارسال انصراف

    • بدون نام

      هر چیزی جای خود دارد
      الان اگر سخنرانی لغو شد فساد و اعتیاد و فقر حل شد

    • جنتلمن

      من نمی دونم چرا وقتی یه کنسرتی لغو میشه یا مانع برگزاری سخنرانی افراد روشنفکر میشن یه عده یهو میگن که ما بیکاریم و فقیریم... برادر جان تو باید همین الان یاد بیکاری و گرونی کنی؟ چرا زمان احمدی نژاد یادت نبود گرونی هست؟ آیا زمان احمدی نژاد اصلا جرات داشتی بیای اینطوری بگی؟ واقعا یه عده دارن از فضای آزادی که آقای روحانی به وجود اورده سواستفاده می کنن...

    • مجید

      چرا برای حقوق های نجومی وهزاران افتضاح دور و بری های تاسف نخورد

    • باران

      سیلی اون پیرزن یا بهتره بگم شیرزن رو ول کردن دارن واسه لغو سخنرانی یه اقازاده اظهار پشیمانی می کنن.واقعا اینجا ایرانه.

    • بدون نام

      واقعا هیچکس توایران جوابگو هیچی نیست وهر کس توپو میندازه تو زمین مقابل ویه تسلسل بوجود میاد واخرشم هیچی .........

    • بدون نام

      اقای لاریجانی می شود بگویید چرا این بنده خدا هر کجا میرود برایش مشکل درست میکنند علی مطهری جز یکی از بهترین نماینگان مجلس است اگر یک نماینده نتواند سخنرانی کند پس وای به حال ما باور کنید چنان شویم عروسک خیمه شب بازی شبکهای برو ن مرزی هم که منتظر سوژه ویک ادم خود فروش برای خود شبرینی بیشتر اب به اسیاب دشمن میرزیند خدا بفریاد برسد اینجاست که رهبر عزیز ودانا وهوشیار ما باید کاری کنند حالا هر کس در هر مقامی که میخواهد باشد

    • alireza

      مش

      حقوق های هجومی و اختلاص ها و مشکلات مردم برای مسولها شرم آور و تاسف بار نیست
      حالا لغو سخنرانی یه نفر اینقد مشکل بزرگیه که شده مشکل اساسی و روز کشور ما

    • بدون نام

      با سخنرانی این اقا تمام مشکلات ما وکشورهای منطقه حل میشود چرا جلو ش را گرفتید بد بختی ما یکی ودوتا نیست که اصلا گرفتاری دو جهانمان حل میشود

    • بدون نام

      از وقتی احمدی نژاد اومد و بحث یارانه ها شد همه چیز بهم ریخت تمام اجناس و قبض ها چند برابر شدن کسی دیگه پیگیری این موضوع نشد بعد اینکه منت هم میزارن که در ماه ۴۵ تومان واریز کردن برای هر فرد .همه چیز این مملکت رو خودتون و آقازاده ها بردین ..اونوقت شما برای لغو یک سخنرانی تاسف خوردید.
      خوب میشه اگر سیاست مدارها هم سینمایی رسوایی ۲ رو ببینن.این فیلم فقط برای شما ساخته شده وبس.واقعا متاسفم که هرجای دنیا برم باید خودم رو یه ایرانی معرفی کنم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودتو ايراني معرفي نكن ، بگو آلمانيم

    • بدون نام

      اگر لاریجانی اظهار تاسف نکنه، پس کی بکنه؟ بالاخره فامیلن!!!

    • ابراهیم

      هر موضوعی جای خودش مطمئن باشید ضرر این اتفاقات کمتر از فقر و بی کاری و دیگر مسائل جامعه نیست بلکه بیشتر هم خواهد بود

    • بدون نام

      خوب کردن. مطهری خودشم نمیفهمه داره چی میگه.هدفتون چیه واقعا؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازدید شما که حرف حق را نمیفهمید باید هم به بهترین نماینده مردم تهمت نفهمیدن بزنید .کافر همه را به کیش خود پندارد

    • بدون نام

      پراید نوکمدادی عروسک مزنه دارید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مظنه درسته دادا

    • بنده خدا

      زمانی که علی مطهری به امام رضا توهین کرد این علی لاریجانی کجا بود چرا اونجا حرفی نزد.

    • بدون نام

      جای بسی تاسف است همه اقایان بخواطرلغویه سخنرانی اینهمه جنجال بنظرمیرسدبخواطرناکامیهای خودشون درانجام وظایفشون که اینهمه مشکل برای کشوربوجوداورده دنبال سوژه ای بودن که اینهم مجریش علی مطهری بودبهرحال اقایون جواب ناکامیهای خودتون روبدیدمردم منتظروعده های دروغین شماهستن.

    • حسین شاهین

      واقعا بایدبرای این دولت و این مجلس تاسف خورد ، همه ی انرژی خود را صرف این موضوع کرده اند که چرا سخنرانی علی مطهری لغو شده ، شما اگر نسبت به این نظام که برآمده از خون هزاران شهید و جانباز است غیرت داشتید ، جلوی درذان بیت المال و حقوق های نجومی را می گرفتید ، مشکل بیکاری جوانان را حل می کردید نه اینکه از کسی حمایت کنید که هر چند وقت مطلبی را سوژه رسانه های بیگانه می کند ، خدا وکیلی امثال علی مطهری ها تا الان کدام کار و حرکت مثبتی در جهت خدمت به مردم انجام داده است

    • بدون نام

      آدم کشته نشده که تاسف میخورید مشکلات حل نشده مردم جای تاسف داره

    • بدون نام

      مطهری کیست مگر انقدر سیاسی اش کردی جنجال درست کر دی چر ا این همیشه جنجال درست میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مطهري رو نميشناسي اظهار فضل نكن

    • نا شناس

      مایه تاسف نیست ما کار گزاران مخابرات روستایی که بالای 25 سال سابقه خدمت شب وروز داریم صد بار اعتراض کرده ایم در خیابان و جلو مجلس شورای اسلامی هنوز طرح طبقه بندی اجراء نکرده اند به خاطر شاید دهاتی بودنمان باشد بعد از سی سال خدمت یک ملیون حقوق می گیریم و یک نماینده فقط حق دارد در زمان نمایندگی برود مشکلات حوزه استحفاضی خود حل کند اقای مطهری مگر نماینده شیراز بود که امد مشکل درست کرد تو شیراز شهر علم که اوزازه اش گوش جهان کرده شهری که جوانان لاتش هم اجازه غربیه به کوچه هایشان نمی دهند شیراز هزاران عالم دینی مثل ملا صدرا وحافظ سعدی ودستغیب سلمانها دارد ... منتها بزرگش کرده اند خیال می کند دست بغل مملکت بسته اند داده اند دست او نمی بیند همین دل وا پسها برای حفظ این انقلاب وارمانهای امام ومحافظت از ارمان معصومین جانشان گذاشته اند کف دستشان

    • شهرام

      واقعا باعث تاسف است که مملکت مادرگىر مسائلی مثل لغو سخنرانی مطهری ....گرفتار شده

    • بدون نام

      مایه شرمساری وضع اقتصادی وجیب خالی مردمه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج